Juice Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Mijn broertje gelooft nog in sinterklaas dus ik mocht ook wat uitkiezen wat ik voor sinterklaas wou hebben. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Final Fantasy Crystal Chronicles voor de GameCube. Mijn moeder heeft het spel al gekocht, maar ik mag het pas met Sinterklaas spelen. Ik heb al wel het boekje mogen bezichtigen. Ik speel vaak games voor op de GameCube, maar dan doe ik meestal multiplayer. Met mijn broertje. Echt heel gezellig. Nu staat er in het boekje dat je alleen met een speciaal GameBoy-snoer multiplayer kan spelen ------------------------------------------------------------------- Vraag 1: Kan het alleen met zo'n multiplayer-snoer of kan je ook gewoon met 2 controllers multiplayer spelen? Vraag 2: Als je niet met 2 controllers kunt spelen, waar kun je dan zo'n GameBoy-snoer kopen en hoe gaat dat precies in zijn werk? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) http://www.gamez.nl/content/review.phtml?id=750 ? Bewerkt: 15 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Juice Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 jammer maar is het dan snoer dat je nodig hebt om multiplayer te spelen? dit Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik weet niet zeker denk het wel ik zag nog Piranha, Dsp24 Link Cable staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.