Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

lilscrappysigpngvh6.png

Het is niet mijn stijl maar ik vind 'm toch mooi gelukt. Hij is vooral wat grof, en dat is om een bepaalde stijl te creeëren, wel goed gedaan het is alleen dat ik er niet van houd. Laat ik het dus maar vanaf jouw perspectief bekijken. Goed gedaan mooie effecten, schaduw op de render is goed gedaan. Het korrilige en ruwe van de render ziet er ook goed uit. Verder past de achtergrond er perfect bij, ik herken de stijl terug en ik zie nog wat half weg gegumde vectorbrushes(?) die er ook mooi uitzien. De tekst valt niet zo op maar dat past er ook bij, toch zou ik de tekst wat donkerder hebben gedaan omdat grijs eigenlijk niet in de signature terugkomt(niet zo nadrukkelijk als zwart en rood) Mischien is zwart mooi waarbij je de tekst met wat chalkbrushes(lage opacity en kleine diameter) een beetje weggumt zodat je dat ruwe weer terug ziet in de tekst.

8,5

Link to comment
Delen op andere websites

henrysigothertextwq6.png

Ja hoor : Weer een prachtige sig van gta ripper . Heel erg mooi .Henry staat er precies goed in . En op de precies goede locatie . Links boven bij ze hoofd zie je nog wel wat witte lijntjes maar daar kan ik mee leven . Je brush is mooi en erg Leuk gedaan . Past prima Bij je personage en ziet er geweldig uit . Tekst wel iet wat simpel Maar door de rest van de sig geen probleem . 9 voor uu :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Afbeelding:8

Tekst:3

Overige:5

Sterren:3

Kleur Gebruik:7

Tips/Complimenten:

Ik vind het heel erg mooi gedaan. Alleen ietsjes meer tekst en wat duidelijker lijkt mij mischien wat leuker.

Eind Cijfer

5,2 Sorry hoor. :$

Rullez :t

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Opzich een best leuk design en het spreekt me ook wel aan, niet persé omdat hij zo mooi is maar omdat hij opvalt. De kleurencombinatie is niet echt fantastisch maar de ''vormen'' daarin tegen wel. Tekst is ook erg leuk. Een 6.8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke signature, Coolboy360! Je sig is erg goed gelukt moet ik zeggen. Het formaat past goed bij de sig maar ik zou 'm toch wat groter maken. De tekst kan ook wel beter denk ik. Ik zou 'm wat meer 'bloederig' neem. De Outer Glow zou ik ook weglaten want dit past hier niet zó goed bij. De kleur kun je misschien veranderen naar rood.

80%

Link to comment
Delen op andere websites

elizecopy.jpg

Opzich wel leuk gedaan. Je hebt die vrouw groene ogen gegeven en wel mooi ingeblend. Die strepen onder en rechts zijn wel leuk, behalve de kleur aan de rechterkant. Wit past namelijk niet echt bij deze signature. Je hebt goed C4D gebruikt. Goed bijpassende kleuren van haar ogen en van haar lippen. Je hebt je text ook groen en rose gemaakt. Misschien kan je wat spelen met de fill want je text is ietsje te stevig zegmaar.

80% - Je hebt goed kleuren gebruikt alleen er zijn nog een paar minpuntjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...