Froop Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Ik zie op enkele forums een mod waar je credits( digitaal forumgeld) mee kan krijgen. Volgens mijn dat allemaal ipb forums. Ik vroeg me af of dat ook voor phpbb beschikbaar is. Heeft iemand daar informatie over? EDIT: Sluit dit topic maar, ik heb het al gevonden. Bewerkt: 15 november 2005 door Froop Reageren
-Roy- Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Nee, dit topic niet sluiten want ik zou het ook graag willen weten waarvoor dat forumgeld dient! Reageren
Crifox Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Nee, dit topic niet sluiten want ik zou het ook graag willen weten waarvoor dat forumgeld dient! Hij bedoelt een shop mod, waarbij je credits (oftewel forum geld/valuta) waar je ''voorrechten'' mee kan kopen zoals: Change MemberTilte of iets leuks voor je naam zoals: NameGlow Reageren
-Roy- Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Oh dat is wel gaaf kan dit forum dat ook? Reageren
Crifox Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Er is wel een shop uit voor invision power board 2.1.3, maar ik denk niet dat gtaforum hier aan zal beginnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.