mattiejj Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) mooie sig, hij is alleen een beetje te licht, en wat korrelig,, het thema is ook niet mijn stijl 6,5 / 10 @hieronder, het is rate de signature dus ik verwacht een rate Bewerkt: 20 november 2006 door mattiejj Reageren
Crankeye Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Wat vind je als ik zeg: Onorigineel? Reageren
M4X Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Vette signature Pokemon in Kazachstan Er is niet veel aangedaan, maar het ziet er allemaal redelijk uit. Door de originaliteit een 7/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik vind die van jou wel mooi, maar de linkerboven hoek en de rechteronder hoek zijn niet erg mooi, misschien kun je daar de layer op Overlay zetten. Verder mooie sig, ook 7/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Heel mooi gemaakt, ik had de tutorial gezien op chaosgfx en nou heeft iedereen er een sig van Met die schaduw enzo, wel vet... maar een beetje saai en pokemon is kut 7.5/10 Reageren
-Badboy- Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik heb deze sig al gerate. Zoals ik al zei vond ik hem te rood. Verder is het wel een leuke sig en ik zie ook dat je de tekst heb weggehaalt. Je krijgt een 80% Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Een beetje overbelicht.. En hij heeft een rae kleurr.. Het is niet echt mijn smaak sorry.. Maar de effecten verde zijn best wel mooi 7/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik word gek van die rotkonijntjes overal. Maar verder is hij erg mooi. De text is lekker klein en simpel, waardoor de render goed zichtbaar blijft. 7.4/10 Reageren
Moonbeam Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Tsja... Erg informatief maar verder een beetje kaal. Aangezien hij waarschijnlijk ook niet voor het 'mooi' gemaakt is krijg je een 6.5 MB Reageren
-Badboy- Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Erg mooie sig Moonbeam. Hij is simpel maar toch erg leuk. Door de shaduw lijkt het of de tekst erin zit. De transperante achtergrond maakt het nog mooier. Je krijgt van mij 87 Reageren
.Antonio Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Heel leuk, erg orgineel... goed geblurt en mooie effecten... Je kan misschien nog wat meer aan je text doen... Schaduw ofzo... Ook grappig dat je de datum erbij hebt gezet 7/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Zoals ik in je topic al zei: "Mooie sig, maar misschien kun je nog wat doen aan de render en tekst" Als je deze punten volgt is hij echt mooi! 93% Reageren
-Badboy- Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Mooie signature. De car is echt mooi gedaan, door dat rook wat uit de motor komt. De achtergrond met de Spatter Brush is goed goed gedaan. De kleuren passen goed bij elkaar. Het lijkt net alsof de auto uit de sig ''springt'' Erg goed gedaan Violett ! Je krijgt van mij 86% KUTGW Reageren
Crankeye Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Mooie signature, mooie uitgekozen. Ik vind hem toch iets te simpel, dat effectje zie je vaak. 70% Reageren
Achille Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Hmm niet mooi, je hebt helaas een slechte kwaliteit render met een soort van glow errond, vind ik er niet mooi uitzien. Ook heb je geen mooie tekst en ik zie dat de render een beetje stretched is.. Achtergrond past niet bij de sig, dus helaas een 4,5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.