Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Zal ik dan maar beginnen. Ik wil wel wat vertellen over mijn Ipod Photo. Dit is een MP3 Speler maar dan met 30 Gb. De besturing is erg handig. Er zit een click & Wheel op. Dat wil zeggen dat je alleen maar met je vinger over de Ipod draait en dan door alle liedjes zoekt. Het zoeken naar een liedje gaat dus erg snel. Ik ben er echt heel blij mee dat ik hem heb. Ik neem hem overal mee naar toe. Je kunt er spelletjes op spelen. Foto's kun je erop bekijken. En natuurlijk duizenden liedjes op zetten. Je kunt hem ook gebruiken als Externe HardDrive. Dit is erg handig want ik heb er al meer dan 25 Gb op staan. Het geluid is ook erg goed vind ik. Alleen jammer genoeg is mijn linkeroordopje een beetje kapot. Blijkbaar gebeurt dit bij meerdere mensen. Mijn kameraad heeft ook een Ipod en daar is ook zijn linkeroordopje van kapot. De batterij gaat wel sneller leeg dan bij normale Mp3 spelers. Desondanks gaat hij toch nog ongeveer 10 uur mee. Maar ik hoef gelukkig geen batterijen te kopen. Er zit namelijk een accu in die ik elke keer weer kan opladen. Een minpunt is dat je er jammer genoeg geen video's op kan bekijken. Grote minpunt. Mijn beeldscherm beschadigt zeer snel. Als ik een cijfer moest geven voor dit product geef ik hem een 8,7. -Willekeurige foto van een Ipod Photo van internet. Reageren
Slimm Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Ik heb dezelfde, alleen dan met 20 Gigabyte, 30 Gig was er niet Ik vind het een geweldig ding, mijn hele CD collectie staat erop met nog wat foto's! Ook kan je idd gewoon een spel erop zetten, dat scheelt weer een CD/DVD Op dit moment heb ik hem in mijn computer geplugged, en dan luister ik gewoon via iTunes (iPod stuurprogramma) muziek! Ook mijn oordopjes zijn al eens stuk gegaan, nouja, ik hoorde ipv het normale geluid een soort ruis/kraak, snel naar Klantenservice van Mediamarkt gegaan en daar mijn probleem verteld, toen heb ik een nummer gekregen van Apple en binnen een week waren de nieuwe er al, moet je ook doen Mazzel + Superveel ruimte! + Foto's + Click & Weel + Kleurenscherm, Games, overige functies. - Oordopjes gaan snel kapot (zijn wel gratis te krijgen via de telefoon) - Schermpje beschadigd best snel, maar daar heb je ook iPod beschermers voor, misschien handig omdat ik hem altijd in me zak heb. - Erg Prijzig Een iPod wou ik altijd al hebben, sinds een maandje of 2 heb ik hem en ben ik dik tevreden! 9,5! Reageren
RTS Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Ik denk er ook nog aan om er 1 te kopen. Nadeel: De prijs. En op de gewone Ipod kan je toch wel video's bekijken? Dus niet de Ipod photo. Wat is trouwens het verschil want op de gewone Ipod kunnen volgens mij ook foto's? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Op de normale Ipod kun je geen foto's bekijken. Er zit namelijk geen kleurenscherm op. Omdat er geen kleurenscherm op zit vind ik die ook veel minder mooi. Met kleurenscherm heb je een veel leukere sfeer als je op je Ipod aan het klooien bent. Je kunt er helaas geen video's op kijken. Er is wel een nieuwe Ipod Video nu uit waar je wel foto's en video's op kunt kijken. Deze koste €330,- en dan had je volgens mij 30GB. Als ik had geweten dat deze Ipod Video uit zou komen zou ik een paar maandjes wachten met kopen en dan de Ipod Video kopen. Reageren
bigG Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 30GB? Das veel, mijn vriend heeft er eentje van 4GB en de rest in de klas (er zijn er iets van 6 in de klas) hebben allemaal 3 of 2. Ik vind het zelf een zwaar relaxed aparaat, ik luister vaak met mijn vriend mee tijdens de les (mag bij ons). Alleen jammer dat de prijs voor mij vrijwel onbetaalbaar is maar ik moet zeggen dat ik, als ik naar de andere rondom mij kijk, hem me wel leuk lijkt Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ziet er erg mooi uit. Die mocht ik ook kopen van mijn ouders.(Eigelijk krijgen als overgangs cadeau). Maar ik vond het overbodig. Ik luister tenslotten toch alleen maar 100 nummers ong. GizmO Reageren
