Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Mmm, niet slecht, leuk idee. Hij is wel simpel te maken. En hij is 1 pixel te hoog! :puh:

Omdat het zo'n leuk principe is en met paint gemaakt 7/10

:cya:

@ hieronder: Ik heb géén bliksem brushes gebruikt!

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Mooie sig, GTA Fanaat.

Je achtergrond is erg mooi gedaan. Je tekst zou ik in dat cirkeltje zetten, nu is het niet mooi, je tekst staat op een render. Je rechter render zou ik vervangen door een andere, misschien ook weer eentje van SA. De kleur van je achtergrond zou ik anders doen. Groen ofzo. Voor de rest valt er eigenlijk niks te zeggen. Als semi-PS'er ben je erg goed bezig, GTA Fanaat!

71%

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig, GTA Fanaat.

Je achtergrond is erg mooi gedaan. Je tekst zou ik in dat cirkeltje zetten, nu is het niet mooi, je tekst staat op een render. Je rechter render zou ik vervangen door een andere, misschien ook weer eentje van SA. De kleur van je achtergrond zou ik anders doen. Groen ofzo. Voor de rest valt er eigenlijk niks te zeggen. Als semi-PS'er ben je erg goed bezig, GTA Fanaat!

71%

hier zou ik nog iets aan toe willen voegen...

Het is jammer dat je 2 totaal verschillende plaatjes hebt uitgeknipt. De ene is van san andreas, natuurlijk erg bekend op het forum.

En de andere is erg andere kwalitijd. Dit vind ik jammer, de sig word er niet beter op. Zoals hiervoor al werd gezecht door Lord of War: Je had daar beter nog eentje van san andreas neer kunnen zetten.

Ontoppic: Persoonlijk houd ik niet zo van hip-hop, Ook niet van sean-paul.

Maar de sig vind ik best mooi. De text vind ik erg saai, Daar had je misschien best iets bling blinger's van kunnen maken.

De text op de pet: Erg leuk verzonnen.

Een 7/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig, King Room.

De tekst 'I Use All...' vind ik niet mooi, je kunt 't niet goed lezen. Ook de tekst 'Room' vind ik niet zo mooi, die past niet bij de andere fonts. 3 verschillende fonts vind ik niet echt mooi. De tekst stoort me alleen in je sig.

70%

Link to comment
Delen op andere websites

^

Ik vind je sig een strak geheel,er hoeven niet altijd veel plaatjes,brushes etc in te zitten.

Alleen kan ik niet de tekst onder Root lezen.

Ik ben ook niet zo een punten fan,met een reactie kan je veel meer mee dan alleen cijfers. ;)

Zelf heb ik mijn signature wat meer kleur gegeven en nog wat anderen dingetjes,simpel maar toch leuk om te zien. :)

Bewerkt: door W1ckeD
Link to comment
Delen op andere websites

Hij ziet er erg mooi uit, mooie zonsondergang, tekst staat goed alhowel ik de tekst VCS wat kleiner had zou willen zien. Dan zou hij perfect zijn. Verder heb je linksboven GTA netjes neergezet en je hebt een heel mooi plaatje gekozen. Ik heb er niet echt veel kritiek op alleen die tekst, dus een ruime 9 krijg je! 9,1 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem erg saai. Ik weet ook niet wat de text moet voorstellen.

Ik weet niet of hij professioneel is, of moeilijk te maken is via PS. (Heb ik geen verstand van), Van dat donkere hou ik niet zo, Het lijkt een beetje gothic. Ondanks dat moet ik toch een punt geven, die punt krijg je om de sig, niet om wat ik er van vind.

7.5/10

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...