gtaloser Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 ik wil sunshine cars veranderen van kleuren ik heb het gebouw al klaar maar ik kan de bestanden van de flaggen voor sunshine cars nietvinden en ook niet die de bestanden van die borden bij de inrit weet iemand waar ze precies staan en hoe de bestanden heten? Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 (bewerkt) in air_carshow.txd Voor de volgende keer, moo-mapper is je vriend: -Zoom in op het object dat je zoekt. -Double click het object, en een IPL-item window verschijnt. Deze geeft je het object-ID en de IPL-filenaam -In de Object-definition tab, open de IDE file die bij de IPL file hoort -Zoek het gevonden object-ID en double-click. Er verschijnt een IDE-item window, dat o.a. de TXD naam weergeeft. Bewerkt: 8 augustus 2004 door patrickw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.