Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

@DX11, ja alleen een foto :puh: dan ga ik je meisje maar raten.

Niet erg veel aan veel puisten, mollig en lelijk haar :puh:

Sorry een 2. :clown:

>>> Door GTA-Sheep: Niet grappig en bovendien erg beledigend!!!!!! Waarom toch elke keer weer....20%<<<

@GTA-Sheep, och och boeient

@Antonio. , ja wat moet ik zeggen.. Er is niet veel aan gedaan zowiezo.

Alleen een normaal plaatje gekozen en wat ruw selecteren en alleen de vingers goed..

Voor de moeite een 4.

dit vind ik wel ontzettend lullig zeg, dat zeg je toch niet, ookal vind je dat (als een van de weinigge) overigens is het een oude foto en ik weet niet waar jij puisten ziet hoor en ook is ze niet mollig. sorry maar ik pik t echt niet als iemand zo over me vriendin praat, als het nou terecht was ok, maar dit nee, echt lullig. kan ik ook wel zeggen: je hebt een hele lelijke signature ik geef een 2!

sorry hoor dat moest er ff uit.

Ojah k zie het, jij bent degene met puisten.

En je meid is niet bepaald een model ofzo.

Ik vind haar gewoon lelijk boeient.

Bewerkt: door Achille
Link to comment
Delen op andere websites

@DX11, ja alleen een foto :puh: dan ga ik je meisje maar raten.

Niet erg veel aan veel puisten, mollig en lelijk haar :puh:

Sorry een 2. :clown:

@Antonio. , ja wat moet ik zeggen.. Er is niet veel aan gedaan zowiezo.

Alleen een normaal plaatje gekozen en wat ruw selecteren en alleen de vingers goed..

Voor de moeite een 4.

dit vind ik wel ontzettend lullig zeg, dat zeg je toch niet, ookal vind je dat (als een van de weinigge) overigens is het een oude foto en ik weet niet waar jij puisten ziet hoor en ook is ze niet mollig. sorry maar ik pik t echt niet als iemand zo over me vriendin praat, als het nou terecht was ok, maar dit nee, echt lullig. kan ik ook wel zeggen: je hebt een hele lelijke signature ik geef een 2!

sorry hoor dat moest er ff uit.

>>> Door GTA-Sheep: Het risico van het gebruik van echte foto's in je posts of in je handtekening is dat er altijd mensen zijn die het nodig vinden hierover opmerkingen te maken. Mijn advies zou dan ook zijn je foto van je vriendin lekker voor jezelf te houden of slechts beschikbaar te stellen aan een select groepje mensen. Neemt niet weg dat kwetsende opmerkingen niet getolereerd worden natuurlijk, dus ik heb de forumregels toegepast in dit geval<<<

ok, een hoop mensen reageren wel normaal en nog meer mensen vinden me vriendin gewoon mooi dus ik laat hem wel staan omdat ik het zelf ook leuk vind. maarja even kijken wat er als volgende commentaar komt en daarna kom ik maar niet meer in dit topic, probleem opgelost ;)

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, grafisch valt er niet veel aan te raten. Het is een leuke foto, meer valt er niet over te zeggen.

Probeer hem wat op te fleuren door hem te gaan bewerken, bijvoorbeeld door er een hartje in te zetten of iets dergelijks. Zo kun je heel veel dingen verzinnen waardoor het een leuk stukje art wordt, doe er wat mee! :)

Cijfer: 7/10 ^^

Ps: Trek je niks van die beledegingen aan, je hebt een leuke vriendin. :bier:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Een opzich mooie signature, van mij mocht het wel wat Zelda'er. Dus met donkere tinten en bijv. zelda geplaatst in een eng donker bos met andere lichtinval effecten! Maar dat heeft deze niet, niet getreerd. Ik vind hem erg mooi, strak, licht en keurig gedaan! Wel vind ik dat je een ander font moet nemen. Zoals ik het nu bekijk is dit je score:

+ Punten:

+ Licht

+ Netjes afgewerkt

+ Strak

- Punten:

- Font

- Niet zelda-achtig

- Weinig effecten

Totaal: 7.2/10

Netjes! Blijf oefenen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig! Mooie achtergrond, mooi lettertype en het ventje gaat lekker mooi op in de achtergrond, net als in het echt. het licht valt over zijn schouders. Wel jammer dat je het als .GIF hebt opgeslagen, Je ziet aan zijn gezicht dat de kwaliteit minder is. een 8.0/10 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je er niet zoveel aan gedaan.. Het lettertype van je naam is wel mooi, maar ik vind dat je er iets mee had moeten doen, bv een pattern erin maken ofzo. Ik vind NFS zowiezo wel leuk dus die auto is wel mooi. Een 7/10

Bewerkt: door Armageddon
Link to comment
Delen op andere websites

patternsunv1dv2.png

Ziet er leuk uit. Alhoewel het op het eerste gezicht niet als een zon overkomt. wel als een planeet, dus een zon klopt dan weer wel. De tekst is wat weird je ziet het niet even goed en is niet echt mooi en bijpassend. Verder wel leuk met de patterns :Y

70% - Leuk gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Ferre is echt een PhotoShop Master. Je hebt echt een mooie achtergrond gebruikt en de render staat er mooi bij. Je naam staat er ook mooi bij en komt goed overeen met de Maracas (oftewel Samba Ballen). Weinig aan op te merken, maar niet helemaal mijn stijl.

8,9/10

Link to comment
Delen op andere websites

gaymehg2.jpg

Erg mooi! Ik zie veel effecten en lekkere warme kleuren. Toch vind ik het hier en daar een beetje donker, zoals bij zijn rechterwang (Als je vanuit zijn positie kijkt). Ook het font is niet perfect gekozen, maar de sfeer maakt dat wel weer goed. Ziet er lekker donker, mysteries uit met een licht tintje!

+ Punten

+ Warme kleuren

+ Goed kleur gebruik, hierbij komt de achtergrond ook tot zijn recht

+ Border

- Punten

- Font

- Hier en daar té donker

Totaal: 7.5/10

Die paar dingen veranderen en dan is het zeker een 8/10 waard!

Ga zo door!

@Bassiej26: Ehm? Is daar iets mis mee?

Niemand op dit forum die altijd zijn signature uit zijn naam laat komen. ;)

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Opzich vind ik hem wel mooi, alleen Grove St. bij WOII..?

+achtergrond

+thema

+gloed om de soldaat (makkelijk maar mooi effect ;))

+kleur (ziet er wel leuk uit)

-tekst

-balkje rechts van de tekst

-kleur (past toch niet echt bij het thema, mag best iets grouwer.)

80%

Verder doe ik zelf niet echt serieus mee hoor met mijn sig, je mag hem natuulijk altijd raten, maar let dan niet op de grafische kant. ;)

Edit: @ Grove St. Dom van me :bonk: sorry

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...