Robin2130 Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 Is er een mod dat je in VC ook je auto uit kan zetten en dat je weleens mot tanke???? zo ja waar???? Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Een tank-mod bestaat, daarvoor moet je even op Google zoeken, die vind je vast wel. Voor zover ik weet bestaat er geen mod waarmee je je auto uit kan zetten. Het is mij ook wel eens opgevallen dat alle auto's in GTA VC blijven ronken wanneer je ze eenmaal gestart hebt... Vreemd... Maar waarom zou je je auto uit willen zetten? Reageren
Ironfist Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Maar waarom zou je je auto uit willen zetten? voor het realisme waarschijnlijk,ik vind het ook weird als je een garage opent en je hoort alle auto's ronken... Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 hij bestaat wel...je kan hem gelijk downloaden met een heel missionpack erbij...bet lache :lol: ik stuur je wel een pm waar je hem kan downen P.S. een mod waarmee je je wagen kan uitzetten??? daar heb ik nog nooit van gehoord Reageren
pinopower Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 rambo kan je mijn die site ook geven via msn of pm oke Reageren
gike Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 (bewerkt) oke wil je ook A.U.B die mod door sturen via email dit is miijn email adress *****@******.** (e-mail adressen via een pb) please :huh: Bewerkt: 10 augustus 2004 door Rambo Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 oke ik zal hem je doorsturen via een pb Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 Eigenlijk wel jammer dat dat niet kan het is wel weird dat als je in een garage loopt en de auto's staan te ronken misschien is het wel in SA wel anders (ik vind het maar erg vaag) :ph34r: Reageren
Hoekiekevin Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Eigenlijk wel jammer dat dat niet kan het is wel weird dat als je in een garage loopt en de auto's staan te ronken misschien is het wel in SA wel anders (ik vind het maar erg vaag) :ph34r: Ja was in GTA 3 ook al zo Reageren
The Godfather Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 een goeie manier om je auto helemaal uit te zetten is...de eerste beste machine geweer pakken....en je auto kapot schieten Reageren
Chi Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 een goeie manier om je auto helemaal uit te zetten is...de eerste beste machine geweer pakken....en je auto kapot schieten Dat is een heel klein beetje spam, the godfather. :o Ik denk niet dat er een auto-uitzet mod komt. Wordt je achternagezeten door de Ballas, moet je je auto nog starten. B) Reageren
The Godfather Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Ik denk niet dat er een auto-uitzet mod komt. Wordt je achternagezeten door de Ballas, moet je je auto nog starten dat is het hem juist....de kick die je dan krijgt stel je hebt een missie waar je moet vluchten voor de ballaz....en je auto start niet...en de Ballaz komen steeds dichter bij....en als de auto dan eindelijk start en de missie succesvol is afgerond...ben je tog opgelucht dat de missie is geslaagd Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Ik denk niet dat er een auto-uitzet mod komt. Wordt je achternagezeten door de Ballas, moet je je auto nog starten dat is het hem juist....de kick die je dan krijgt stel je hebt een missie waar je moet vluchten voor de ballaz....en je auto start niet...en de Ballaz komen steeds dichter bij....en als de auto dan eindelijk start en de missie succesvol is afgerond...ben je tog opgelucht dat de missie is geslaagd ga dan maar duimen dat het maar in SA zit Reageren
matt Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Is er een mod dat je in VC ook je auto uit kan zetten en dat je weleens mot tanke????zo ja waar???? lijkt mij iri hoor zit je in de misie dat je die pizza coreur(ben de naam ff kwijt) moet afknalen is je benziene op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.