nick11123 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Leuke sign die foto met dat bak koffie erop zit er mooi ingewerkt en die letters. zijn ook mooi. ik geef een 8/5 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) ik vind het een grappige simpele sig lettertype staat ook wel mischien beetje te simpel dus geef em een 7 Bewerkt: 28 november 2006 door Dead-Dodo Reageren
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 dead-dodo jou signature had ik al gerate dus om al die tekst er weer bij te gaan zetten doe ik maar niet dus ik geef je weer het zelfde cijfer van een 8 Reageren
Tunix Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Ik vind dat doorzichtige rockstar logo wel leuk. De letters zijn een beetje wazig, of hoort dat? Naar mijn idee heb je er niet zoveel aan gedaan.. Een 6/10 Bewerkt: 28 november 2006 door Armageddon Reageren
.Antonio Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Niet zo heel mooi, standaard achtergrondje grijs. Rockstar logo opgeplakt en text toegevoegd. De text is nog lelijk ook (sorry dat ik het zo hard zeg). Het is te groot en wazig. 58% sorry, maar dit lijkt wel paint work EDIT: Sorry, ik was iets telaat daardoor rate ik jou signature Je hebt mooie sig, goed dat grone effect toegevoegd. Mooie C4D aan de rechter kant. Je naam is er ook mooi ingezet alleen je kon het er nog wel iets leuker inzetten . Heel mooi gemaatk! 88% Bewerkt: 29 november 2006 door .Antonio Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Erg mooi alleen de randen rond assasin,die vind ik wat slordig gedaan sorry,Lettertype past niet echt bij de sig. ik geef je een 7/10 Ik zie dat je een nieuwe signature hebt,ik rate die ff. Mooi gedaan met die achtergrond,de tekst is goed verzorgd,beter als je "assasin",Simpel maar mooi 9/10 Bewerkt: 30 november 2006 door ICE BANANA Reageren
BigM Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ice banana ik heb gehoort dat jij meestal wat simpelere programma's gebruikt zoals ik maar hij is toch wel leuk genoeg voor een cijfer alleen hij is vrij stil waardoor er moeilijk iets op is aan te merken 7.5/10 dat is redelijk raten mensen Reageren
.Antonio Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Hmm. Niet slecht. Je kwaliteit qua renders is verbeterd. Je hebt nieuw programma (of je hebt niet veel laten zien bij de oude) want je hebt goed die drake tegenover elkaar gezet. Die kleine draak in het midden is misschien beetje overdreven. Je hebt goed gradient map bij 'BLUE DRAGON' gedaan alleen weet ik niet waarom het blue is . Je text 'speciialmarc leuk gedaan alleen staat het niet in het midden, is het standaard font, niet mooi tegenelkaar gezet. Oftewel: painstyle... Er zit ook niet echt snelheid in, hij is een beetje boring. Je had ook nog wat aan de achtergrond kunnen doen. Je hebt een boom ofzo en wit. Dat is niet mooi . Ik vind hem dus niet geweldig: 67% PS: Dat noem je geen raten, je hebt 3 zinnen met en 20 enters ofzo. Zo lijkt je bericht langer. En ongeveer iedereen post zo of beter (behalve je vriendje ). Bewerkt: 30 november 2006 door .Antonio Reageren
RS-modder Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik vind hem wat donker maar ook wel mooi dus kom ik op een 7. Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Wel grappig dat je hier je signature laat raten terwijl hij 50 pixels te groot is Pas dat maar even aan, anders wordt hij verwijderd door een Gmod of Admin. Maargoed, terug naar de signature. Opzich wel grappig gedaan, met wat donkere plekken op de tekst. Maar het is na een tijdje saai om naar te kijken, en er zitten nou ook niet echt veel effecten in. Toch omdat ik de simpelheid wel wat vind hebben krijg je een 6,9/10 Reageren
RS-modder Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Heel erg mooi niet te donker en mooie effecten. 8 Reageren
Nielok Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 hoe is de game? zag er wel tof uit op tv ^^ mss had je wat meer kunnen doen met je signature beetje te donker 6/10 Reageren
Boris H. Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Mooi licht en met doorlopende effecten! Zelfgemaakt? 6.5 mijn sig: Boris H. Bewerkt: 1 december 2006 door the gtasafan Reageren
VforV Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Hij is wel grappig, maar niet zo mooi en spectaculair. Hoogst waarschijnlijk heb je hem niet zelf gemaakt, maar dat doet er nu niet toe. Ik geef je sig een 6.5/10. Mijn sig: Reageren
.Antonio Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Hmm, is wel mooi gemaakt. Je renders zijn goed uitgeknipt. Je border is leuk gemaakt. Je kon misschien nog wat aan de background doen . Hij is best saai zo. Je hebt je text wel op de goede plaats gezet maar je hebt niet echt een bijpassend leger/soldaten. Ik geef je 69% omdat de achtergrond een beetje leeg is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.