Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Niet zo heel erg bijzonder, om de stukjes text heen zie je een duidelijk 'inplakeffect' waardoor de sig er nogal paint-achtig uitziet, als hij inderdaad met paint gedaan is geef ik je een 6.5, anders een magere 5.

Moonbeam :)

Mooie sig, misschien is de tekst wat onduidelijk, lichtgrijs is je vriend!

8/10

Dankuwel :)

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Tja, de gunslinger signature wat moet ik daar nou over zeggen. Het is duidelijk dat het niet de bedoeling is geweest om er een indrukwekkende signature te maken, maar vooral om de nadruk te leggen om simpelheid. In dat opzicht is hij wel geslaagd, simpel maar toch goed gevuld. In jou geval vind ik de tekst die je zelf hebt aangepast niet zo geslaagd, alles staat zo krap op iets anders. Verder is het effect van de geweren, die natuurlijk het tegenovergestelde van elkaar zijn, wel mooi.

6.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Je sig is erg mooi en je C4D renders zijn erg mooi toegepast! De manier waarop je de snelheid weergeeft is goed gelukt, vooral bij de wagen rechts. Het is mooi hoe de kleur van je lampen 'achterblijven'. Je C4D renders zijn ook erg goed gelukt, vooral bij je Lamborghini. Alleen jammer van je kwaliteit, dat is een klein minpuntje. Je tekst is ook niet erg goed, ik zou een ander font nemen en een beter plekje zoeken. Ik zou je tekst in een auto plaatsen, dat is origineel en het komt veel mooier voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ga ik ook maar eens doen, een signature raten :D. Ik moet zeggen dat je signatures steeds beter worden Carl_Johnson2. De huidige vind ik qua ontwerp mooi en ook het thema (LOTR) spreekt me erg aan. Persoonlijk vind ik hem ietsje te "vol", wat je misschien kan oplossen door de volledige 500 x 150 te gebruiken. Kleur en die gescheiden plaatjes vind ik mooi gedaan. Score een 7,7 dus zeker een goed resultaat :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...