Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Leuk gedaan (Jammer dat jij hem niet gemaakt hebt) die boot is mooi gedaan en leuk die tekst . En die vrolijk kerstfeest en en gellukig nieuwjaar verschijnt erg leuk aan de onderkant.

Conclusie:Leuk maar niet orgineel , en aangezien je die niet zelf gemaakt hebt rate ik hem ook niet. :cya:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Erg vet, Speciial_marc.5. Je achtergrond is heel mooi en je render past er redelijk goed bij. Wat me opvalt bij je sigs is dat je vaak meer dan 1 renders gebruikt, dat maakt je sig niet mooi. In dit geval zou ik het logo van Nintendo DS weglaten omdat dit niet erg goed bij je sig past. Je anime render zou ik niet doorzichtig maken, dit is ook niet erg mooi. De tekst is wat té groot en 't lettertype past er niet zo goed bij. Probeer wat meer anime-achtig font te zoeken. Voor de rest valt je sig best mee.

Geen punt

Bewerkt: door Lord of War
Link to comment
Delen op andere websites

msownsyoufr1.gif

Leuk gedaan hoor! Mooie model. Goed gewerkt met het licht bij die lantaarn paal. Ik zie alleen 1 foutje bij de text. Er staat:

Mafia Stories Presents A New Moddel with working 2DFX In the moddel

En als je rechts onder kijkt staat er:

Model:Wazuup

2DFX:Gybrus

Dan is model op eens met 1 D. En daar boven staat het met 2. Dus ik weet niet of dat hoort, maar het staat iig best wel gek ;) .

Eigenlijk heb je niet heel veel aan deze signature gedaan. Gewoon simpel een screen gemaakt en text toegeveogd. Als je goed kijkt is er ook een border, dat is opzich wel leuk. De text is ook wel leuk gemaakt.

De sig is ook niet te druk, daarom voor jou:

79%

Link to comment
Delen op andere websites

==============splintercellcf3.png==============

Ik heb ze wel eens beter van jou gezien .antonio .Ik vind hem namelijk erg saai overkomen .Er zit erg weinig speciaals aan wat ik best wel jammer vind eigenlijk . . Die render die je hebt uitgekozen kon wel anders.De brush vond ik vervelend saai Maar paste wel goed bij de render . NU je tekst :OMG Even me bril opzetten(spreekwordelijk) . Ik vind het beetje onduidelijk . Die spintercel logo zie je wel maar niet duidelijk,en helemaal . Pas na het her-bekijken van je signature zag ik ook pas dat jij je naam erin had verwerkt . Maar helaas wel heeel onduidelijk :N .Oke nu ga je weer de heele tijd aan mij de pest hebben . Of word uitgelult door andere leden . Maar je krijgt toch echt maar een 5,6 van me :-(

==============================================================================

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Oke nu ga je weer de heele tijd aan mij de pest hebben . Of word uitgelult door andere leden . Maar je krijgt toch echt maar een 5,6 van me :-(

Ik weet niet hoe jij het ziet, maar dit topic is niet bedoelt om met elkaar te concureren en ik als ik bevriend was met Antonio zou ik jouw dus ook geen slechte rate geven omdat je die van hem slecht vind, dus dit vind ik een beetje raar want de meeste mensen raten hier op eerlijkheid, en niet op basis van hoe aardig mensen zijn en of ze jouw sig goed raten.

Ik vind je sig redelijk, maar die kaarten erdoorheen passen er niet goed bij. Deze kan je dus wat mij betreft weghalen. De background is wel aardig met wat leuke effectjes, en het font is ook redelijk

70%

Tip: Maak je signature de volgende keer iets kleiner, bijvoorbeeld 400x150. Dit staat meestal wat beter omdat 500x150 kortweg iets te groot is voor normale signatures

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Sig is heel erg mooi, M4X, maar volgens mij heb je er een 2 of 3 PX border op geplakt, dat past dus niet bij deze signature. Als ik jou was, zou ik hem verkleinen naar 1px. Dat ziet al een heel stuk beter uit.

7/10, Komt door die border :/

~Whoop

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een mooie sig, mooie C4D render. Ik ben persoonlijk niet zo'n Henry fan, ik ben namelijk voor Chelsea maar daar gaat het nu niet om :clown: . De schaduw van Henry rechts is ook wel leuk. Misschien had je beter een Henry render kunnen nemen met een shirt van Arsenal dat ze nu hebben? Deze is namelijk van vorig jaar. Ik heb er niet zoveel op aan te merken.. Een 9.2

Link to comment
Delen op andere websites

gtalcschristmassignaturdj1.jpg

Je hebt wel een mooie stock gekozen, past goed bij het onderwerp van dit forum en bij je avatar. Helaas is het een beetje standaard signature, een plaatjes en wat tekst. Ook is je signature een beetje druk geworden met die kerstboom, tekst en logo van LCS erin. Het lettertype van je naam past niet bij de rest van de signature en de inner shadow geeft geen mooi effect. Zoals je merkt zijn er dus nog genoeg dingen te verbeteren.

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik vindt het nog steeds een pracht sig wazuup

Tekst:Tekst style past goed bij de sig de kleur gaat mooi mee met de achtegrond 7/10

Achtergrond:Mooi bewerkt mooi effect erin gewerkt 8/10

Render:eigenlijk is het hele plaatje een render alleen erg bewerkt xD

nee even serieus het manneke in het midden blijft er mooi in zitten ik kan niet zeggen dat die hoekkig is hij is volgens mij gee eens uit geknipt ik kan dus alleen iets over de kwalitijd zeggen hij is niet pixelig hij is nog steeds strak 9/10

Border: mooie kleur blauw/grijs beetje dezelfde kleur als die blauw/grijze wolk naast dat stuk wit.

7,5/10

effe optellen.

7+8+9+7,5= error... xD nee dat is 31,5 delen door 5 4 natuurlijk = 7,875 afgerond een 8

Grats,Gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...