Dizzee Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Het is weer zover! Tijd voor een nieuwe signature of the month. Het is me een eer om als de nieuwe graphics moderator deze te mogen organiseren. Laat ik dan maar meteen het thema voor deze maand meedelen. Thema: Set Render Inleverdatum: t/m 24 mei Wat is hier nou de bedoeling van? Je krijg van mij een render (plaatje zonder achtergrond) en daarmee maak je een signature. Heel simpel! Deze render moet gebruikt worden: Klik! Lees de eerste post voor de regels en hoe je een PB verstuurd met je inzending. Mochten er nog vragen zijn, kan je altijd een PB versturen naar mij! Verder wens ik iedereen veel succes! Kandidaten: Programma: Adobe Photoshop CS2 gta-pilot Thema: Set Render Programma: Adobe Photoshop CS2 Hanneswasco Thema: Set Render Programma: Adobe Photoshop CS2 Jon-asses Thema: Set Render Programma: Adobe Photoshop CS3 Rullez Thema: Set Render Programma: Adobe Photoshop CS2 crazy ceezy Thema: Set Render Programma: Adobe Photoshop CS Dizzee Thema: Set Render Programma: Adobe Photoshop CS2 Gta Ripper Thema: Set Render Programma: Adobe Photoshop CS3 Kai-ShockWave Thema: Set Render Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Wat gaat de tijd snel zeg, de signature van Jon-asses staat er alweer bijna een maand. Tijd voor een nieuwe SOTM en een nieuw thema. Zie het als een freestyle battle maar dan allemaal met dezelfde kleur. Laat zien hoe jij om kan gaan met zwart en wit, hoe jij diepte gebruikt in je creaties en waarom jouw signature specialer en interessanter is dan die van je tegenstander(s), ondanks dat de kleur eentonig is. Speel met de settings, contrast en gradients, noem maar op, je kunt het! Thema: Black & White Inleverdatum: t/m 7 juli Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Ik ben benieuwd en laat je niet gek maken! Deelnemers: Programma: Adobe Photoshop CS2 Twankala Thema: Black & White Programma: GIMP Sofar Thema: Black & White Programma: Photoshop CS2 Rullez Thema: Black & White Programma: Photoshop CS3 Blizzard Thema: Black & White Bewerkt: 9 juli 2008 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 Tijd voor een nieuwe signature of the month en naar mijn mening met een thema die echt niet makkelijk is om er een sig over te maken. Ik ga niet rond de pot draaien en direct het thema bekend maken! Thema: Auto's Inleverdatum: t/m 26 augustus Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Gooi alle remmen los! Deelnemers: Programma: Abobe PS CS2 Zamg0d1 Thema: Auto's Programma: Photoshop CS 2 Jon-asses Thema: Auto's Programma: Adobe PhotoShop CS2 Twankala Thema: Auto's Programma: Photoshop CS3 Kai-ShockWave Thema: Auto's Programma: (Photoshop CS3) Kloep Thema: Auto's Programma: Photoshop CS3 Dizzee Thema: Auto's Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 Nieuwe SOTM, nieuwe ronde, nieuwe kansen! We nemen voor het volgende thema tijdelijk afstand van de gebruikelijke render, en zetten de spotlight op één tool in het speciaal: De Smudge Tool! Thema: only smudge, no render Inleverdatum: t/m 17 oktober C4D's om het geheel aantrekkelijk te maken mogen gebruikt worden, maar moeten versmelt worden met smudge! Lees de eerste post voor de regels en het inzenden van je signature. Succes! Deelnemers: Programma: Adobe Photoshop CS3 Dizzee Thema: only smudge, no render Programma: Adobe Photoshop CS3 Traser Thema: only smudge, no render Programma: Adobe Photoshop CS2 Zamg0d1 Thema: only smudge, no render Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) SOTM gaat gewoon door dus vandaar dat wij weer snel beginnen met een nieuw thema die ook nog eens past bij de maand december. De Signature Contest is op dit moment ook bezig, maar hopelijk er leden zijn die zich toch willen verzekeren van plek in de sotm zodat ze kans maken op een signature die 1 maand lang bovenaan het graphics forum komt te staan als header. Daarnaast is het ook nog even een goede oefening mocht je door gaan naar de 2e ronde in de sig contest 08. Thema: Kerst