Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Mooie sig hoor . Goeie render gekozen . Brush op de achterkant .En een prima tekstje . Kleuren valt me wel wat tegen maar ik kan er mee leven voor een 8 . Ps:sorry voor de korte rate maar check de tijd dat ik dit gescheven heb :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

aha . Het mocht dus weer niet zo zijn :duh: .Weer geen hoog cijfer voor een niet photoshopper .. Ik moet ook maar eens aan dat programma'tje komen :ch: . Nu jou sig . Ik vind die eigenlijk wel mooi . Ik weet niet goed wie die persoon in het midden is maar je hebt hem leuk uitgepakt . Met een brush aan bijde kanten . Passen opzicht wel goed bij de sig . Ik vond het dan wel weer minder dat je die kleur verstevigd hebt bij ze nek . Ik vind dat daar< niet echt passen . Tekst is wat saai en matig . Misschien fond?.Verder niet zo gek veel op aan te merken

eerste indruk Mijn eerste indruk was redelijk . Ik vond hem niet geweldig voor een 10 maar redelijk voor een 8 (zoiets hoor ik nooit over mijn cijfers :t )

Kleuren aanwezig . Mooi blauw . Op een plek alleen iet wat TE versterkt. Verder paste die donkere kleuren van je brush er ook wel bij . Hier voor ook 8

tekst Simpel / TE simpel .Fond voortaan ofzo . Maar na toch even kijken past het ook wel . Niet dus dat je sig simpel is maar echt veel fonds zijn er voor die niet echt.

+ punten alles in de sig past goed bij elkaar +1

cijfer Mijn manier van becijferen is anders . Ik kijk naar welk van de gegeven cijfers je verdient en die krijg je plus de + . Die voor de eerste indruk krijg je +1 . Dan kom ik uit op een

:klap:_O_ _9_ _O_:klap:

:cya: Dat was het weer :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

op zich wel een goede sign alleen die rode achtergrond kleur had best ook een tintje blauwer gemogen maar voor derest is ie mooi gelukt ook de koplampen het lijkt gewoon net of het een auto in RL is waar de lucht rood is dus 1 minpuntje toch een 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

policevv3su5tx0.gif

Leuk filmpje, maar ik neem aan dat je dat niet zelf gemaakt hebt..? Ook is hij niet zo groot, wel lang voor een GIF. Toch een 7

@hieronder:

De render heb ik zelf uitgeknipt. Ik vond een plaatje op internet en dit stuk heb ik eruit geknipt :)

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke sig hoor bas. Een vrouwlijke dj . Ik ken die sig ook Want hij (de render) dan was ook eens SOTM Die boven aan het graphics fora stond. Verder is hij wel heel Erg kleur rijk . Deed me even aan een regenboog denken . Misschien is verder je tekst iet wat simpel maar dat deert nu niet echt .

Eerste indruk : Druk . Maar grappig 7.

Kleuren : Beetje te veel van het goede maar toch 7.5

Tekst : gewoon normaal Niet echt iets over te melden 7

+ punten : NVT

Cijfer : Mijn manier van raten is dat je een van alle gegeven cijfers krijgt . je krijgt van mij de cijfer voor de kleuren . Gefeliciteerd met je 7.5 dus :) .

Link to comment
Delen op andere websites

King Room, mooie sig hoor! :) Even een korte rating.

Plus punten:

De render heb je er mooi ingezet. Kleuren passen er goed bij, verder is er niets druk of erg storend gewoon een ''good feel'' sig :Y

Min punten:

Niet veel op aantemerken enkel dat de ''tekentjes'' op en rond de zanger een beetje overheersend zijn maar niet erg storend verder.

Conclusie:

Eerste indruk: 8.0

Render: 7.5

Achtergrond: 8.0

Effecten: 7.8

Tekst: -

Cijfer: 7.8

Global :cya:

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Je renders zien er wat hoekig uit, Global. Je achtergrond ziet er wel mooi uit, het is net alsof iets ontploft. Een andere achtergrond zou wel bij je sig passen denk ik. je tekst past wel bij je achtergrond maar niet bij je renders, dat is wel wat jammer vind ik.

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ten eerste na het zien van je plaatjes alvast gefeliciteerd :Y . Verder heb je zo'n banner gemaakt . Hij is leuk en mooi . En die emotie's voor je verjaardag zijn leuk . Het is zo lekker vleurig .Ik hoop dat je op je verjaardag een fijne dag krijgt . Mijn cadeau is een 7 voor je geheele sig :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Special marc ik vind je plaatje niet echt mooi (maar dat is mijn smaak) ik vind de render nogal onduidelijk en de achtergrond niet echt mooi..

tip: hele andere render nemen en andere achtergrondkleur

6/10

Bewerkt: door Djani
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...