Twenty Eyes Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Mooi, mooie stijl Leuke kleurencombinatie. Een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 simpel maar mooi 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Niet écht heel speciaal alleen er is volgens mij wel veel werk aan besteed... Mooi die knipperende teksten. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) *Laat Maar sorry* Bewerkt: 31 januari 2006 door The Mafia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 er is geen sig dus ik kan niet raten. voortaan we een sig hebben rate de mijne! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 De kleuren passen niet echt. En 2 renders zijn ook niet echt passend. Ik geef je een 6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 De kleur en de plaatjes zijn wel mooi en het lettertype ook. 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Niet echt heel speciaal alleen er is volgens mij wel veel werk aan besteed... Mooi die knipperende teksten. 7/10 Dit had ik dus gerate, alleen die van mij werd niet gerate. Dus rate de mijne nu a.u.b. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Mooie render, mooie achtergrond. Het enige minpunt vind ik de verschillende lettertype's 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 zier er mooi uit alleen jammer dat de lettertype zo groot is. 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Beetje simpele sig maar wel mooi.(render + text + achtergrond) Maar hij is wel mooi: 7,6/10 Ikkes Bewerkt: 1 februari 2006 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2006 heel mooi. vooral de oranje achtergrond. de tekst is ook mooi. valt niet te veel op maar is er wel. 9.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 Orgineel en best wel leuk. een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 Ik vind hem niet zo héél speciaal.... Ik vind hem iets te 'rustig' Maar verder is hij wel okey. 6.8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 ik ben geen fan van emminem, maar hij is heel mooi gerenderd. de achtergrond en de tekst passen er wel bij. de 2e regel zou mooier zijn als hij dezelfde kleur als de eerste had. 8.7 rate deze. chicken little omdat ik zelf ook niet zo groot ben. een van mn eerste met brushes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.