Lord of War Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) Mooie sig, Grove St. Dit is een originele sig. Je lettertype zou ik wat 'tropischer' maken. BV. het letterype van Vice City enzo... De tijger in je sig vind ik eigenlijk het grootste - puntje. Maar ik vind het toch een erg mooie sig. Vanwege de originaliteit een 8/10. Bewerkt: 27 september 2006 door Lord of War Reageren
Lampje Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Leuke Sig, Door het zwart wit effect is het licht effect mooi over gekomen, jammer vindt ik dat de "licht bol" iets te fel is, De tekst is niet zo super scherp Toch een 8,5 voor jou Reageren
nick11123 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 mooie sign strak scherp en niet te druk ook wel een leuke vind ik 8/5 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Wel mooie signature, met mooie achtergrond van VC. Tekst is ook goed. Behalve omdat rechts is met Shadow en links niet... :S 7/10 Reageren
Backsmash Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 ik vind hem maar een 5/10 waard. waarom? hij is al oud. hij is meerdere malen gebruikt en er alleen een andere text op. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Hej Backsmash, Dat is een mooie Signature man!! Goed gemaakt, de letterype is natuurlijk ook goed, want dat is de lettertype van het spel zelf. Ik geef je een 9/10!! Reageren
Lord of War Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ziet er goed uit voor een beginner. Je render is mooi geplaatst in je sig. Als ik het goed heb heb je de achtergrond gemaakt met Motion Blur, wat een mooie achtergrond nalaat. De lijnen door je Sig zien er ook wel goed uit. Ik zou de render achter de scanlines steken, dat zou mooier zijn. De scanlines zou ik wel verlagen van Opacity. De tekst is redelijk goed gelukt. Maar ik zou een ander lettertype gebruiken. Probeer je tekst op een speciaal plekje te zetten, dat heeft altijd wel een mooi effect. 7.6/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Mooie sig, dat moet ik echt toegeven. Hij heeft stijl en ook de tekst is mooi. 9/10. Reageren
King Room Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik vindt het opzich wel een leuke signature maar de tekst overgangen gaan te snel, ik kan het bijna niet lezen. Ik denk zonder tekst dat die mooier zou zijn.. Rate: 7.5/10 MvG. Romano Reageren
ArticLight Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Mooie tekst: ι υѕє αℓℓ тнє яιgнт ѕнιт ѕσ уσυ ¢αи υѕє ωнαтѕ ℓєfт Echt pakkend. en Asociaal [/font] Weinig over te melden, gewoon toppie. 9/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Errug vette sig Artic! Met al dat bloed enzo Alleen zou ik iets anders van de achtergrond maken.. Bijv een vloer. Een 8/10 @King Room: Volgens mij heb ik dezelfde schoolagenda als jouw.. Reageren
Slydiver Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Zo me eerste post op dit forum Leuke sig, wel wat saai, 6.5/10 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Welcome on this Forum btw Over je sig:Hij is mooi,zeker de effecten.de kleuren passen mooi bij elkaar,het effect is mooi gekozenen het lettertype ook 9/10 Bewerkt: 1 oktober 2006 door ICE BANANA Reageren
King Room Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Wel grappig ik heb dat filmpje ook gezien van Ferre.. RATE:7/10 Reageren
-Roy- Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hij is ehh... apart. Ik vind hem eerlijk gezegt niet zo mooi. Hij is een beetje druk en de tekst vind ik ook niet mooi. Sorry, een 6,4/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.