Ehsan Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Off Topic:Ben ik mee eens(niet dat ik zelf niet goed NL kan want ik haal altijd 8ten of hoger)Enne waarom staat er ''Zweden momenteel''? On topic: Zou je ook een mod kunnen maken dat je die neon aan en uit kan zetten, dus niet met dat schaduw gekl**t (niet kwaad bedoeld tegen jouw mod hoor Ehsan ) En anders probeer ik het wel uit te vogelen want ik heb net een paar mod programma's gedownload bij GTAGames HiHi, Ja ik Woon In Zweden Nog! dus .... nou Deze MOD is me eerste MOD, en dat was ook de bedoeling dat ik jullie nieuwe Ideen hoor! Ik denk maar Niet dat t Mogelijk is om Neon Lichten AAN of Uit zetten of voor een bepaalde autos! Of het is nog niet gemaakt! Somige Funkties zitten niet bij GTA-SA! net als: - Rem lampen Werken niet meer in Donker netals ViceCity, Ze branden gewoon door! je merkt niet de remverlichting in donker! - effe med dimlampen rijden of met Groote lampen net als in NeedForSpeed 2-3 ! - Of Neon installeren of anders... misschien in Volgende GTA . Maar ik zal nu effe aan de slag en kijken wat nog te doen is....! cheers Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Wat maakt dat uit hoe hij typt ? Hij gaat toch niet op voor superlid ofzo ? Ik vin de neon echt zeer mooi, het is echt zoals Need For Speed neon. Er is al eens neon uitgebracht maar die is niet zo heel echt mooi. Ik heb geen SA op de PC anders zou ik het direct downloaden. Ik geef hiervor een 9. Maar Btw: is er onder de motors ook neon, en onder quad en de Hovercraft(Vortex) ? Reageren
ikt Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) hij had iets gedaan met de schaduw even een punt geven: 9.3/10 omdat je het nie uit kan zetten, voor de rest PRACHTIG!! Bewerkt: 16 november 2005 door ikt Reageren
Ehsan Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Wat maakt dat uit hoe hij typt ?Hij gaat toch niet op voor superlid ofzo ? Ik vin de neon echt zeer mooi, het is echt zoals Need For Speed neon. Er is al eens neon uitgebracht maar die is niet zo heel echt mooi. Ik heb geen SA op de PC anders zou ik het direct downloaden. Ik geef hiervor een 9. Maar Btw: is er onder de motors ook neon, en onder quad en de Hovercraft(Vortex) ? ' Ja, Ik ga ze nu maken ze zijn klaar over paar uurtjes, en jullie krijgen een Link waarmee jullie kunnen ze Downloaden. Bedankt voor je Idee GIORGO Reageren
SWYV Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Off Topic:Ben ik mee eens(niet dat ik zelf niet goed NL kan want ik haal altijd 8ten of hoger) Enne waarom staat er ''Zweden momenteel''? On topic: Zou je ook een mod kunnen maken dat je die neon aan en uit kan zetten, dus niet met dat schaduw gekl**t (niet kwaad bedoeld tegen jouw mod hoor Ehsan ) En anders probeer ik het wel uit te vogelen want ik heb net een paar mod programma's gedownload bij GTAGames HiHi, Ja ik Woon In Zweden Nog! dus .... nou Deze MOD is me eerste MOD, en dat was ook de bedoeling dat ik jullie nieuwe Ideen hoor! Ik denk maar Niet dat t Mogelijk is om Neon Lichten AAN of Uit zetten of voor een bepaalde autos! Of het is nog niet gemaakt! Somige Funkties zitten niet bij GTA-SA! net als: - Rem lampen Werken niet meer in Donker netals ViceCity, Ze branden gewoon door! je merkt niet de remverlichting in donker! - effe med dimlampen rijden of met Groote lampen net als in NeedForSpeed 2-3 ! - Of Neon installeren of anders... misschien in Volgende GTA . Maar ik zal nu effe aan de slag en kijken wat nog te doen is....! cheers maar er is wel mogelijk voor gta sa dat jij de lampen zelf uit/aan doet hoor, misschien ff mission scripten en dan lukt het misschien om neonlampen onder auto's uit te doen Reageren
Upstream Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Tja heel bijzonder vindt ik hem niet echt, sorry. Maar voor een beginner is hij best aardig. Ik snap dat je het heel leuk vindt, maar wil je A.U.B. ophouden met dat irritante grote kleurrijke lettergedoe? Reageren
Ehsan Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Tja heel bijzonder vindt ik hem niet echt, sorry. Maar voor een beginner is hij best aardig.Ik snap dat je het heel leuk vindt, maar wil je A.U.B. ophouden met dat irritante grote kleurrijke lettergedoe? is goed hoor opa Reageren
Upstream Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Tja heel bijzonder vindt ik hem niet echt, sorry. Maar voor een beginner is hij best aardig. Ik snap dat je het heel leuk vindt, maar wil je A.U.B. ophouden met dat irritante grote kleurrijke lettergedoe? is goed hoor opa Dankje mijn kleinzoon . Bewerkt: 16 november 2005 door DMWTM30 Reageren
steef1 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik vind super dope! jammer da ik het op xbox heb maar anders ou ik het cker willen. Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) Nice man. Ik geef je een dikke 9/10. Ik heb zelf al 3 keer noen lichten gemaakt. Maar dat was niet zo'n succes. Vond ik zelf toch. Ik heb een vraagje. Zouden we misschien is niet te samen een mod maken. En we ze in de transfender steken. Dat lijkt mij fijn. Ik versta eigenlijk nog iets niet. De mijne glowden 10X keer meer en de mijne vonen ze niet mooi. :s Dat vind ik ehct wel raar! Bewerkt: 17 november 2005 door Matiscus Reageren
Ehsan Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Nice man. Ik geef je een dikke 9/10. Ik heb zelf al 3 keer noen lichten gemaakt. Maar dat was niet zo'n succes. Vond ik zelf toch. Ik heb een vraagje. Zouden we misschien is niet te samen een mod maken. En we ze in de transfender steken. Dat lijkt mij fijn. Ik versta eigenlijk nog iets niet. De mijne glowden 10X keer meer en de mijne vonen ze niet mooi. :s Dat vind ik ehct wel raar! Tuurlijk we kunnen met elkaar Iets doen, ik vind t ook leuk. Kun je je Neon naar me Mailen(ga naar MijnProfile en dan, Email). Ik wil graag je neon Zien. Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Voeg me anders toe op msn. Als je het goed vind pm ik je mijn adres. Reageren
Ehsan Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Nu heb ik 12 kleuren voor Autos en 9 Kleuren voor Motors Gemaakt T is te downloaden nu (in me eigen site) Cheers Reageren
brantje Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 ik vind er echt niks aan.. Kan jij het beter dan? @ts nice job doe ik iet na. nu nog leuke groene lampen enzo Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ehsan, kan jij hier een paar screens neerzetten van de neon, of een filmpje. Want ik en andere mensen hebben geen PC-versie dus we kunnen ze niet zien en ik vond ze juis zo mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.