Jump to content

kermis in gta san andreas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

beach2.jpg

gamespot gta san andreas kermis he ik heb ff gezocht en ik heb op een screenshot een kermis gezien,de screen zit erbij.

misschien kan je in de attracties? :D

bijvoorbeeld in de draaimolen,of de breakdance of de botsauto's!

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

Dit heeft bijna elke stad aan de Californise kust in Amerika.

Cool dat Los Santos het ook heeft.

Ze maken het echt realistisch.

Ook de trein door heel San Andreas lijkt me handig! :lol:

Geplaatst:

Het zou ook cool zijn als ze zo'n old-fashion Amerikaanse drive-inn bioscoop zouden maken, niet om echt films te kijken maar gewoon dat het er is, dat mensen daar in hun auto film zitten te kijken!

Geplaatst:
Het zou ook cool zijn als ze zo'n old-fashion Amerikaanse drive-inn bioscoop zouden maken, niet om echt films te kijken maar gewoon dat het er is, dat mensen daar in hun auto film zitten te kijken!

Zie je allemaal gangleden in auto''s zitten. :D

Geplaatst:

Achtbaan! Ik wil een achtbaan! :D Daar zou je hele gave stunts mee kunnen uithalen :) Met je crossmotor door de looping, etc...

Ik was toevallig net bezig met een achtbaan in GTA2 :lol: Het ziet er niet uit, maar het gaat om het idee, nietwaar?

Geplaatst:

het lijkt me ook wel leuk,dat je dan in zon rood cirkeltje gaat staan,dat je dan in de achtbaan mag,en dat je er na 10 keer kotsend uitkomt :D

Geplaatst:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ja we kunnen onze vingers er al op gaan aflikken het eerste wat ik ga doen is direckt een kermis opzoeken en dan proberen of ik in een 8baan kan want ik wil eerst kotsmisselijk worden :D

Geplaatst:

mwaa kermis hoeft van mij niet zozeer... wel bijvoorbeeld een schiettent dat je op die man/vrouw kan schieten en dat ze dan na de pijnlijke plek grijpen..

en daarna ook nog is zelf met het geweer er van door gaan :D

Geplaatst:

Lol ik wil ook dat er botsautotjes inzitten.

En dan met je tank erin komen:P

Postaldude

Geplaatst:

beetje een zieke geest postaldude :puh: ,maar toch je heb gelijk gewoon met een tank een groot stuk van de achtbaan weg rijden en met het botsautotje ontsnappen :D

Geplaatst:

Ik ga gelijk dan met de auto de botsautotjes erin om die ander mensen te kunnen lancere :lol:

Geplaatst:

inderdaad,als je tegen een muur rijde heb je geen schade vanwege die bumper :puh:

Geplaatst:
Ik ga gelijk dan met de auto de botsautotjes erin om die ander mensen te kunnen lancere :lol:

Ja! :lol:

En als ze je uitschelden dan krijgen ze blauwe bonen!

Geplaatst:

maar om eerlijk te zeggen vind ik de "kermis" niet in de sfeer van San Andreas zitten , het is wel leuk maar mij gaat het toch meer om de Ghetto sfeer.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...