Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

allofzeldaet0.jpg

Simpele sig, een plaatje en tekst eroverheen. Voeg wat meer effecten toe, een andere achtergrond en misschien een rand eromheen en het ziet er een stuk beter uit.

5/10

@ hieronder:

maar je hebt hem heel lang

Wat maakt dat nu weer uit? :cab:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Hm ik vind jammer dat je geen effecten hebt . Ik Hou daarvan . Daarom is het ook mijn mening . Je tekst vind ik erg onduidelijk. En gewoon niet mooi . Misschien even een andere font downloaden .Achtergrond die heb je wel maar echt moeite is het niet . Je vult hem gewoon met blauw ! . Misschien vind jij het mooi maar ik niet zo . Zelda dat plaatje is iedergeval wel leuk . Nu de rest van de sig nog :cya: 5.75 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze sig is best mooi, Speciial_marc.5. Het enige wat jammer is is dat je onderste tekst niet zo mooi is. Ik zou (als je dat kunt) het Battlefield font gebruiken, dat past beter bij je sig. Ik geef je sig geen punt omdat ik je design-programma ken.

(geen punt)

Link to comment
Delen op andere websites

majorleaguerapzs2.png

Deze signature is afgeleid van Arjen's signature. Arjen heeft het witte persoon wat kleiner en dat vind ik ook beter staan. Verder vind ik je kleur rood wat neon-roze achtig - mid-rood of iet donker rood zal mooier staan.

65% - Leuke signature.

Edit: Ik zie dat dat 'quoten van de sig', waar ik ooit mee begon, best populair is :D

Het begon volgens mij met deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=549062

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het best een mooie sig Rs-modder :Y Het zit goed inelkaar en de kleuren vind ik wel passen. Je hebt alleen niet echt mooie effecten gebruikt en je afbeelding (sig) is niet heel erg helder. Mischien moet je hem eens opslaan als: pgn file? Ik geeft het een 6.8

Groet gammie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

sighappynewyear2iw6.png

Leuke, simpele PhotoShop effectjes en een warme achtergrond. Jammer dat 'gammie' op de champagnefles een beetje te veel 'opgeplakt' lijkt. Je had nog wat schaduweffectjes moeten toevoegen op 'gammie', zoals op de rondingen van de flessenhals. Een border zou ook niet misstaan.

7/10

@Ferre: Die sigquote, dat is tenminste duidelijk, voor het geval de bovenstaande sig verandert.

Link to comment
Delen op andere websites

sighappynewyear2iw6.png

Leuke, simpele PhotoShop effectjes en een warme achtergrond. Jammer dat 'gammie' op de champagnefles een beetje te veel 'opgeplakt' lijkt. Je had nog wat schaduweffectjes moeten toevoegen op 'gammie', zoals op de rondingen van de flessenhals. Een border zou ook niet misstaan.

7/10

@Ferre: Die sigquote, dat is tenminste duidelijk, voor het geval de bovenstaande sig verandert.

ziet er niet slegt uit 7/10

>>> Door GTA-Sheep: Het is de bedoeling dat je de signature BOVEN je rate, dus in dit geval die van VforV<<<

Link to comment
Delen op andere websites

rsmodderssignw8.png

Ik vind je afbeelding heel simpel, je hebt twee dezelfde foto's aan weerskanten van een stukje tekst. De achtergrondkleur van je foto is ook niet hetzelfde als de achtergrondkleur van je afbeelding, waardoor het niet een heel geheel lijkt. Verder is je afbeelding ook een beetje leeg, 2 foto's en tekst. Wat beter kan, is dus zeker de achtergrondkleur en special effects ofzo erbij staat ook wel leuk. Al met al een 6/10.

@hieronder

De kleuren vloeken wat met de achtergrond qua kleur. De achtergrond is zwart/wit en dan hele felle kleuren zoals groen, rood en blauw erbij, dan past niet echt. Een enige tip om deze signature nog hetzelfde te laten zoals het is, is om color-balance te gebruiken om er nog wat kleur in te krijgen en dan wel in de gehele signature. (zie Layer > New Adjustment Layer > Color balance). De tekst zowel Happy New Year als je naam zijn iets te onduidelijk, verder is het een wel vrolijke signature. Klein 6je.

Bedankt voor de tip, weer wat geleerd :)

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

(signature)

Ik vind hem niet heel speciaal, 6/10

Waar slaat deze post op Bassiej26? Ten eerste rate je fout en niet volgens de regels en ten tweede rate je deze signature voor de tweede keer. Zie eerste keer. Je kunt zelf ook wel een beetje nadenken dat het niet echt slim is om twee keer dezelfde signature te raten. Wacht anders gewoon op een andere signature, dit topic loopt niet weg.

Om nog een beetje ontopic te blijven, een reactie op je signature.

De kleuren vloeken wat met de achtergrond qua kleur. De achtergrond is zwart/wit en dan hele felle kleuren zoals groen, rood en blauw erbij, dan past niet echt. Een enige tip om deze signature nog hetzelfde te laten zoals het is, is om color-balance te gebruiken om er nog wat kleur in te krijgen en dan wel in de gehele signature. (zie Layer > New Adjustment Layer > Color balance). De tekst zowel Happy New Year als je naam zijn iets te onduidelijk, verder is het een wel vrolijke signature. Klein 6je.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...