Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

hele mooie sig maar je hebt iets teveel effecten gegeven daardoor wordt het te onduidelijk

7.9/10

@hieronder dat ut probleem kweeniej hoe ik moet filteren paint shop pro

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Link to comment
Delen op andere websites

Het totaalbeeld van je signature is niet gek Carl_Johnson2, alleen er is toch nog erg veel wat je kunt verbeteren. Je thema is in orde, het is in één oogopslag duidelijk dat het om Lord of the Rings gaat, alleen ik vind het jammer dat je twee renders naast elkaar hebt gezet. Het is, vooral in combinatie met de tekst nogal aan de krappe kant. Misschien had je beter de volle 500x150 pixels kunnen gebruiken als je persé twee renders en zelfs drie (!) teksten op je signature zou willen hebben. Kwaliteit van de renders kan ook wel wat beter. Je border vind ik opzich wel oké, de kleur uit de signature komt erin terug. Er is zoals je kunt zien nog veel ruimte voor verbetering, gebruik eens wat effecten en speel wat met filters en blending options, je zult zien dat het resultaat er beter uitziet ;)

6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

@ Speciial_marc.5:

Wat is dat nou voor post? Dat is gewoon een post zonder inhoud. Niemand heeft hier wat aan hoor. Je moet wel een mening hebben, je moet wel vertellen waarom je dat cijfer geeft.

Het editten van je post heeft nu geen zin meer, maar laat dit een waarschuwing zijn voor je volgende rate...

Dit geldt trouwens voor iedereen. Er moet inhoud in je post zitten, je moet je rate uitgebreider maken dan alleen een zinnetje.

@ gta ripper:

De achtergrond past heel erg goed bij de pokemon. Je ziet dat het eigenlijk totaal niet past als je kijkt naar tekenstijl. Maar door de schaduw die je erbij hebt gemaak is het toch weer met elkaar verbonden. Knap werk.

De tekst erbij is ook erg passend. Jammer dat de border ontbreekt.

Cijfer: 7,9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke sig, Think! Die sig bevalt me wel. De effecten zijn erg mooi en je vogel is erg goed ingeblend. Alleen, de tekst bevalt me niet zo. Ik zou één font nemen.

Heb je een tutorial over deze sig? Als die er is, PM je me A.U.B. met die tut? :engel:

Voor je sig 87%.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi. Aan de rechter kant zit de C4D render, en dan is de linker kant weer een beetje leeg. Render is opzich goed geplaatst, en aan de rechterkant is de C4D mooi.

een 8/10 Voor Lord of War

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke sig, wel een oude van jou geloof ik toen je nog begon.

Op elk punt is wel wat te verbeteren maar het is toch een mooi geheel :)

Een 7 voor jou maat.

EDIT, GEEN mooi een 7 rate!!

Geef een goede uitleg aub.

Bewerkt: door Achille
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...