Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Niet zo heel mooi, standaard achtergrondje grijs. Rockstar logo opgeplakt en text toegevoegd. De text is nog lelijk ook (sorry dat ik het zo hard zeg). Het is te groot en wazig.

58% sorry, maar dit lijkt wel paint work :(

EDIT: Sorry, ik was iets telaat daardoor rate ik jou signature :-(

Je hebt mooie sig, goed dat grone effect toegevoegd. Mooie C4D aan de rechter kant. Je naam is er ook mooi ingezet alleen je kon het er nog wel iets leuker inzetten ;):Y . Heel mooi gemaatk!

88%

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooi alleen de randen rond assasin,die vind ik wat slordig gedaan sorry,Lettertype past niet echt bij de sig.

ik geef je een 7/10 ^_^

Ik zie dat je een nieuwe signature hebt,ik rate die ff.

Mooi gedaan met die achtergrond,de tekst is goed verzorgd,beter als je "assasin",Simpel maar mooi

9/10

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

ice banana

ik heb gehoort dat jij meestal wat simpelere programma's gebruikt zoals ik

maar hij is toch wel leuk genoeg voor een cijfer

alleen hij is vrij stil waardoor er moeilijk iets op is aan te merken

7.5/10 :Y

dat is redelijk raten mensen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

naamloos1wi6.png

Hmm. Niet slecht. Je kwaliteit qua renders is verbeterd. Je hebt nieuw programma (of je hebt niet veel laten zien bij de oude) want je hebt goed die drake tegenover elkaar gezet. Die kleine draak in het midden is misschien beetje overdreven. Je hebt goed gradient map bij 'BLUE DRAGON' gedaan alleen weet ik niet waarom het blue is :? . Je text 'speciialmarc leuk gedaan alleen staat het niet in het midden, is het standaard font, niet mooi tegenelkaar gezet. Oftewel: painstyle...

Er zit ook niet echt snelheid in, hij is een beetje boring. Je had ook nog wat aan de achtergrond kunnen doen. Je hebt een boom ofzo en wit. Dat is niet mooi :N . Ik vind hem dus niet geweldig:

67%

PS: Dat noem je geen raten, je hebt 3 zinnen met en 20 enters ofzo. Zo lijkt je bericht langer. En ongeveer iedereen post zo of beter (behalve je vriendje :duh: ).

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

Wel grappig dat je hier je signature laat raten terwijl hij 50 pixels te groot is :D Pas dat maar even aan, anders wordt hij verwijderd door een Gmod of Admin. Maargoed, terug naar de signature. Opzich wel grappig gedaan, met wat donkere plekken op de tekst. Maar het is na een tijdje saai om naar te kijken, en er zitten nou ook niet echt veel effecten in. Toch omdat ik de simpelheid wel wat vind hebben krijg je een 6,9/10 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, is wel mooi gemaakt. Je renders zijn goed uitgeknipt. Je border is leuk gemaakt. Je kon misschien nog wat aan de background doen . Hij is best saai zo. Je hebt je text wel op de goede plaats gezet maar je hebt niet echt een bijpassend leger/soldaten. Ik geef je 69% omdat de achtergrond een beetje leeg is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...