liltuner Geplaatst: 12 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 ja maar misschien als cj daar naartoe gaat voor de fun dat er ineens een gangwar komt? (Sorry hele zieke geest :lol: )
Q Dude Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Ik denk dat je er alleen rond kan lopen en meer eigenlijk niet helaas ook is het idee wel cool dat je daadwerkelijk in attracties kan maar ben bang van niet.
The Godfather Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 Hopelijk kan je dat reuzenrad met een machine geweer kapot schieten...zodat dat rad in het water valt hoezo ziek :rolleyes:
jochem Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 Of die reuzenrad plat rijden met een tank en dan al die mensen eruit zien springen in het water en op het land en dan gewoon te pletter zien kletsen op het water of land:D en dan extra punten voor krijgen komt de politie en dan die reuzenrad zo laten instorten dat die op de politie valt enzo zie je allemaal verbrijselde politieagentjes liggen haha (ziek ik :blink: )
East Coast Crip Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 De schietkraam met een uzi leegschieten hehe altijd prijs B)
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 hahahaha,of met zo'n grote hamer eerst 20 knuffelberen in de auto laden en daarna met die hamer voor bonuspunten die man naarslaan,ting ting ting gefeliciteerd de kermis is van u
jojogta3 Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 hahah die was geinig :lol: :lol: o ja ik heb een broertje die is zes een die kijkt naar of ander programma rocket power en soms moet ik daar dus ook naar zitten te kijken en daar heb je ook zon stijger met een kermis
jojogta3 Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 (sorry dat ik het in twee berichten doe) misscien is dat wel de zelfde kermis zou geinig zijn :lol: :lol:
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 Sorry voor de onderbreking, maar nu gaan jullie wel erg ver met dit. :unsure: Je mag best over een kermis praten enzo, maar je moet niet doorgaan en zeggen 'die is geinig, haha' .. Dat komt een beetje als spam over.
knows everything Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 gamespot gta san andreas kermis he ik heb ff gezocht en ik heb op een screenshot een kermis gezien,de screen zit erbij. misschien kan je in de attracties? bijvoorbeeld in de draaimolen,of de breakdance of de botsauto's! Nee da ken nie
Pete-R Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Wat haal je nou weer een ''oer oud'' topic naar boven? Dit was nog ruim voor de tijd dat gta sa uit was. Opletten!
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) SLOTJE (we zijn geen archelogie forum) edit: petersmurfje was me al voor :-) Bewerkt: 27 december 2004 door BrokenTable
Recommended Posts