markiej Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 als je in de auto de tracker zit en er auto's op doet dan gaan ze er af (ook als ik op 8 druk). is er nog een knop zodat ze beter vast staan Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Die haak achter op de tractor kun je omhoog doen met 2 en omlaag doen met 8 . Jij deed hem perongelijk omlaag en dan wordt de auto-ontkoppeld. Ruurd31.. :'D Reageren
Giorgo Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Deze haak hangt ook achter de Towtruck, en daar moet je net hetzelfde doen. Maar het kan ook dat je een hoek maakt van 90 ° dat de auto dan vanzelf loskoppelt of een zeer scherpe bocht neemt dan kan de auto er ook afslingeren. Dus gewoon voorzichtig rijden . Reageren
markiej Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 ik bedoelde geen takelwagen maar een wagen die je vaak in las venturas ziet waar je boven 2auto's op kan zetten en beneden 1 (of 2) Reageren
Upstream Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) ik bedoelde geen takelwagen maar een wagen die je vaak in las venturas ziet waar je boven 2auto's op kan zetten en beneden 1 (of 2) Zo'n auto ken ik niet . Hoe heet hij? Bewerkt: 15 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Giorgo Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Dat is het zelfde systeem, Je kan die latten omhoog zetten met 8 en 2, dus je zet de auto er vanboven op en je zet de latten helemaal omhoog. Maar zorg wel dat je geen auto's vanonder hebt staan anders plet je ze en ontploffen zen en dat beteknd dat jouw Truck mee ontploft. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ook de buldozer heeft een schuifding voorop, die kun je ook bedienen met 2 en 8. Precies dezelfde besturing als de tractor. Ruurd31.. :'D Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Als we toch alle voertuigen aan het opnoemen zijn waar je iets kan bedienen heb ik ook nog een voertuig. Namelijk de Dumper Bij deze auto kun je de laadbak helemaal omhoog doen. Volgens mij zijn het de zelfde knoppen op de PC als voor alle andere voertuigen. Reageren
Damos Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Waar staat de wagen of rijd hij ook gewoon rond. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Als je de Dumper bedoeld: Die moet je halen in de Desert de Quary missies. Als je alle 7 missies hebt gehaald staat er in de Quary een Dozer + Dumper. http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Wa_ca_heav_Dumper.jpg Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 maar ook bij de junkjard bij die berg ik weet ff niet hoe hij heetdaar zouw hij altijd staan Reageren
the master gamer Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 dat is de bulldozer hoor dacht ik Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Die vrachtwagen waar meerdere auto's op kunnen heet een Packer, en die kom je nogal eens rijdend tegen in San Fierro, vooral op de wegen rondom de haven. Hij staat overigens standaard geparkeerd langs het spoor in Los Santos, nabij de grote fabriek rechtsonderin. De Dumper staat uitsluitend in de quarry na het voltooien van de 7 missies aldaar en ook de dozer komt er dan te staan. De Dozer duikt overigens ook nog wel eens op in het bouwterrein naast je garage in Doherty, San Fierro en je vindt hem ook op de werkplaats rechts naast Mount Chiliad bij die 3 huisjes die daar staan. Daar staat trouwens ook een Towtruck Edit: @General Lee--> mmmm, ik dacht dat ik hem daar ooit eens gezien had, ook na de missie aldaar. Maar helemaal zeker weten doe ik dat achteraf niet, dus het zou best wel eens kunnen dat je gelijk hebt. Bewerkt: 18 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Volgens mij kan je de Dozer niet meer op het bouwterrein naast CJ's garage aantreffen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Ik weet nog een plaats waar de Dozer staat. Namelijk in LV, naast het savehouse ''The Clown's Pocket'' op dat bouwterrein. Hij staat naast zo een grote kraam, dicht tegen de straat. @ Sheep, ik weet het niet zeker, maar ik dacht ook dat hij er alleen is tijdens de missie. Bewerkt: 19 november 2005 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.