Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

bestsig3ml7.gif

Mooie sig! Strakke, goedgeplaatste render en een vette achtergrond. Een beetje weinig effecten maar dat staat bij deze signature misschien ook wel beter. Weinig aan op te merken, maar niet helemaal mijn stijl.

8/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Mooie handtekening, maar lijkt iets te veel op gewoonweg een foto van het internet die je zo geplukt hebt. Bij die foto is er ook een lage kwaliteit, wat eigenlijk je hele sig wat minder mooi maakt. Een stukje tekst met je naam zou ook zeker niet misstaan... Probeer je sig (nog?) wat op te smukken in photoshop

6.5/10

Bewerkt: door Blu3ice
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie handtekening, maar lijkt iets te veel op gewoonweg een foto van het internet die je zo geplukt hebt. Bij die foto is er ook een lage kwaliteit, wat eigenlijk je hele sig wat minder mooi maakt. Een stukje tekst met je naam zou ook zeker niet misstaan... Probeer je sig (nog?) wat op te smukken in photoshop

6.5/10

De render is er te erg opgeplqkt, de achtergrond is niet te druk maar hij past niet echt bij het thema, verder zijn de kleine dingetjes zoals kerstmuts en motionblur wel grappig. De tekst is ook erg saai, dory 4/10.

Link to comment
Delen op andere websites

[@ j0ry]

Leuk gedaan, al die kleine plaatjes in je Sig, ze zien er net zo uit als op het hoesje en als GTA aan het laden is, met al die strepen ertussen. Dat is wel leuk, en ziet er ook nog goed uit. Je hebt ook nog een soort vakje gemaakt voor je naam, en ook een streep eronder. Misschien mooier als die streep niet helemaal doorloopt naar het eind van de Sig, maar da's mijn mierenneukerige mening. :puh:

Voor je Sig een 7.3.

Link to comment
Delen op andere websites

Alweer heel mooi gedaan, Froodooo! Jij bent duidelijk een van de photoshoppers van ons forum...

Prachtig geanimeerd, en mooi van vorm en zo. Geen enkel minpuntje te bespeuren. Zeker een 9 waard!

P.S.: zou je eens de link kunnen PM'en van de tutorial waar je leert hoe je zo'n lichtjes moet maken?

Link to comment
Delen op andere websites

2sb4.jpg

Wel een leuk thema maar ik vind de signature iets te donker overkomen. Ik heb nog mijn best gedaan om een poging te doen wat er rechtsonder te lezen staat, maar ik kan echt geen letters uitmaken uit die tekst. Ik gok op 'Tokyo Drift' ofzo. :puh: Een border zou ook wel mooi staan.

6/10

--------------------

naamloossz7.png

Rs-modder was me voor. Je ziet toch ook wel als ik aan het antwoorden ben? Over je sig, niet echt origineel. Eigenlijk gewoon een print screen en dan uitgeknipt met Paint.

2/10

--------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje makkelijke sig dat je hebt. Waarschijnlijk heb je daar zelf voor gekozen, jij kan namelijk vele beter. ;)

Maar nu naar de sig toe : Ik vind de renders érg mooi, ze lopen ook mooi in elkaar over, allemaal van dezelfde kwaliteit dus veel verschil zie je niet. De achtergrond is heel erg simpel, dusja kan ik niet veel over zeggen. De tekst is behoorlijk. Het totaal is wel mooi, daarom krijg je een : 6.5 voor deze signature. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt geweldig Jon! Een prachtige render die geweldige ingeblend is. Aan je achtergrond valt weinig te verbeteren... Al wil ik je nog wel op wijzen om iets meer overlopende kleuren te kiezen. Vooral bij je tekst vind ik die niet zo mooi... Een 8 :).

Mijne, voor het geval ik hem in het vervolg verwijder:

inzendingfreestyleji5.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...