Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

De regen die je in je sig hebt toegepast is leuk en mooi. Alleen maakt je tekst 'Backsmash' het een beetje kapot. Eigenlijk zou ik hier geen tekst bijzetten behalve COD3 dan. als je rippen toch wilt voorkomen zou ik de tekst op een niet opvallende plaats zetten. Je ventje is goed 'gefocust'. Maar ik vind 't een beetje té. je ventje is licht van kleur en de andere delen niet, dat vind ik niet zo mooi.

63%

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Het is eigenlijk niet toegestaan om meer dan 1 sig te hebben en daarom zal ik er maar 1'tje raten, de onderste.

Deze sig is niet zó geweldig, Hij lijkt me wat simpel. Een tekst, render en achtergrond. Er zijn eigenlijk geen effecten toegepast in je sig. De achtergrond is niet echt zo mooi, eerst is ie zwart en plots wordt ie wit. Probeer wat meer effecten toe te passen, een betere achtergrond en nog van die dingetjes.

55%

Link to comment
Delen op andere websites

het is geen gewoon latijn, meer "potjeslatijn"

Potjeslatijn is het gebruik van begrippen in het Latijn (of daarop lijkend) zoals dat onder andere wordt gedaan door artsen en apothekers om misverstanden over medicatie en ziekten tussen vakgenoten te voorkomen

Homo sapiens non urinat in ventum betekent: "een verstandig mens pist niet tegen de wind in."

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

-Post-

Je bent wel vergeten mn Sig te raten ;)

Jij de mijne ook ;)

Die van jou, Tja...

Je ziet de tekst veel he :)

Toch vind ik dit een van de leukste "Het Komt!" Signatures. De oranje-Wit combinatie vind ik altijd erg mooi.

Eenvoudig maar erg leuk. 8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...