ArticLight Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Mooie Metroid sig, met bijpassendde achtergrond. En je naam staat er ook mooi bij. Weinig aan op te merken! 8.9/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hij is een beetje saai, je komt niet ver met allen een render. 2/10 voor de moeite. Reageren
King Room Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik vindt die van jou ook simpel eerlijk gezegt. Beetje in Imageready laten knipperen.. Sorry maar ik vindt hem niet zo orgineel en vindt hem standaart.. Rate: 3/10 Voor de moeite Reageren
Lord of War Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Is deze signiet gemaakt door SAN_ANDREAS_NIGGA? Check dit topic maar ff. Maar nu ff die sig. Ik vind 'm wat te druk, het font is ook niet zo mooi. Er is ook geen duidelijke achtergrond in weer te vinden. Maar dt komt door de drukte. Je effecten op je render zijn dan wel weer mooi. 5.8/10 Reageren
King Room Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik vindt hem best wel mooi maar wie is het? Jok os we; ,ppo ge;ukt maar niet echt mijn smaak.. Maar daar zal ik geen minpunt voor geven!! Achtergrond: 8,0 Kleuren: 7,0 Render: 7,3 Effecten: 7,5 Tekst: 8,0 Orginaliteit: 7,9 Indruk: 7,2 Totaal: 7,6 Reageren
M4X Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Mooi signature, alleen de outerglow bij die letters vind ik veel te dik. Rating : 7/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Een standaard sig. De kleuren zijn wel mooi en ook met de diepte die een gevoel van snelheid geven. Maar de font past er totaal niet bij. En als je een border en omheen zou doen staat ook mooi. 6/10 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Opzich mooi met die kleuren,wit en rood,en de overgang tussen de 2 rode kleuren! "Proud FC twente fan" mooi ik geef een rate 7/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Mooie sig, alleen een beetje raar dat de naam van de maker er groot doorheen staat Aanrader: Je kunt het ook gewoon onder je sig zetten.. Wel zwaar relaxte sig alleen de text is lelijk.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik hou van dit soort sigs Daddy, je hebt warme kleuren gebruikt, en de render heb je ook een leuk effect gegeven. Alles past perfect bij elkaar. Ik heb dan ook slechts één minpuntje, dat is dat de rechter render inelkaar gedrukt lijkt, dus niet breed genoeg. Misschien is dit niet zo en ligt dit aan het perspectief van de render, maar zo komt het wel over. Een cijfer waar je trots op kan zijn: 85/100 Reageren
Froop Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Een signature die je al een tijdje hebt, en die naarmate de tijd verstrijkt steeds saaier begint te worden. (Wil je wel een nieuwe maken) Toen je deze sig had gemaakt was het 'tiles' effect populair, en zag het er nog goed uit ook. Het jammere is dat dit teveel opvalt, eveneens als je tekst. Verder had je render meer in het midden mogen worden geplaatst, zodat er een beter focal-point is. Reageren
Lord of War Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Mooie sig, Froop. Laten we beginnen met + punten. Het licht bij je render is er mooi. Die 'strepen' passen wel bij je sig. Hij is niet te vol, en dat past er bij vind ik. Maar ik zou het licht effect ietsje minder laten opvallen. Misschien kun je dat doen door je Opacity te verlagen. En ik zie eigenlijk maar 2 -puntjes. In de linker bovenhoek is het plots zwart en dat is niet zo mooi vind ik. Er is geen tekst in je sig, en ik zou het jammer vinden moest deze prachtige sig ge'ript worden. Maar zoals je al zei in de tut, tekst zou je sig verknallen, jammer genoeg. Alleen nog een border en deze sig is perfect. 9.2/10 KUTGW, Froop! Bewerkt: 3 oktober 2006 door Lord of War Reageren
Daan007 Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 LoW, je hebt geen sig Dus ik rate Froop z'n sig maar. Hele mooie sig Froop. Petje af. De zwart, grimmige achtergrond zorgt voor een mooie griezelige sfeer die perfect past bij je sig. De streepen (C4D's toch ?) zijn erg mooi En wat de sig perfect maakt is dat licht onderaan. Je zei ergens dat je er lang over deed om dat effect te krijgen, en dat is te zien ! Het is erg mooi gedaan En inderdaad als je tekst zou invoegen zou het verknallen Keep it up Froop, je word steeds beter en beter. 9,4/10 Reageren
King Room Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Hij lijkt simpel.. maar ik denk dat je er toch wel veel tijd hebt aan besteed (circa 5 minuten ) Hij is wel mooi gedaan dat is het enige wat ik kan zeggen.. 8/10 Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 deze sig heb je gemaakt mbv een tutorial op gta forum. hij is in mijn ogen erg mooi. ik ben geen fan van rap enz. maar naar emminem kan ik wel luisteren. de achtergrond past niet echt bij de render. 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.