-Niels- Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Mijn vader heeft dus gister een nieuwe Ipod Video 30 Gigabyte ontvangen, maar ik wil wel filmpjes er op afspelen, maar de enige toegestane soort is MPEG4. Dus gewone MPEG kunnen er niet op en avi ook niet. Waar kan ik die filmpjes vandaan halen? PS. Geweldige muziek komt er uit die oordopjes. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Niels, deze filmpjes moet omzetten naar Ipod formaat, chek mijn screen, dan begrijp je het wel Foto Reageren
Johan O. Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Op de normale Ipod kun je geen foto's bekijken.Er zit namelijk geen kleurenscherm op. Omdat er geen kleurenscherm op zit vind ik die ook veel minder mooi. Met kleurenscherm heb je een veel leukere sfeer als je op je Ipod aan het klooien bent. Je kunt er helaas geen video's op kijken. Er is wel een nieuwe Ipod Video nu uit waar je wel foto's en video's op kunt kijken. Deze koste €330,- en dan had je volgens mij 30GB. Als ik had geweten dat deze Ipod Video uit zou komen zou ik een paar maandjes wachten met kopen en dan de Ipod Video kopen. maar als je linux op je Ipod Photo zet dan kan je toch wel video's kijken, en toch ook HL spelen ofzo? heb ik volgens mij ergens gezien.... Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 netzoals de psp onderstuend die ipod ook alleen maar mpeg 4 dus je kan gewoon zon psp programma gebruiken. zoals psp video 9 Reageren
Blu3ice Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (...)Mijn beeldscherm beschadigt zeer snel. (...) Hoe bedoel je? Krassen of zo? Ik zou namelijk ook graag zo'n ipod hebben. (verjaardag) Ik heb nu een ipod mini 4GB. Denk je dat ik de overstap moet maken? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (...) Mijn beeldscherm beschadigt zeer snel. (...) Hoe bedoel je? Krassen of zo? Ik zou namelijk ook graag zo'n ipod hebben. (verjaardag) Ik heb nu een ipod mini 4GB. Denk je dat ik de overstap moet maken? Ja, krassen en wazige schafen. Maar je kunt een beschermhoesje ervoor kopen. heb ik nu ook bij mijn nieuwe gedaan. Kost 15 Euro. Deze Ipod is wel veel leuker dan de Mini. Je kunt er veel meer op kwijt. Maar kost ook wat meer. Of je die stap moet maken moet je helemaal zelf weten. Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Wij hebben een iPod Video. Hij bevalt erg goed, ik heb er een hele voorstelling van Bert Visscher opgezet, heel scherp beeld en geluid. Reageren
Ferre Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (...) Mijn beeldscherm beschadigt zeer snel. (...) Hoe bedoel je? Krassen of zo? Ik zou namelijk ook graag zo'n ipod hebben. (verjaardag) Ik heb nu een ipod mini 4GB. Denk je dat ik de overstap moet maken? Bij veel producten met een schermpje zit er eerst zo'n plastic laagje op. Als je die erop laat, en er een hoesje bij gebruikt dan lijkt het me dat de kans erg klein is . Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (...) Mijn beeldscherm beschadigt zeer snel. (...) Hoe bedoel je? Krassen of zo? Ik zou namelijk ook graag zo'n ipod hebben. (verjaardag) Ik heb nu een ipod mini 4GB. Denk je dat ik de overstap moet maken? Bij veel producten met een schermpje zit er eerst zo'n plastic laagje op. Als je die erop laat, en er een hoesje bij gebruikt dan lijkt het me dat de kans erg klein is . Maar bij mijn Ipod zat geen plastic laagje op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.