Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

:duh: 7/10

En hij is niet in paint gemaakt !!!

Ik heb je al eens gewaarschuwd via pb, 1 kans is meer dan genoeg (vervolg is duidelijk). De RATE regels moeten echt nageleeft worden.

Je kunt ook anders reageren als iemand iets zegt wat niet waar is, denk er in het vervolg even iets beter over na. Denk aan PB, de kans dat hij even zijn bericht edit is dan groot.

Ontopic:

Je signature vind ik er wel nice uitzien, alleen jammer dat de 2 kanten erg op elkaar lijken. Donkere tekst vind ik niet zo'n goed plan bij deze signature, je had beter een doorzichtige kunnen nemen of iets wat mooi inblend is. Verder vind ik die pattern wel passen op je achtergrond.

Link to comment
Delen op andere websites

vadjeuu2cx.jpg

Ik zie dat het je eerste photosho signature is Vadje, in dat geval is hij wel aardig. Maar er zijn natuurlijk nog genoeg dingen die je eraan kunt doen. Je signature is nogal leeg, de tekst vult het grootste gedeelte op. Je render is ook niet zo goed ingeblend, en de achtergrond is nou niet bepaald leuk om naar te kijken. Ga veel tutorials volgen en leer wat effecten, dan zullen je signatures er al een stuk beter uit zien.

Voor je eerste PS signature een 6/10 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit hoor solique. Nice plaatje .en een mooie brush gedaan en het ziet er goed uit . Leuke plek voor je naam en ziet er prima uit hoor. :cya: o vergeten rate : 8 :klap:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een signature, gta ripper ^_^ !

Je design is erg mooi en verzorgd. Het enige wat me wat tegenvalt is de tekst. Ik weet dat 't vast moeilijk was om een gepast font te vinden. Je border vind ik perfect, past goed bij je sig. Ook de patterns zijn niet overdreven. Hoe je de kleuren geel naar zwart laat 'overslaan' vind ik prachtig. Eerst geel, dan oranje, rood en dan voorzichtig naar zwart. Bij sommige signatures is het in 1 keer een ander kleur. De signature opzich is erg origineel

90%

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig, het zwart-wit effect past goed bij de sig, de border eromheen is niet te groot, alleen is het plaatje een beetje onduidelijk.. wat speelt zich daaronder nou af? Zijn het waterstralen, of klauwen..? Maarja, de sig opzich ziet er mooi uit, en is een 8.1 waard!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...