Inleverdatum: t/m 3 december Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Zorg jij voor een gezellige of juist een hele aparte signature als versiering voor het Graphics Forum? Inzendingen: Programma:Photoshop CS Pennywise The Clown Thema: Kerst Programma:Photoshop CS3 AwiVC Thema: Kerstmis Programma: Adobe Photoshop CS3 TomHagen Thema: Kerst Programma: Adobe Photoshop CS3 Kai-ShockWave Thema: Kerst Programma: Adobe Photoshop CS2 zamg0d1 Thema: Kerst Bewerkt: 4 december 2008 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Attentie! Helemaal geen leden die willen meedoen? Ik heb nog niks binnen gekregen en ben dus bang dat dit een strijdloze SOTM gaat worden. Om dat te voorkomen doe ik dus nog een laatste shout out naar iedereen! School begint deze week weer en woensdag is de laatste dag dat er iets ingeleverd mag worden. Maak tijd vrij en zorg dat jouw signature 1 maand lang bovenaan het graphics forum te bewonderen is. Alles wat ook maar een beetje met kerst te maken heeft of jouw ultieme kerstgevoel kun je in mijn postvak droppen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Onze excuses vanwege de wat laat georganiseerde SOTM. We gaan verder met een nieuw thema, één die we lang niet meer gehad hebben, namelijk Freestyle. Voor men die niet weet wat dat inhoud, je mag zelf bedenken wat je onderwerp of stijl gaat worden. Thema: Freestyle Inleverdatum: t/m 28 januari Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Deelnemers: Programma: Adobe Photoshop CS2 Revolution-Designer Thema: Freestyle Programma: Adobe Photoshop CS2 en CS4 zamg0d1 Thema: Freestyle Programma: Adobe Photoshop CS3 Kloep Thema: Freestyle Programma: Adobe Photoshop CS2 Tomen888 Thema: Freestyle Programma: Adobe Photoshop CS3 2fast{0} Thema: Freestyle Programma: Photoshop CS2 XiPE Thema: Freestyle Programma: Adobe Photoshop CS3 TomHagen Thema: Freestyle Programma: Photoshop CS2 Be4sT Thema: (Freestyle) Bewerkt: 29 januari 2009 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Het inleveren en stemmen moet ook nog gebeuren dus laten wij alvast beginnen met de volgende SOTM. De signature maten zijn niet zo heel groot dus vandaar dat ik voor het volgende heb gekozen. Thema: Sprites (kleine figuurtjes/renders van anime of cartoon) *voorbeeld signature *ps: alleen gebruik maken van sprite renders. Inleverdatum: t/m 5 maart! Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Kandidaten: Programma: Adobe Photoshop Forumrunner Thema: Sprites Programma: Adobe Photoshop CS3 KJF Thema: Sprites Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) Het is weer tijd voor een nieuwe SOTM. April doet wat hij wil en in dit geval is er gekozen voor het thema Films. Ik ben benieuwd wat voor mooie signatures er zullen komen. Thema: Films Inleverdatum: t/m 2 april! Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Kandidaten: Programma: Adobe Photoshop CS2 Arthis Thema: Films Programma: Adobe Photoshop CS2 Silverbyte Thema: Films Programma: Adobe Photoshop michelIII Thema: Films Programma: Adobe Photoshop CS4 Dizzee Thema: Films Programma: Adobe Photoshop CS3 TomHagen Thema: Films Bewerkt: 3 april 2009 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Het is alweer tijd voor een nieuwe SOTM. Nu we de koude winterdagen pas écht achter de rug hebben is het tijd om op het weer in te spelen. We gaan de zomerse richting op en kiezen als thema beachlife uit. Denk hierbij aan alles wat met het strandleven te maken heeft. We zijn benieuwd! Thema: Beachlife Inleverdatum: t/m 30 april! Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Kandidaten: Programma:Adobe Photoshop CS4 MichelIII Thema: Beach Life Programma: Photoshop CS4 Dizzee Thema: Beachlife Programma: Adobe Photoshop CS2 Jon-asses Thema: Beachlife Programma: Adobe Photoshop CS3 TomHagen Thema: Beachlife Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Wat gaat de tijd toch hard! We gaan weer verder met een nieuwe SOTM voor de maand juni. Het thema is dit keer "War" (oorlog). Weet jij een gave oorlogs signature te maken waarin soldaten, wapens, tanks, droevige gebeurtenissen, overwinningen etc. in voorkomen? Doe dan mee! Thema: War Inleverdatum: t/m 3 juni! Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Kandidaten: Programma: Adobe Photoshop CS3 TomHagen Thema: War Programma: Adobe Photoshop CS4 Kai-ShockWave Thema: War Programma: Adobe Photoshop CS4 zamg0d1 Thema: War / Oorlog Bewerkt: 4 juni 2009 door .Levi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Nu de winnaar van de vorige SOTM heeft mogen stralen, gaan we door met een van onze grootste hobby's: Grand Theft Auto. Je mag zelf bepalen welke GTA het wordt en hoe je dit in kaart brengt. Zolang je signature aan het thema voldoet. We wachten met spanning op vele reacties, gezien jullie de fans zijn. Thema: Grand Theft Auto Inleverdatum: t/m 1 juli! Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Kandidaten: Programma: Adobe Photoshop CS3 Hanneswasco Thema: Grand Theft Auto Programma: Adobe Photoshop CS3 TomHagen Thema: Grand Theft Auto Programma: Adobe Photoshop CS4 Kai-ShockWave Thema: Grand Theft Auto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 We gaan weer verder met een nieuwe SOTM en een nieuw thema. Ik heb het dit keer lekker breed gehouden voor iedereen. In deze thema valt namelijk altijd wel iets te vinden voor in je signature. Thema: Games Inleverdatum: t/m 7 augustus! Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Kandidaten: Programma: Adobe Photoshop CS3 TomHagen Thema: Games Programma: Adobe Photoshop CS3 2fast{0} Thema: Games Programma: Adobe Photoshop CS2 Jon-asses Thema: Games Programma: Photoshop CS3 Jesperkaj Thema: Games Programma: Adobe Photoshop Cs3 Portable Traser Thema: Games Programma: Adobe Photoshop Elements NickOwnage Thema: Games Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2009 Het heeft door afwezigheid van zowel mij als .Levi. even geduurd voordat we konden beginnen met een nieuwe SOTM. Nu ik weer actief ben kunnen we dus gewoon beginnen. Onze excuses voor het ongemak. Hoe dan ook, terug naar het thema. Deze keer nemen we voor de verandering sport. Sport is steeds meer in opkomst binnen de Graphics wereld. Vandaar deze kans om aan je stemmers te laten zien wat je in huis hebt. Deze maand is het handig om je signature enkel in te leveren bij mij, Jay;. .Levi. is om persoonlijke redenen nog even afwezig. We kunnen dus ook niet garanderen dat alle PB's in zijn postvakje in behandeling worden genomen. Thema: Sport Inleverdatum: t/m 23 september! Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Kandidaten: Programma: Adobe Photoshop CS3 jakooza Thema: sport Programma: Adobe Photoshop CS3 Jesperkaj Thema: Sport Programma: Adobe Photoshop CS2 Jon-asses Thema: Sport Programma: Adobe Photoshop CS4 Kai-ShockWave Thema: Sport Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Het is weer hoogtijd voor een nieuwe SOTM. Nou ja, een aankondiging in ieder geval. De werkelijke competitie zal door afwezigheid van mij en .Levi. namelijk pas over twee weken van start gaan. Op deze manier ben ik namelijk op tijd terug om de competitie verder te overzien. Zie het dus zo: je hebt een extra week om je design in te leveren. Dit kan altijd wel van pas komen als je thuis lekker wilt prutsen. Dan over het design: deze SOTM staat volledig in het teken van Real Life Personen. Pak dus een render van je favoriete artiest, een stock van een mooi model etc. Zolang je je maar aan het thema houdt. Onze excuses voor het ongemak, wel hopen we dat jullie van de extra tijd gebruik maken om wat moois neer te zetten. Ook deze maand is het handig om je signature enkel in te leveren bij mij, Jay;. .Levi. is om persoonlijke redenen nog steeds even afwezig. We kunnen dus ook niet garanderen dat alle PB's in zijn postvakje in behandeling worden genomen. Thema: Real Life Personen Inleverdatum: t/m 30 oktober! Lees de eerste post voor de Regels en het inzenden van je signature. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts