Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Hij is wel mooi gemaakt met dat lichte vlakjes erin.. Je naam is er mooi inverwerkt.. Misschien kon je naam ergens anders en wat groter! En rechts vind ik het iets te licht vergeleken met de rest van de signature. Dat maakt de signature erg druk aan die kant. Dat is de enige minpunt(en) diei ik kan opmerken.

KING ROOM

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

eminemthereupcopyig8.jpg

Leuke sig. Die vormpjes e.d. vind ik leuk gedaan. Omdat het om The Re-Up gaat is het misschien leuk als dat het focuspunt is, zodat het licht op dat logo valt. Dat kun je doen via Filter>Render>Lightning Effect - Laat de Style op Default staan, maar verander de Light type naar Omni en doe verder niks. Als je sommige punten niet zo mooi vind dan kun je dat weggummen. Succes :) .

6,5/10 - Leuke signature.

Link to comment
Delen op andere websites

aan jouw sig valt er eigenlijk niet veel te raten vind ik. Hij is best mooi. Het kleine formaat past bij je siggie. Het lettertype is ook wel mooi. Alleen, hij is niet zo speciaal.

75%

[Die van mij is heus niet m'n nieuwste, hij is al erg oud.]

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gedaan, het geheel ziet er leuk uit ArticLight. De tekst 'Linkin Park' is goed, en de toevoegingen op de achtergrond maken er een mooie Sig van. Alleen je tekst waarmee je je naam aangeeft rechtsonder, staat nog over iets van de achtergrond heen, dat is iets minder. Maar toch wel goed gedaan hoor!

[Cijfer] 7.8

[Edit]Ja, de Sig van Violet is wat moeilijker te raten. Ik denk dat ik je een tien geef vanwege het grote geldbedrag! :puh:

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Awesome sig,

Mooie effectjes, ondanks dat je wel kunt zien dat het een oude sig is.

Verder vind ik hem wel mooi, en simpel.

Score: 76%

Mooie sig :D

8/10

JA je krijgt echt $1000 xD

ATTENTIE!

Even voor de duidelijk, er staat; Rate de signature boven je.

Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate, als je geen signature hebt post je hier ook niet.

Dit staat geschreven in de eerste post van dit topic. Voortaan hierop letten.

@Froodooo:

Leuke signature hoor. Je doet altijd wel iets met thema's van het jaar en verzint daarbij altijd wel een leuk soort ontwerp. Nu heb je bijvoorbeeld de letter S en de pepernoten er erg leuk opgezet. De houten balken er omheen zijn ook erg leuk gedaan. Ben benieuwd wat je de volgende keer er weer van maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ga je me geen warning geven om een eerlijke mening :-( ?

Nou goed dan :clown: Ik vind hem erg leuk . Een erg leuke achtergrond heb je erg vrolijk en door die bloem word hij goed aangevult. Ook een leuk letertype en ook een mooie en staat er precies goed in. Het beeld ook wat uit namelijk The contest van dit jaar .

Ik vind dat je alles leuk en knap in elkaar hebt gezet hoor en ik vind het goed voor een 8 1/2 :cya:

Voor de geene die mij rate :don't be 2 hard :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind hem niet zo grappig, ik hou niet zo van dergelijke boodschappen(Kettingbrieven e.d) maar de voorwaarde valt gelukkig mee, 5 minuten maar :clown:

Onsig:

-Ik vind de kleur nogal 'mijn ogen tranen nu'

-De render lijkt uitgerekt

-Het rood vloekt nogal met het geel

/Het uitroepteken laat de loop nogal op een vaag oog lijken.

+Tsja.. Je hebt zo te zien wat geblurd en wat doorzichtig gemaakt, meer kan ik niet ontdekken aan gedane arbeid.

+Zelfkennis is een groot goed, je zegt zelf ook al een beetje hoe hij is.

Maar kom, ''don't be 2 hard''. Ik kan er niet meer dan een 4 van maken, Speciial_marc.5.

Mvg, Moonbeam :cya:

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Tsjaa.. dit soort signatures vind ik altijd moeilijk te beoordelen. Ik vind dat effect om ''Guess who's back'' mooi, maar voor de rest valt hier weinig op te beoordelen qua tekst. Ik geef hem dus 75%, een beetje standaard sorry, maar dit soort signatures zijn moeilijk te beoordelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wat hierover te zeggen. Je hebt altijd dezelfde sig, dus herken ik je altijd meteen. Hij is wel leuk gemaakt vind ik. Vooral ook leuk dat je een stukje in je avatar hebt gestopt, alhoewel je beter een ander stukje had kunnen gebruiken, maar goed. ^_^

85%

Link to comment
Delen op andere websites

Een reclame naar je site ?, niet veel aan vindt ik. Is ook niet echt moeilijk.

Sorry een 4/10. :(

~Whoop

(rate mijn Humor :engel:)

>>> Door .Levi.: Zie eerste post. Alleen raten in dit topic als je zelf een SIGNATURE hebt anders niet.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...