rick15465 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 heeft er iemand wat info over Guild wars? Is het zoiets als runescape maar dan echt 3d? Reageren
-Richard- Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Massive Multiplayer Online Role Playing Games (MMORPG`s) zijn nou niet bepaald het populairste genre van de gemiddelde gamer. Dit komt vooral doordat er een maandelijks bedrag wordt gevraagd om aan het spel deel te mogen blijven nemen. Guild Wars gooit het echter over een andere boeg, de verkoop zal moeten volstaan om het spel draaiende te houden en er worden verder geen extra kosten gevraagd. Wel wordt de verkoopprijs hoger dan de van de gemiddelde game, maar er zal ook geen €100 gevraagd worden voor één exemplaar, aldus de makers.Dat is natuurlijk erg mooi, maar als de game weinig voorstelt zal het nog niet storm lopen bij de lokale gameshop. Toch lijkt Guild Wars alles behalve een “13 in een dozijn game” te worden. Zo worden er nieuwe technieken toegepast om de game beter te laten lopen. In plaats van elke maand een gigantische patch te downloaden willen de makers er voor zorgen dat de delen die je nodig hebt al op je harde schijf worden geplaatst. Je zult dus meer ruimte nodig hebben, maar de makers kunnen zo de belangrijkste dingen veranderen zonder dat je een hele nieuwe wereld moet gaan downloaden. Je zult echter wel over een snelle internet verbinding moeten beschikken wil je er optimaal van kunnen genieten. De game begint zoals vrijwel elk spel in dit genre met het kiezen van je character. Zo kun je onder andere kiezen uit een Necromancer, Ranger, Warrior, Monk, Mesmer en Elementalist. Bij Guild Wars is de keuze echter niet definitief, als je in het begin voor een Ranger gekozen hebt kun je altijd nog overstappen naar een Warrior en andersom. Elke speelstijl heeft een paar unieke combat moves en aanvallen. Zo kan alleen een Elementalist een vuur-storm oproepen en kan alleen een Ranger een lynx verleiden om aan zijn of haar zijde te vechten (zie screenshot). Een Necromancer kan health van anderen stelen, terwijl een Mesmer alle spells van een tegenstander voor 10 seconden onbruikbaar kan maken door middel van een Blackout spell. Per character zijn er honderden skills, maar je zult ze niet allemaal aan kunnen leren, je moet keuzes maken. Net als je character zullen je skills met je meegroeien. Zo zal een Monk bijvoorbeeld binnen een bepaalde radius mensen kunnen healen, inclusief de tegenstander. Bij een hoger level zul je echter alleen je partyleden healen. Bedoel je zoiets? Reageren
rick15465 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ja dat bedeol ik maar kan je ook gaan: vissen,koken,vuur maken,mijnen,wapens maken,... Van dat soort dingen? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ja dat bedeol ik maar kan je ook gaan: vissen,koken,vuur maken,mijnen,wapens maken,...Van dat soort dingen? Volgens mij kon je dat niet. Mijn kameraad heeft namelijk ook dit spel en het zag er niet uit dat je kunt gaan vissen,koken,vuur maken enz. Ik kan het natuurlijk fout hebben. Ik moet wel zeggen dat het spel er toen mooi uit zag. Reageren
rick15465 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Oke kan je misschien je magie trainen? In het begin je mag dus kiezen : Necromancer, Ranger, Warrior, Monk, Mesmer en Elementalist Mag je dan ook dat haar veranderen en hem dik of dun maken? edit:Kan ik Guild wars spelen met deze settings: op mijn 2de schijf staat nu 262 op mijn 3de 512 Ik heb pentuim 4 ATI Radeon 9000 dvd-speler cd-rom speler zoiets Bewerkt: 16 november 2005 door rick15465 Reageren
Slimm Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Minimum System Specs: * Windows® XP/2000/ME/98 * Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent * 256 MB RAM * CD-ROM Drive * 2 GB Available HDD Space * ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM * 16-bit Sound Card * Internet connection * Keyboard and mouse * DirectX 8.0 Recommended System Specs: * Windows® XP/2000/ME/98 * Intel Pentium® III 1GHz or equivalent * 512 MB RAM * CD-ROM Drive * 2 GB Available HDD Space * ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series Video Card with 64MB of VRAM * 16-bit Sound Card * Internet connection * Keyboard and mouse * DirectX 8.0 Moet denk ik wel lukken , beetje zoeken kan geen kwaad Ook heb ik een post gevonden op een GW forum waar iemand dit zegt (vertaald naar NL) "Het zou leuk zijn om wat anders te doen dan Charr's te vermoorden, vissen, mijnen en jagen zou het spel veel leuker maken!" Ik denk dat dit je vraag beantwoord! Je laatste vraag, over magic trainen etc. Deze screen vond ik op de officiele site: Magic zit dus in het spel, succes Slimm. Reageren
rick15465 Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Bedankt dacht dat niemand meer zou reageren zou jij mij die link kunnen geven?(forum) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 www.guildwars.com kijk daar maar Reageren
vice Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 hallo,lijkt me wel iets fijn...kan je ergens een demo vinden ofzo?ik wil wel is zien... Reageren
-Richard- Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Volgens mij kun je hier de demo vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.