Damos Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 kan je op de ds ook game boy spellen spelen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik heb gelezen dat je er wel Gameboy Advance en Gameboy color spellen op kunt spelen. BTW: Verplaats naar Console's Fora. Reageren
Damos Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik dacht dat zo omdat dat achter op een hoesje van een gba spel staat. (sorry wist niet in welk fora hij moest) Reageren
rick15465 Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik heb gelezen dat je er wel Gameboy Advance en Gameboy color spellen op kunt spelen.BTW: Verplaats naar Console's Fora. Je kan er geen gameboy color spellen op spelen. IK weet het want ik heb hem. Sorry als je dit al wist. Reageren
.Syfes Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ja natuurlijk want het is eigelijk een soort advance Reageren
VforV Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 De Nintendo DS kan àlle GameBoy Advance spellen afspelen. Ik denk niet dat de NDS spellen voor GBC kan afspelen aangezien dit een enorm verschil is met GBA spellen (vandaar ook de naam 'Advance', vooruitgang). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.