Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Ziet er mooi uit.Een 8/10

Grtzz j0ry :t

Ik weet dat ik ook niet super rate maar dit is al helemaal niks :N

------------------------------------------------------------------------------------------

Maar ik vind je sig wel leuk gedaan . Je hebt al die (de meeste ) artworkjes gaan lopen plakken . En knippen . En dat heb je goed gedaan want ze vloeien leuk op elkaar in . Wat ik minder vind is dat,dat ook alles is . Misschien kan je nog wat effecten gebruiken op de punten waar je geen art hebt staan .Die streepjes onder je naam zijn leuk . Ne4t zoals in het echt zo'n krabbeltje . maar als je een artwork voor san andreas neem : Waarom kies je dan zo'n droog lettertype . Ga naar de download database en download het lettertype (fonds) van san andreas . Past er Misscien wel gelijk een stuk beter bij . Maarja ben wel benieuwd met welk prog dit gedaan is . maakt niet uit want hij is simpel maar leuk . Maar effecten loos (sorry mensen maar ik ben daar een erge fan van) Ik geef hem nog net een 7,25 :cya:

Voor de geene die mij gaat raten . Wat je ziet is een dog tag . Zo'n soort ketting die door het leger gebruikt word voor indeficatie . Bij battlefield (2142 :spel) kun je door iemand te doden met je mes stelen . Daar is dit idee op gebazeert :cya:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

8) Ik kan er nikx bij toevoegen helmaal perfecht vind het super mooi!!!!. 9,9/10

Grtzz j0ry :t

sorry (global mods etz voor het posten maar) Jory ik wil gelieve niet door jou gerate worden . Ik ben niet zo goed in die bewerkings progs waardoor ik liever tips etz hoor als een doodleuke rating . Of verbeteringen . Of natuurlijk leuke of minderleuke aanmerkingen . je gaf me een 9,9 :Maar ik had daar meer aan gehad als je gezecht had waarom niet gewoon een 10 :puh: Verder heel bedankt voor je rate (Is ook oke maar moet even hints hebben :) ) Jou sig heb ik al gerate dus ;)

Voor de geene die mij rate .Zie me eenerlaaste post dan weet je waar mijn sig op moet slaan :cya:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, vind je signature wel iets unieks. Effecten zijn erg zichtbaar en dat maakt je sig erg mooi. Je hebt mooie lettertypes gebruikt. Zeker die '2142 Battlefield' heeft iets unieks. Alleen is je in je naam de 5 niet zichtbaar.

Weet natuurlijk niet of je er wel een 5 ingezet hebt natuurlijk, maar dit isje eigen keuze. Daarom geef ik je'n

8.8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Hm ik vind het niet zo'n mooie sig :N . Ik vind dat je te bezig bent geweest met die kleuren . Dat is opzicht wel leuk maar je had die kleuren niet zo sterk moeten maken en het er gewoon op gooien . Hij gaat door je brush en render tegelijk . Niet zo mooi is dat :N . Verder zie je dan dat ze meeste hun naam dan wit doen . Jij hebt hem wel aan je standaard kleuren gehouden . Maar je naam is te groot en dat vind ik er weer minder aan . Verder ben je nieuw enzo en misschien een beginnent photoshop legende dus daar hou ik rekening mee. Verder is hij zeker NIET lelijk en mooi genoeg voor een 7 ;) Oke nu weer even > :sst: <

Link to comment
Delen op andere websites

beautyjj0.png

Leuke sig, alleen vind ik hem een beetje grauw/grijs. Ook het stuk aan de linkerkant vind ik wat leeg. Verder vind ik ook de strepen eerlijkgezegt niet echt mooi, ik zou zeggen; probeer er wat meer kleur in te brengen, en niet alleen die strepen.

Link to comment
Delen op andere websites

eminemsigvoorkingroomcofs0.jpg

Deze vind ik echt fokking vet! Met die brushes (denk ik) in de achtergrond en achter Em. Ik weet niet goed wat ik ervan moet zeggen maar hij's echt vet! 9.5/10. Btw heb je hem zelf gemaakt of aangevraagd? Want hij is opgeslagen als eminemsigvoorkingroom zie ik.. :puh: Maarja dat boeit niet, is gewoon vette sig. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt hem wel mooi, alleen de achtergrond zelf is wat leegjes. Die Aston Martin staat erop, en het Logo. Wat trouwens iets groter zou mogen. De auto is grijs, het logo idem. Dus als ik jou was zou ik wat lichte kleuren in je signature verwerken. Zodat het wat meer opvalt. Snap je ?

Succes ! :klap:

~Whoop

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...