San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Mooie signature, XboxGTA. De sprite is goed verwerkt in de achtergrond, en de tekst is ook wel goed, maar die stroke eromheen had niet gehoeven. Ik geef je een 8/10. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Vind hem niet echt mooi, geen goeie kwaliteit, en volgens mij zijn het alleen maar renders met een achtergrond.. (Btw heb hem ookal gezien op het SpiderLoc Forum ) Reageren
Follow Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Super mooi, maar het lijkt wel of de auto ingedeukt is aan de onderkant dat is jammer. 9,2/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Erg mooie sig Follow. De lichtstraal middenin is heel erg goed gemaakt. D Font is ook super gedaan. Ik kan geen minpuntjes vinden 9.4/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 De voetballer schiet mooi naar de voorgrond door de Gaussian Blur op de achtergrond.. Speciaal vind ik hem niet, maar wel mooi Een 8/10 Reageren
Froop Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Door de gekleurde auto en de rapper is er geen focus-point, want ze trekken beide de aandacht. De tekst Chamillionare had beter in een ander font kunnen zijn, en de 2 teksten konden schuin onder elkaar en wat meer richting de wagen op. Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Het is en blijft een prachtige signature Froop. Je kunt trots zijn op deze signature want het heeft echt flow en is prachtig om naar te kijken. Je tutorial is daarom ook echt fantastisch en ik ga hem denk ik zometeen even volgen en dan laat ik wel mijn uitkomst zien in je topic. Je signature straalt echt, goed gesmudged en mooie lichtgebruik zit erin. Tekst is ook goed langs zijn arm, ik had precies hetzelfde gedaan. Een goede focus op de render en het effect bij zijn arm. Je wordt alleen maar beter in Photoshop, je moet zeker niet stoppen. Reageren
Daan007 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Wat een mooie sig Levi De kleuren, font, render. Alles is erg mooi De schaduw van je render staat heel mooi. De Brushes zijn erg goed gedaan en de tekst er onder ook. 9,8/10 Ik hoop dat je hier een tut over maakt, want die zal ik dan zeker volgen Daan Reageren
Thabit Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 De sig opzich heeft wel wat, alleen is dit een beetje tè veel van het goede . 7/10. Reageren
wastelander Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Hmm niet heel bijzonder, maar gewoon mooi probeer ook es op lichten te zetten, 7/10 edit: tha habbit was net iets sneller tha habbit orgineel, idee 7,5 Bewerkt: 28 augustus 2006 door wastelander Reageren
Radio Es. Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Hij is echt mooi, + - Mooie vrouw - Mooi font; lijkt net graffiti - Mooie achtergrond _ - Hooray! / misschien beter Hoera! - Wasterlander kan je niet zo goed lezen in het hoekje bij-elkaar: 8.5 Reageren
Lord of War Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik vind hem te druk en niet zo mooi. De verschillende lettertypes zijn niet mooi. Gebruik 1 lettertype. De achtergrond ziet er ook maar saai uit. Misschien kun je een achtergrond van Vice City gebruiken. 4/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Beetje te wazig en de licht effecten passen niet echt. Bijv. die wang van de persoon is te licht.. Font is ook niet het beste.. 6/10 Reageren
deagle Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Net , maar niet mijn stijl. De kleurencombinatie vind ik ook niet zo geslaagd. 7/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ziet er netjes uit, Nicsan. Alleen is de grootte van de sig mij een beetje te klein. En de render is ook niet goed geplaatst, want hij staat wel alsof hij wat vasthoudt, maar dat doet hij niet. De font vind ik ook niet zo mooi, en dat streepje onder je naam kan je voortaan ook beter weglaten. Ik geef je een 7,9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.