CJ-BARTOSZ Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 ik kan de missie 'Just Business 'niet hallen want juh motor gaat kei snel ontploffen weet iemand hoe juh het makkelijker kan maken ( mag ook met cheats zijn) alvast bedankt CJ-BARTOSZ Reageren
cj_sucks Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 dat zou ik ook wel willen weten ik begon met die missie voor de zomervakantie maar ik heb 'm nog steeds niet gehaald et is idd een moielijke missie Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Anders zet je savegame hier te download, dan kan iemand anders hem voor je uitspelen.. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Het beste wat je kan doen, is zig zaggen, dus in een soort van Golf Lijn, je hebt in dat ook gebieden, die naar boven gaan, en weer naar beneden, daar moet je ook steeds op rijden, dan schieten ze moeilijker op je, en jij juist beter op hen Je moet ook op de bestuurders schieten, als je daarop schiet, vallen ze om, en heb je er ook geen last meer van, je moet het wel een paar keer doen, want hij kan inderdaad vaak ontploffen, maar dit is de beste Tactiek om hem te halen, ik hem in 2 keer gedaan Veel Succes Reageren
cj_sucks Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Het beste wat je kan doen, is zig zaggen, dus in een soort van Golf Lijn, je hebt in dat ook gebieden, die naar boven gaan, en weer naar beneden, daar moet je ook steeds op rijden, dan schieten ze moeilijker op je, en jij juist beter op henJe moet ook op de bestuurders schieten, als je daarop schiet, vallen ze om, en heb je er ook geen last meer van, je moet het wel een paar keer doen, want hij kan inderdaad vaak ontploffen, maar dit is de beste Tactiek om hem te halen, ik hem in 2 keer gedaan Veel Succes ja maar het is BS die rijdt niet cj Reageren
Dizzee Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Hier heb je niet echt een tip voor, je moet alleen goed kunnen mikken en zo vlug mogelijk de poppetjes van de motoren schieten. Bij de auto's moet je enkel degene doodschieten die op je schieten, de bestuurder mag je gewoon laten rijden. Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Het beste wat je kan doen, is zig zaggen, dus in een soort van Golf Lijn, je hebt in dat ook gebieden, die naar boven gaan, en weer naar beneden, daar moet je ook steeds op rijden, dan schieten ze moeilijker op je, en jij juist beter op hen Je moet ook op de bestuurders schieten, als je daarop schiet, vallen ze om, en heb je er ook geen last meer van, je moet het wel een paar keer doen, want hij kan inderdaad vaak ontploffen, maar dit is de beste Tactiek om hem te halen, ik hem in 2 keer gedaan Veel Succes ja maar het is BS die rijdt niet cj cj sucks heeft gelijk BS rijdt en niet CJ Reageren
Samurai Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Ik had ook veel moeite om ze te halen.Je moet het beste op de bestuurders van de motoren schieten en niet op de schutter. Als de bestuurder dood is, dan valt de moto en is de schutter ook weg. Op het einde rijd je door een steegje, schiet dan op de vaten. Veel geluk Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2005 YEEEEES ik heb hem gehaald CJ-BARTOSZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.