Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Ik vind het wel een mooie sig.. Best mooie kleuren, mooie effecten en een leuke render. Ik vind de linkerbovenhoek een beetje leeg.. Ik vind het lettertype van je naam rechtsonder niet zo bij je sig passen.. Ik zeg een.. 7.8/10

Bewerkt: door Armageddon
Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuke sig, ik zie dat je er tijd in hebt gestoken.

Het geheel ziet er leuk uit, ik kan alleen niet de toegepaste effecten herkennen, daarvoor ben ik te onervaren met photoshop, het kan natuurlijk ook zijn dat je een willekeurig plaatje hebt geresized.

Maar goed het gaat hier om het geheel, en die is redelijk aardig :).

Rating: 7,6

Link to comment
Delen op andere websites

Jorge, ik vind dat je een rustige stijlvolle signature hebt. Normaal gesproken ga ik meer voor de signatures waar actie en snelheid inzit, maar deze spreek me toch erg aan, vooral de rust die het uitstraalt. Het enigste minpunt vind ik de slagzin, deze is iets te ''blurry'' geworden, dat past niet bij het scherpe lettertype van je naam en de hoofdletter F.

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Nice wazuup! Mooi afgewerkt, Background past goed bij je render maar aan de andere kant is hij een beetje leeg. Naar mijn mening moeten er wat meer effecten bij :puh:. Leuk plaatje als render en goed erin gezet. Font is wel redelijk.

Kom je uit op een [8.5/10]

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik vind hem niet mooi, de C4D's gebruik je verkeerd. Ze zijn erg overbelicht daarmoet je echt iets aan doen.. De render past niet bij de achtergrond, ik kan bijna geen +.en vinden.. een 3/10 voor de moeite. Zet de c4ds op screen, lighten, color dodge(Dat maakt het ook overbelicht), of Linear Dodge.

3/10 voor de moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is pas mooi, mooie kleuren, Super Patterns. Alleen de tekst vind ik wat pixelachtig, of hoort dat zo ? Ik zelf vind het iig niet zo erg mooi. Als het nu één maatje groter is, dan is het hoogstwaarschijnlijk mooier.

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...