Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

stomme sig met alleen maar tekst

die ik niet snap :>

1/10

Nah...1/10? Zie die prachtige letters en die geweldige background en om het af te maken: een 1 PX zwarte stroke. Op zen minst een 6je.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige nadeel is dat je render niet goed past qua kleur op je achtergrond. Buiten dat vind ik het een heel goed gelukte signature... 8/10

Mijne is niet zo speciaal, ik had hem ook gemaakt voor wat onder mijn post te kunnen zetten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lang geleden dat ik hier nog eens iets neergeschreven heb. Maar ik heb net zelf een nieuwe en ik wil wel eens horen wat andere ervan vinden.

Mooie effecten gebruikt. Ook de tekst vind ik wel goed gelukt. Maar ik hou niet echt van mensen die zo staan te roepen door een micro. Maar toch een 8/10. Je signatuur heeft wel iets. :)

Link to comment
Delen op andere websites

In elkaar geflanst met paint, de 2 afbeeldingen gespiegeld, negatief, dan opgeslagen in .gif. Weer geopend, dan een hippieteken gemaakt, (zo te zien) en alles naast elkaar geplakt. Sorry, ik kom niet hoger dan een 4/10 uit :(

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...