Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Is deze signiet gemaakt door SAN_ANDREAS_NIGGA? Check dit topic maar ff.

Maar nu ff die sig. Ik vind 'm wat te druk, het font is ook niet zo mooi. Er is ook geen duidelijke achtergrond in weer te vinden. Maar dt komt door de drukte. Je effecten op je render zijn dan wel weer mooi.

5.8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt hem best wel mooi maar wie is het? Jok os we; ,ppo ge;ukt maar niet echt mijn smaak..

Maar daar zal ik geen minpunt voor geven!!

Achtergrond: 8,0

Kleuren: 7,0

Render: 7,3

Effecten: 7,5

Tekst: 8,0

Orginaliteit: 7,9

Indruk: 7,2

Totaal: 7,6

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou van dit soort sigs Daddy, je hebt warme kleuren gebruikt, en de render heb je ook een leuk effect gegeven. Alles past perfect bij elkaar. Ik heb dan ook slechts één minpuntje, dat is dat de rechter render inelkaar gedrukt lijkt, dus niet breed genoeg. Misschien is dit niet zo en ligt dit aan het perspectief van de render, maar zo komt het wel over.

Een cijfer waar je trots op kan zijn: 85/100 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een signature die je al een tijdje hebt, en die naarmate de tijd verstrijkt steeds saaier begint te worden. (Wil je wel een nieuwe maken)

Toen je deze sig had gemaakt was het 'tiles' effect populair, en zag het er nog goed uit ook. Het jammere is dat dit teveel opvalt, eveneens als je tekst. Verder had je render meer in het midden mogen worden geplaatst, zodat er een beter focal-point is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig, Froop. Laten we beginnen met + punten. Het licht bij je render is er mooi. Die 'strepen' passen wel bij je sig. Hij is niet te vol, en dat past er bij vind ik. Maar ik zou het licht effect ietsje minder laten opvallen. Misschien kun je dat doen door je Opacity te verlagen. En ik zie eigenlijk maar 2 -puntjes. In de linker bovenhoek is het plots zwart en dat is niet zo mooi vind ik. Er is geen tekst in je sig, en ik zou het jammer vinden moest deze prachtige sig ge'ript worden. Maar zoals je al zei in de tut, tekst zou je sig verknallen, jammer genoeg. Alleen nog een border en deze sig is perfect.

9.2/10

KUTGW, Froop! :klap:

Bewerkt: door Lord of War
Link to comment
Delen op andere websites

LoW, je hebt geen sig :bonk:

Dus ik rate Froop z'n sig maar.

Hele mooie sig Froop. Petje af.

De zwart, grimmige achtergrond zorgt voor een mooie griezelige sfeer die perfect past bij je sig.

De streepen (C4D's toch ?) zijn erg mooi

En wat de sig perfect maakt is dat licht onderaan. Je zei ergens dat je er lang over deed om dat effect te krijgen, en dat is te zien ! Het is erg mooi gedaan

En inderdaad als je tekst zou invoegen zou het verknallen

Keep it up Froop, je word steeds beter en beter. 9,4/10

Link to comment
Delen op andere websites

deze sig heb je gemaakt mbv een tutorial op gta forum. hij is in mijn ogen erg mooi. ik ben geen fan van rap enz. maar naar emminem kan ik wel luisteren. de achtergrond past niet echt bij de render.

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...