Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Erg aparte sig. Maar ik vind hem wel vet!

De aparte vlakjes, waarmee hij erg ruim lijkt. Het videofragmentje is ook erg leuk gedaan. En de text ziet er prima uit, Leuk dat je ook hier voor twee aparte vakjes hebt uitgekozen.

Erg orgineel! 8.6/10 :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is een beetje simpel want het is alleen tekst. Ook is de achtergrond alleen transparant in Cali-Red, en de Pop-Orange gebruikers zien dus de achtergrond kleur. De tekst staat er wel leuk op en het lettertype is ook wel leuk. Alleen jammer dat hij zo simpel te maken is.

7- /10

Link to comment
Delen op andere websites

Meesterlijke sig van Metroid! :klap: Echt weinig aan op te merken. Er is een mooie achtergrond gebruikt en die loopt goed samen met Metroid, je naam heeft precies de goede kleur naar mijn mening.

9/10 :tu:

@ Crankeye hieronder: Zelfgemaakt :)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Crankeye, je hebt een andere sig nu, dus kan 'ik' hem beoordelen.

Best leuke kleurtjes, maar voor de tweede keer weet ik niet wat het in moet houden. Natuurlijk kan het ook zijn dat je gewoon van kunst houd :{ , Als je hem zelf gemaakt hebt vind ik hem erg mooi, Maar nogmaals weet ik niet waarom je hem als sig zou moeten gebruiken op een forum als deze.

Maar dat is mijn mening, en jou eige keuzen.

Ik geef hiervoor een 8/10. Omdat ik het een erg mooi plaatje vind. De witte lijnen geven het nog iets extra's. Maar ik vind het toch een rare "forumsig".

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Simpele sig, en volgens mij wil je het met de achtergrond mee laten gaan. Je kunt het grijze ook doorzichtig maken, dan ziet het er ook mooi uit in PopOrange skin ;)

Verder staat ''Member of the Royal Guardian'' er een beetje raar op. Je kunt je sig in 2'en knippen, zodat het er niet zo raar uitziet. [ik vind dat mooie nette lettertype net onder dat Griezel-lettertype raar staan]

Een 7/10 voor jou :Y

Mijn sig is een beetje lowquality, dus kijk voor de ''HighQuality sig op http://img185.imageshack.us/img185/6239/siggtafpngpp0.png :puh:

Maar het is nog steeds dezelfde sig zonder aanpassingen.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Simpele sig, en volgens mij wil je het met de achtergrond mee laten gaan. Je kunt het grijze ook doorzichtig maken, dan ziet het er ook mooi uit in PopOrange skin ;)

Verder staat ''Member of the Royal Guardian'' er een beetje raar op. Je kunt je sig in 2'en knippen, zodat het er niet zo raar uitziet. [ik vind dat mooie nette lettertype net onder dat Griezel-lettertype raar staan]

Een 7/10 voor jou :Y

Mijn sig is een beetje lowquality, dus kijk voor de ''HighQuality sig op http://img185.imageshack.us/img185/6239/siggtafpngpp0.png :puh:

Maar het is nog steeds dezelfde sig zonder aanpassingen.

Tis allemaal met paint gedaan ikt...

Vandaar het eenvoudige. ;)

Ontoppic: Crackeye heb ik al een beoordeling gegeven

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...