Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Nou om heerlijk eerlijk te zijn Rs-modder vind ik die van jou ook niet echt denderend.

Gewoon een paar standaard effectjes in Photoshop met een hue/saturation eroverheen, naampje eronder klaar.

Het geheel past niet echt bij elkaar, de tekst is tè rood, de achtergrond tè vaag.

Nouja, als cijfer geef ik dan maar een 5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Je bent nog maar een beginner, niet? Als beginner is deze sig héél mooi. Ik weet niet hoe je deze sig geflikt hebt :schater: . Hoe dan ook, in je sig zitten genoeg effecten. Het enige wat je zou moeten veranderen is de tekst. Ik zou een ander kleur nemen. Misschien kun je appelblauwzeegroen (wat een woord) gebruiken als je kleur. Misschien kun je dan ook je tekst wat kleiner maken en ergens anders zetten. Misschien tussen het zwarte deel?

90% - Voor een beginner is dit wel een hele mooie sig, Rs-modder

Jorge F is me voor :duh:

Je sig ziet er vet uit, Jorge F! De letter F is mooi 'omsingeld' door de sierlijke lijnen (kan geen ander woord vinden :bonk: ) Het enige wat ik zou weglaten is het Jorge F onderaan je sig. Dat stoort wat. Ik zou Jorge op een andere plaats zetten. Voor de rest is je sig best goed!

90%

Bewerkt: door Lord of War
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet geweldig, ik vind dat hij andere kleuren moet hebben. Ik had je op MSN al een tip gegeven over je tekst, die heb je min of meer een beetje opgevolgd. En ik heb je al vaak gezegd dat je een render erin moest doen. Maar ik ben nog steeds niet van mening veranderd. Probeer nog steeds die color balance. Want ik vind de kleuren niet echt mooi, nogal monotoon.

6/10, omdat je nog maar een beginner bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou rs modder , Ik vind die van jou niet zo mooi . Gewoon je naam in de simpelste tekst ooit . Download een fond van een site . Die zijn meestal mooier en maakt dat van je sig dus ook . En verander de kleur van die sig . Ik kon er niet lang naar kijken zo vel dat groen. Misschien een ander kleurtje maar dat is jou mening. Verder is het je eersten werk . Vandaar een 6 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja een beetje ja hoe zal ik het zeggen ik vind hem niet zo mooi je hebt alleen een man en wat zwart wit kleuren sorry een 7/10

OMG, het enige wat ik uit jou posts aflees zijn afkrakende posts, bijna elke post die je hier geplaatst hebt kraak je tot nu toe bijna alle pics van iedereen af, terwijl de pic van jou nou niet echt de beste is.

Jij rate alsof je een pro designer bent.

>>> Door .Levi.: Dit soort berichten via PB. Je hoort nu gewoon de signature van Syfes te raten.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Dogwatch,

je sig heeft niet veel kleur, maar het is meer in de verleden tijd gezien denk ik met die grijze kleuren (niet dat de mijne veel kleuren heeft :)).

Wel een mooi plaatje. Ook wel mooi dat lettertype. Die gekleurde D is ook erg geslaagd.

Ik geef je'n 9/10

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...