Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Hij is wat saai en te eenzijdig, een border zou niet slecht zijn. Misschien kun je eens brushes gebruiken en een render in verwerken. Font is zeker niet goed. Gebruik een tut dat op de site staat, misschien kun je er iets uit leren.

Je moet met iets beginnen.

Een 4/10.

Link to comment
Delen op andere websites

13signaturepr9.png

Mijn eerste indruk is helemaal niet gek Matthijs, alleen als ik beter kijk zie ik toch nog wat puntjes die je kunt verbeteren. Bijvoorbeeld de tekst, het Carbon logo zit nogal krapjes naast de auto, en de tekst rechtsbovenin is moeilijk te lezen. Het effect op de auto vind ik mooi gedaan, alleen bij zijn bumper zit een rare vage plek. Lens flare linkbovenin geeft een mooi effect.

Een totaalcijfer van een 7,5/10!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie signature, Mooie render. 'T is mooi ingeblend. Alleen die soort rook aan de linkerkant, had wat minder gemogen. En de tekst ja, niks over te zeggen. Het spreekt me heel erg aan. Kortom een hele mooie signature.

8/10

~Whoop

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi kleur/lichtgebruik, effecten, je naam er mooi ingewerkt (Maar mag iets lichter). Erg goed eruitkeknipt., maar je ziet nog wel dat het is uitgeknipt. Een 8.5/10!

(Mijne raten qua het goed na-aapen van Windows en de grap ervan.)

@ Hieronder: En de randjes en de hoekjes geknipt en geplakt met Paint! :schater:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

joinredbannerkq5.png

Eigenlijk een simpele signature. Volgens mij noem je het een userbar ofzo, ik heb er wel is overgehoord. De text heeft een mooi lettertype, ik ken dat lettertype, het is wel een leuk lettertype. Je kleur past mooi bij je plaatje, rood. Je had misschien nog iets meer kunnen toevoegen, maar oke.

70% - Je hebt opzich wel een leuk plaatje, maar er kan nog wel iets meer in ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je achtergrond is zeer goed. Het is zeker "Abstract"... De kerstmuts hangt op een goede plaats maar past niet bij de achtergrond. De border is veel te dik. Ook je lettertype komt niet goed uit. Meer kan ik gier niet over kwijt.

Een 70% omdat de achtergrond goed is.

Ps: kan je een tut maken over de achtergrond?

Bewerkt: door †SAW†
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...