Lord of War Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Mooie sig, Pennywise. Ik vind 'm alleen wat saai. De onderste tekst is niet mooi, die zou ik weglaten. Anders valt deze sig wel mee. 7.8/10 Reageren
King Room Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Ik vindt hem erg mooi!! Vooral de microfoon en de Tekst vindt ik er goed in verwerkt!! Eigenlijk alles is goed geen minpunten te zien!! 8,8/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Erg aparte sig. Maar ik vind hem wel vet! De aparte vlakjes, waarmee hij erg ruim lijkt. Het videofragmentje is ook erg leuk gedaan. En de text ziet er prima uit, Leuk dat je ook hier voor twee aparte vakjes hebt uitgekozen. Erg orgineel! 8.6/10 Reageren
-Roy- Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Hij is een beetje simpel want het is alleen tekst. Ook is de achtergrond alleen transparant in Cali-Red, en de Pop-Orange gebruikers zien dus de achtergrond kleur. De tekst staat er wel leuk op en het lettertype is ook wel leuk. Alleen jammer dat hij zo simpel te maken is. 7- /10 Reageren
ArticLight Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Meesterlijke sig van Metroid! Echt weinig aan op te merken. Er is een mooie achtergrond gebruikt en die loopt goed samen met Metroid, je naam heeft precies de goede kleur naar mijn mening. 9/10 @ Crankeye hieronder: Zelfgemaakt Bewerkt: 18 oktober 2006 door ArticLight Reageren
Crankeye Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Op een één of andere manier vind ik deze wel apart, zelf gemaakt of opgezocht? 8,3/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Crankeye, je hebt een andere sig nu, dus kan 'ik' hem beoordelen. Best leuke kleurtjes, maar voor de tweede keer weet ik niet wat het in moet houden. Natuurlijk kan het ook zijn dat je gewoon van kunst houd , Als je hem zelf gemaakt hebt vind ik hem erg mooi, Maar nogmaals weet ik niet waarom je hem als sig zou moeten gebruiken op een forum als deze. Maar dat is mijn mening, en jou eige keuzen. Ik geef hiervoor een 8/10. Omdat ik het een erg mooi plaatje vind. De witte lijnen geven het nog iets extra's. Maar ik vind het toch een rare "forumsig". Bewerkt: 18 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
ikt Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) Simpele sig, en volgens mij wil je het met de achtergrond mee laten gaan. Je kunt het grijze ook doorzichtig maken, dan ziet het er ook mooi uit in PopOrange skin Verder staat ''Member of the Royal Guardian'' er een beetje raar op. Je kunt je sig in 2'en knippen, zodat het er niet zo raar uitziet. [ik vind dat mooie nette lettertype net onder dat Griezel-lettertype raar staan] Een 7/10 voor jou Mijn sig is een beetje lowquality, dus kijk voor de ''HighQuality sig op http://img185.imageshack.us/img185/6239/siggtafpngpp0.png Maar het is nog steeds dezelfde sig zonder aanpassingen. Bewerkt: 19 oktober 2006 door ikt Reageren
Crankeye Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Hij ziet er niet zo heel erg vet uit... 6,5/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) Simpele sig, en volgens mij wil je het met de achtergrond mee laten gaan. Je kunt het grijze ook doorzichtig maken, dan ziet het er ook mooi uit in PopOrange skin Verder staat ''Member of the Royal Guardian'' er een beetje raar op. Je kunt je sig in 2'en knippen, zodat het er niet zo raar uitziet. [ik vind dat mooie nette lettertype net onder dat Griezel-lettertype raar staan] Een 7/10 voor jou Mijn sig is een beetje lowquality, dus kijk voor de ''HighQuality sig op http://img185.imageshack.us/img185/6239/siggtafpngpp0.png Maar het is nog steeds dezelfde sig zonder aanpassingen. Tis allemaal met paint gedaan ikt... Vandaar het eenvoudige. Ontoppic: Crackeye heb ik al een beoordeling gegeven Bewerkt: 19 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Simpele sig, dat maakt niet uit, maar maak hem dan Transparant, en met Shadows etc. Gewoon om hem wat mooier te maken, en niet zo super simpel. 5.7/10 Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Goed gemaakt, vooral de effecten. Je hebt denk ik veel layers gebruikt. 8.2/10 Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Mooie simpele sig, niet moeilijk te maken, maar toch mooi. Weinig aan op te merken. 8/10 Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Goede sig, naarmijn smaak toch... Misschien de letters nog iets anders, ze passen niet echt bij het geheel Maar voor de rest... 8.7/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Van dat ventje: ik vind die altijd vet, zo'n droge tekst eronder (latijns ongveer: echte mannen pissen tegen de wind in) dacht ik, ik heb geen latijn op school. Maar dat andere weet ik niet wat het is ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.