Jorge_F Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Nou om heerlijk eerlijk te zijn Rs-modder vind ik die van jou ook niet echt denderend. Gewoon een paar standaard effectjes in Photoshop met een hue/saturation eroverheen, naampje eronder klaar. Het geheel past niet echt bij elkaar, de tekst is tè rood, de achtergrond tè vaag. Nouja, als cijfer geef ik dan maar een 5/10. Reageren
Lord of War Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Je bent nog maar een beginner, niet? Als beginner is deze sig héél mooi. Ik weet niet hoe je deze sig geflikt hebt . Hoe dan ook, in je sig zitten genoeg effecten. Het enige wat je zou moeten veranderen is de tekst. Ik zou een ander kleur nemen. Misschien kun je appelblauwzeegroen (wat een woord) gebruiken als je kleur. Misschien kun je dan ook je tekst wat kleiner maken en ergens anders zetten. Misschien tussen het zwarte deel? 90% - Voor een beginner is dit wel een hele mooie sig, Rs-modder Jorge F is me voor Je sig ziet er vet uit, Jorge F! De letter F is mooi 'omsingeld' door de sierlijke lijnen (kan geen ander woord vinden ) Het enige wat ik zou weglaten is het Jorge F onderaan je sig. Dat stoort wat. Ik zou Jorge op een andere plaats zetten. Voor de rest is je sig best goed! 90% Bewerkt: 29 december 2006 door Lord of War Reageren
Dogwatch Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Eenvoudige sig, maar wel leuk Past goed bijelkaar. 8.5 Reageren
RS-modder Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Wel mooi maar een beetje makkelijk ik zou de achtergrond mooier maken maar je hebt het wel goed gedaan een 7.5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik vind hem niet geweldig, ik vind dat hij andere kleuren moet hebben. Ik had je op MSN al een tip gegeven over je tekst, die heb je min of meer een beetje opgevolgd. En ik heb je al vaak gezegd dat je een render erin moest doen. Maar ik ben nog steeds niet van mening veranderd. Probeer nog steeds die color balance. Want ik vind de kleuren niet echt mooi, nogal monotoon. 6/10, omdat je nog maar een beginner bent. Reageren
RS-modder Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Nou hij is wel mooi maar: hij is zo makkelijk kijk je haal iets van internet en veranderd de tekst dat is wat simpel maar je krijgt toch een7/10 Reageren
BigM Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Nou rs modder , Ik vind die van jou niet zo mooi . Gewoon je naam in de simpelste tekst ooit . Download een fond van een site . Die zijn meestal mooier en maakt dat van je sig dus ook . En verander de kleur van die sig . Ik kon er niet lang naar kijken zo vel dat groen. Misschien een ander kleurtje maar dat is jou mening. Verder is het je eersten werk . Vandaar een 6 Reageren
Nielok Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Het is nogal een donkere sig, mss beetje prutsen aan brightness kvind het ook wat rare kleuren, de c4d vind ikd ik er ook niet bij passen anderzijds best mooi gedaan 7/10 Bewerkt: 30 december 2006 door Nielok Reageren
Pitbull Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Normaail zou ik zeggen: 'onder het woord 'nailpin' is het wat te licht'........maar nu vind ik het er wel bij passen En de achtergrond+het plaatje zijn heel mooi, 9,2/10 Reageren
Dogwatch Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Leuke signature, niet echt mijn sportclub xD Past goed bijelkaar een 7 Reageren
RS-modder Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Tja een beetje ja hoe zal ik het zeggen ik vind hem niet zo mooi je hebt alleen een man en wat zwart wit kleuren sorry een 7/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik vind het een goed maar een beetje te overdreven 7/10 Greets SS Reageren
Dogwatch Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Tja een beetje ja hoe zal ik het zeggen ik vind hem niet zo mooi je hebt alleen een man en wat zwart wit kleuren sorry een 7/10 OMG, het enige wat ik uit jou posts aflees zijn afkrakende posts, bijna elke post die je hier geplaatst hebt kraak je tot nu toe bijna alle pics van iedereen af, terwijl de pic van jou nou niet echt de beste is. Jij rate alsof je een pro designer bent. >>> Door .Levi.: Dit soort berichten via PB. Je hoort nu gewoon de signature van Syfes te raten.<<< Bewerkt: 30 december 2006 door .Levi. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Dogwatch, je sig heeft niet veel kleur, maar het is meer in de verleden tijd gezien denk ik met die grijze kleuren (niet dat de mijne veel kleuren heeft ). Wel een mooi plaatje. Ook wel mooi dat lettertype. Die gekleurde D is ook erg geslaagd. Ik geef je'n 9/10 Bewerkt: 31 december 2006 door -YokoZumi- Reageren
j0ry Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ziet er mooi uit.Een 8/10 Grtzz j0ry Bewerkt: 31 december 2006 door j0ry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.