BigM Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Om het forum weer beetje actief te maken . Heydj . Ik vind jou sig nou niet echt speciaal . Niet echt zo veel aangedaan op die brush na . Die gitaar staat wel mooi .Verder vind ik hem TE kleurloos . Verder had je er wel wat meer mee mogen doen . eerste indruk Gewoon een normaale standaard sig kleur Hm niet sterk aanwezig . Alleen maar paar standaard kleuren 7 lettertype Niet mooi sorry 4 + punten Mooie render 7 cijfer Mijn manier van rate is bekend . Je krijgt het xijfertje voor de eerste indruk Bewerkt: 6 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ke ja lettertype ben ik idd niet goed in, kan geen goede fonts vinden maar de render is wel veel veranderd. maar omdat jullie normale pic niet hebben is het moeilijk te zien, maar bedankt voor tips Btw: vind je sig nu beter! Reageren
ArticLight Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Mooie sig Djani! Render is goed geplaatst en je hebt een vrij mooie achtergrond. Alleen de 'krassen' in het midden storen me een beetje, misschien had je daarvoor andere brushes kunnen gebruiken. 7/10 Reageren
Slimm Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Leuk gemaakt, of het is eigenlijk een screenshot met een animatie . Het gaat om het principe, en opzich is hij wel leuk geworden. 7/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik vind de jouwe wel een goeie sig slimm.Ik geef de jouwe een 8.5/10 Greetz Syfes Reageren
BigM Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 wau!Indruk wekende sig syfes .Hij was me al eens eerder opgevallen en ik vind hem erg mooi . Erg mooie brush & Een erg mooi lettertype . Hij is niet te vol . En je kan duidelijk zien dat je er echt duidelijk aan gewerkt is . Ik doe even een wat kortere rate aangezien ik er niks op aan te merken heb . Veel plezier met je 9 plus bijgevoegd bonus punt van 0,3 9,3 Krijg je dan Reageren
Nielok Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Je beste sig tot nu toe speciial_marc! vooral de achtergrond vind ik mooi een mooie font bijzetten zou de boel nog wat opfleuren! 8.6 Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik vind het best een mooie sig, al is hij wat simpel. Mooi gebruik gemaakt van brushes. Ik geef het een 7 Reageren
Tunix Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Er is niet veel speciaals aan toch? Dat hij glanst is wel leuk. Het lettertype past goed bij het forum. GTA style Ik zeg een.. 7/10. @DaddyPimp: Oeps Bewerkt: 8 januari 2007 door Tunix Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Er is niet veel speciaals aan toch? Dat hij glanst is wel leuk, en je hebt hem goed gerenderd. Het lettertype past goed bij het forum. GTA style Ik zeg een.. 7/10. Letters hoef je niet te renderen.. -------- Ik vind hem wel mooi maar niet echt heel speciaal, wel mooi is de explosieve achtergrond.. Simpele maar best mooie sig.. 7/10 Reageren
Koen729 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Mooi, dat rood vooral. Niks meer aan doen 90% Reageren
BigM Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Oke . Blauwe achtergrond en je naam . Nou vooruit voor de moeite 5 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Errug vette sig, ik zie niet precies wat er aan gedaan is maar het lijkt me een beetje brushen en paar effecten enzo. Maar ziet er vet uit! 8/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Opzich wel mooi, alleen een beetje te donker in het midden. De kleuren zwart-rood vind ik wel een mooie combinatie 8/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Mooi gedaan pitbull het ziet er goed uit 8.75/10 Greetings Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.