Jump to content

poll: wat vind jij het beste voetuig in vice city


rick007

poll: wat vind jij het beste voetuig in vice city  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. poll: wat vind jij het beste voetuig in vice city

    • Angel
      5
    • cheetah
      21
    • Sandking
      3
    • Stretch
      3
    • PCJ 600
      45
    • police
      4
    • Infernus
      10
    • hunter
      5
    • Skimmer
      5
    • lopen
      0


Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 8-Ball

    12

  • Arjen

    11

  • Lantyz

    9

  • Robienske

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

sandking sterk snel en gemakkelijk te vinden. :blink:

Wij hadden het over de BF Injection!

De sanking kan je trouwens alleen krijgen nadat je de derde lijst van shunshine auto's af hebt!

Lol. We typten tegelijk dit berichtje... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht; we hebben het over moeilijk te vinden auto's...

Als je GTA VC hebt uitgespeeld, en je wilt weer 's wat nieuws proberen, dan kan je ervoor zorgen dat alle auto's gewoon rondrijden, ipv alleen op één bepaalde plek geparkeerd staan. Werkt heel simpel: Alle auto's staan in een kladblokbestand op een rijtje, met de bijzonderheden erachter. Er staat ook achter hoevaak de auto voorkomt. Als je dat veranderd kan je elke auto rond laten rijden.

(de preciese manier kan ik hier even niet opzoeken, zoek ik thuis uit)

Bij mij rijden de Hot Ring Racers, Zebra Cabs, Sandkings, Pizza Boys, limousines, etc etc etc gewoon rond, ik vind het een hele leuke aanvulling.

Je hoeft uiteraard niet te wachten tot je het spel, of in ieder geval het verhaal, hebt uitgespeeld, maar het is wel leuker om te wachten, anders is het minder leuk wanneer je een beloning in de vorm van een goede auto krijgt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht; we hebben het over moeilijk te vinden auto's...

Als je GTA VC hebt uitgespeeld, en je wilt weer 's wat nieuws proberen, dan kan je ervoor zorgen dat alle auto's gewoon rondrijden, ipv alleen op één bepaalde plek geparkeerd staan. Werkt heel simpel: Alle auto's staan in een kladblokbestand op een rijtje, met de bijzonderheden erachter. Er staat ook achter hoevaak de auto voorkomt. Als je dat veranderd kan je elke auto rond laten rijden.

(de preciese manier kan ik hier even niet opzoeken, zoek ik thuis uit)

Bij mij rijden de Hot Ring Racers, Zebra Cabs, Sandkings, Pizza Boys, limousines, etc etc etc gewoon rond, ik vind het een hele leuke aanvulling.

Je hoeft uiteraard niet te wachten tot je het spel, of in ieder geval het verhaal, hebt uitgespeeld, maar het is wel leuker om te wachten, anders is het minder leuk wanneer je een beloning in de vorm van een goede auto krijgt...

Goeie tip! Dat zal ik eens proberen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

okee, ik heb het even opgezocht; Het is het 'default' IDE-bestand (let op: er zijn twee default bestanden!) in de 'data' map.

Voor iedereen die geen flauw idee heeft waar ik het in hemelsnaam over heb: Scroll even naar boven.

Open dit bestand en scroll naar beneden tot je een lijst met alle auto's uit GTA VC tegen komt. Achter de kolom auto's staan nog een paar kolommen, waaronder de kolom 'Class', waarin achter elke auto zoiets staat als 'normal' of 'richfamily' of 'poorfamily'. Dat geeft aan waar en hoeveel de auto moet voorkomen. Als je nu achter een auto die normaal niet voorkomt 'normal' typt in plaats van 'ignore' dan zal die auto ook gewoon door de stad rijden, en hier en daar geparkeerd staan.

Let op:

Zorg ervoor dat je alle boten die je in het spel wilt hebben als 'leisureboat' of 'workerboat' hebt genoteerd, en niet als 'normal'.

Stel de pizza boy in als 'moped'

Stel de Zebra Cab in als 'Taxi'

De Skimmer (het vliegtuigje) kan je ook instellen, maar alleen drijvend. Stel in als 'leisureboat' of 'workerboat'. Hier heb je niet gek veel aan: als je zo'n drijvende skimmer wilt gebruiken zul je hem moeten enteren :lol: Maar het staat wel grappig.

Stel de Tank, Cop Car, Fire Truck, Barrack OL, gang cars, etc etc etc NIET in, dan crasht het spel namelijk.

EN HEEL BELANGRIJK: Maak een backup van het default bestand!!! Hoewel het geen grote ingreep is, en het verder weinig kwaad kan, is het gewoon verstandig een backup te maken, je weet maar nooit...

En dan nog even dit als laatste:

Stel, je hebt alle special cars ingesteld als 'normal' maar je ziet ze nog steeds niet rijden; doe dan het volgende:

a ) wacht :) Het kan even duren.

b ) rijd langs een plek waar de betreffende auto geparkeerd staat en ga ermee rijden

c ) voor auto's die nergens geparkeerd staan: gebruik een cheat om de auto te krijgen en ga er een tijdje mee rondcrossen.

Je kunt met deze bestanden nog meer veranderen; zoals welke gang welke auto heeft, en welke radio ze draaien. Ook in andere bestanden kan je dingen veranderen, zoals kleur, en nog veel meer.

Ik zou zeggen, doe d'r wat leuks mee...

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...