Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooie signature, XboxGTA. De sprite is goed verwerkt in de achtergrond, en de tekst is ook wel goed, maar die stroke eromheen had niet gehoeven. Ik geef je een 8/10.

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:

Vind hem niet echt mooi, geen goeie kwaliteit, en volgens mij zijn het alleen maar renders met een achtergrond.. (Btw heb hem ookal gezien op het SpiderLoc Forum :cab: )

Geplaatst:

Erg mooie sig Follow.

De lichtstraal middenin is heel erg goed gemaakt.

D Font is ook super gedaan.

Ik kan geen minpuntjes vinden

9.4/10

Geplaatst:

De voetballer schiet mooi naar de voorgrond door de Gaussian Blur op de achtergrond.. Speciaal vind ik hem niet, maar wel mooi :) Een 8/10

Geplaatst:

Door de gekleurde auto en de rapper is er geen focus-point, want ze trekken beide de aandacht. De tekst Chamillionare had beter in een ander font kunnen zijn, en de 2 teksten konden schuin onder elkaar en wat meer richting de wagen op.

Geplaatst:

Het is en blijft een prachtige signature Froop. Je kunt trots zijn op deze signature want het heeft echt flow en is prachtig om naar te kijken. Je tutorial is daarom ook echt fantastisch en ik ga hem denk ik zometeen even volgen en dan laat ik wel mijn uitkomst zien in je topic.

Je signature straalt echt, goed gesmudged en mooie lichtgebruik zit erin. Tekst is ook goed langs zijn arm, ik had precies hetzelfde gedaan. Een goede focus op de render en het effect bij zijn arm. Je wordt alleen maar beter in Photoshop, je moet zeker niet stoppen. ;)

Geplaatst:

Wat een mooie sig Levi :klap:

De kleuren, font, render. Alles is erg mooi

De schaduw van je render staat heel mooi.

De Brushes zijn erg goed gedaan en de tekst er onder ook.

9,8/10

Ik hoop dat je hier een tut over maakt, want die zal ik dan zeker volgen ;)

Daan :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm niet heel bijzonder,

maar gewoon mooi :)

probeer ook es op lichten te zetten,

7/10

edit: tha habbit was net iets sneller

tha habbit orgineel, idee

7,5

Bewerkt: door wastelander
Geplaatst:

Hij is echt mooi,

+

- Mooie vrouw

- Mooi font; lijkt net graffiti

- Mooie achtergrond

_

- Hooray! / misschien beter Hoera!

- Wasterlander kan je niet zo goed lezen in het hoekje

bij-elkaar:

8.5

Geplaatst:

Ik vind hem te druk en niet zo mooi.

De verschillende lettertypes zijn niet mooi. Gebruik 1 lettertype.

De achtergrond ziet er ook maar saai uit. Misschien kun je een achtergrond van Vice City gebruiken.

4/10

Geplaatst:

Beetje te wazig en de licht effecten passen niet echt. Bijv. die wang van de persoon is te licht.. Font is ook niet het beste.. 6/10 :)

Geplaatst:

Ziet er netjes uit, Nicsan. Alleen is de grootte van de sig mij een beetje te klein.

En de render is ook niet goed geplaatst, want hij staat wel alsof hij wat vasthoudt, maar dat doet hij niet. :bonk:

De font vind ik ook niet zo mooi, en dat streepje onder je naam kan je voortaan ook beter weglaten.

Ik geef je een 7,9/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...