Radio Es. Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hij is wel mooi dat witte met dat rood en die schaduw van die mensen, alleen Ferre is niet zo mooi... Radio-Espantoso Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 mooie sign met die mensen erin die zijn strak en die letters alleen dat pistool vind ik minder je ziet echt dat het erin is geplakt ik geef je een 7/5 Reageren
Goliat Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Leuk vakantie gevoel straalt je signature uit. Mischien grafisch niet hoogstaand maar het eindresultaat is erg leuk:) De zon komt trouwens mooi door, zo bij die palmbomen, en het water is simpel maar goed gedaan. Vooral de kleur spreekt me aan. Een 8 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Goliat als Admin. Ik vind er niet zo veel aan. Simpel maar saai vind ik. 3/10 voor de moeite ! .Tales. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Mooie (onderwater) signature .Tales. Er zitten erg leuke effecten in! ik geef je een 8/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Die heeft Synchro gemaakt, dat zie je aan zijn unieke stijl . Alles ziet er wel goed uit, alleen het is jammer dat de meeste Halo renders een beetje vaag lijken (bijvoorbeeld de borst van het mannetje). Misschien had je de render nog iets kunnen inblenden en nog wat effecten aan kunnen toevoegen. Maar ik vind hem een dikke 8/10 waard. Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 mooi effect, mocht ander geschrift zijn maar dit is ook niet lelijk 8.1/10 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 er zijn een hoop mooie effecten in verwerkt, font is mooir, leuke render, alleen een beetje donker 8/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Leuk dat je sigs maakt voor je Gang TQM! Hij is erg leuk gelukt.. Mooie kleuren en effecten! Een 7/10 Rate mijn sig, hij slaat fucking nergens op.. Maar ik zag bij iemand de sig met: Ik aanbid Ewoud blablabla.. En dat soort sigs vind ik nogal zeikerig overkomen dus heb ik een beetje zitten knippen en plakken met paint en de ''Ik Aanbid Ewoud'' sig gewijzigd.. Reageren
SamShine Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ''Ik aanbid joden, aanbid jij hen ook?'' Slaat inderdaat nergens op! Eerlijk gezecht vind ik hem te grof i.v.m. de 2e wereldoorlog... Maar als ik de graphics (of hoe noem je het) ga bekijken vind ik hem best goed gelukt! Ik geef Ewoud een 6 Reageren
Backsmash Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik weet niet hoe hij bedoelt is, als grap of als serieus. ik zelf vind hem te simpel dus maar een 6/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Er zitten mooie effecten in verwerkt Ronnie! Hij is erg goed gelukt! Je krijgt een 8/10 van mij Zoals ik al zei over mijn sig: Rate mijn sig, hij slaat fucking nergens op.. Maar ik zag bij iemand de sig met: Ik aanbid Ewoud blablabla.. En dat soort sigs vind ik nogal zeikerig overkomen dus heb ik een beetje zitten knippen en plakken met paint en de ''Ik Aanbid Ewoud'' sig gewijzigd.. Btw er is niks grofs over bedoelt zoals BL zei, ik heb gewoon wat zitten mixen met de lettertjes en dit is eruit gekomen! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik vind hem wel geinig man, zo grof is ie nou ook weer niet, gewoon geinig. 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.