King Room Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Mooie signature Nigga.. Mooi van kleur!! Prachtige Render.. Achtergrond is goed.. PRIMA!! 9.8/10 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Mooi gedaan met die scanlines en wazig gemaakt aan de boeg van het ship,Geeft echt een dromerige feest,ik geef m een 7/10 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Ik vind hem erg mooi. Mooie stoere plaatje en mooie kleuren. Ik geef je er een 8 voor. Zeker een Signature in mijn smaak. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Een Mercedes busje? Is dat je auto op je werk ofzo ? 6/10 >>> Door RonaldVC: Graag raten/beoordelen zoals in de Showroom Regels omschreven staat. Een vraag als dit kan je ook via pm stellen..<<< Reageren
Froop Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) Ik zie weinig effecten, en je sig is ook wat onprettig om naar te kijken door de felle oranje kleuren tegenover de donkere paarse kleuren. Mijn oog gaat ook meteen naar je tekst, omdat die niet geblend is. Volgens mij zijn de donkere kleuren aan de zijkanten c4d renders, corrigeer me als ik het fout heb. Probeer je tekst te blenden door een iets lichtere paars te nemen en de opacity te verlagen, en op een plekje neerzetten waar het niet opvalt. Degene die mij rate; ga niet over een border praten. Bewerkt: 6 september 2006 door Froop Reageren
Thabit Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Niet mijn stijl, je hebt veeeeeel betere gemaakt Froop! 7/10. Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Heel grappig, al vind ik er qua design niet veel aan maar dat was vast ook je bedoeling niet. 8/10 Reageren
-Roy- Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Het is wel een mooie signature alleen is dat zwarte aan de linkerkant wat minder. Ook vind ik het jammer dat hij een beetje overbelicht is. Voor de rest is hij wel goed 8,1/10 Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Ik vind dat je een mooie design size hebt uitgekozen. De kleuren passen goed bij elkaar en het effect om je render heen vind ik ook erg mooi. De tekstkleur is prima gekozen, evenals de positie. Het enigste minpunt is dat de rechterhoek naar mijn mening nogal leeg is. Maar verder een prima siggie! 8/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Al best een tijdje dezelfde signature toch ? Maar het is WOW en dat is een +. Mooie render en mooie achtergrond ! Het blokjes effect mocht echter iets anders worden, vind ik dan. Lens Flare is ook mooi geplaatst. En de tekst is ook goed. Alleen dat vlammende past er niet zo bij. Blokjes en Vlammen. Maar toch een mooie Signature + Avatar. Ik geef je er een 8/10 voor ! WhoopDiDoo Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ziet er wel relaxt uit, maar ik houd niet zo van de donkere plekken erin en de ''blokjes'' rechtsonder.. Niet echt mijn stijl maar toch een relaxte Signature! Een 7/10 Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Niet heel bijzonder maar wel een mooi geheel . De kleur rood is een aantal keer op leuke manieren terug te vinden. Ook is het leuk hoe je je naam verwerkt heb. 7,2/10 Iets meer als een 7 waard . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Leuke sig, maar ik heb het idee dat het gewoon een screenshot of foto is met een lijntje erom en een font erop.... Verder is de foto een beetje te hoog genomen, zowat alleen de middelste toren staat er goed op.... Naja wel een leuk eind effect, maar toch. 55/100 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Wel leuk met die achtergrond. Malibu Club. Maar niet echt Speciaal uitmuntend.... Ik geef je een 7/10 ! WhoopDiDoo ^^ Reageren
Backsmash Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 mooi kleur gebruiik, render goed gebruikt en goed gebrushd. niets op aan te merken 8,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.