Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Nou ja, zodat we maar verder kunnen, post ik maar zodat julie verder kunnen raten, ik moet er vandoor jongens, sorry

PS: whoopdidoo, wel leuke tekst hoor

PS2(en da's geen Playstation2): WELKE HUMOR?

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Mooie sig, het lettertype van het woord 'the simpsons' past er helemaal bij.

Het lettertype van je naam ietsje minder.

Ook is het leuk gedaan van op de achtergrond de scaduw van the simpsons te zetten.

7/10

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Deze signature is me al bekend, Jorair ^_^ .

Je sig is heel mooi. Het font dat je gebruikte bij je sig ziet er goed uit. Hij is niet zo speciaal maar ik vind dat dit hier niet hoeft. Hij is veel mooier zonder al die speciale effecten. Ik zou alleen wat minder licht op de Spitfire zetten, door het teveel aan licht is je Spitfire op een paar plaatsen niet meer zo duidelijk. Dat er geen border aan deze sig is vind ik goed. Een border is iets waarmee je je sig zogezegd 'afzet'. Hier zou dat niet logsich zijn want je sig speelt zich af in de lucht.

80%

(Over mijn sig, hij is niet eentje van m'n nieuwste. Hij is al erg oud, een van m'n eerste. Rate 'm dan ook niet zoals het m'n nieuwste is. Toen ik nog maar net begon had ik nog niet veel skills, ik kon nog niet werken met C4D renders en ik kende de filters nog niet zo goed. Ik zou 'm gewoon raten alsof het een van m'n eerste is. ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Tja.

Ten eerste raad ik je streng aan geen link naar je plaatje te zetten. Zet hem gewoon per direct in je sig.

Maar ik denk niet dat je hem zelf gemaakt hebt heh? Maar ja hij is wel mooi. Ik geef hem een 80%

Link to comment
Delen op andere websites

Geing maar heb je volgens mij niet veel aangedaan een 7.5

>>> Door .Levi.: Het is niet de bedoeling de hele tijd hier te gaan posten. 1 á 2 keer is meer dan genoeg. Het is meer een topic om even te weten wat iemand nou van je signature vindt. Wil je echt zo graag dat meerdere mensen je signature raten, maak dan gewoon een nieuw topic aan.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Simpele sig, duidelijk in Paint gemaakt. Je Font is wel oké alleen is je sig een beetje leeg. De blokjes bij het mannetje op de 'achtergrond' zijn wel lelijk. De gekleurde PS3's zijn wel best grappig. Als die al eens alleen had gepakt en het mannetje weglaat zou ik je sig een stuk mooier vinden.

6/10

@ hieronder: Nou nou, ik kraak je niet af zeg! Doe effe normaal man! En zo rates geven is tegen de regels btw.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...