Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Hmm best wel leuke sig . Alleen vrij grijs . Het was leuker geweest als je wat gemengt had met de velle pokimon kleuren (sorry pokemon). Verder Heb je er opzeker wel wat mee gedaan . Wel alleen beetje een saaie font maarverder vind ik het redelijk . 7.5 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nanieve4.jpg

Nielok, het is een hele mooie signature.. van Gwen Stefani zo te zien aan die G ketting (volgens mij ketting)

Hij is erg mooi met al dat brush en hij is mooi veel wit..

Alleen vind ik wel dat je links boven NA als het goed is staat.. dat had niet gehoeven alleen je naam was wel genoeg geweest!!

Link to comment
Delen op andere websites

Wel ICK, niet echt veel aan gedaan. Alleen een beetje geknipt en geplakt, wat eigenlijk wel mooi gedaan is. Alleen het lettertype en 'ICK' staat op je auto en dat is niet echt mooi. Dit is een ... 7 waard ;)

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

gtalcsvcsowneruserbarii1.gif

Je Userbar is goed afgewerkt en ook bijna alles klopt eraan. Alleen is het erg simpel om een Userbar te maken.

Wat ik jammer vind is dat de Userbar een erg dun randje heeft bovenaan. (witte "glansrandje")

Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje jammer dat het lijkt of het plaatje bij VCS is uitgerekt.

De LCS Userbar vind ik eigenlijk ook een stuk aantrekkelijker dan de VCS Userbar.

De VCS Userbar heeft ook erg rare kleuren vind ik.

VCS Userbar: 7,5

LCS Userbar: 7,9

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had je al eens gerate zie hier

:)

Omg wat een top sig kan niet anders zeggen. Mooie background plus die waterpokken /brush . idd jammer dat hij door die mooie vrouw gaat (sorry maarja puberteid he).Simpele maar zeer mooie tekst . Echt grandioos veel is het allemaal niet maar het is gewoon een top sig die ik zo mooi vind dat ik er niks op aan te merken heb ! :D

Nu ga je het beleven hoor ! :D

eerste indruk Omg ik ben hier getuigen van een meesterwerk van de meester zelf . Van goch is hier niks bij . Hatchoe 10

kleur Vloeit op de background over van licht naar donker . Natuurlijk de persoon zelf die standaard kleur heeft duuh .Hatchoe 9.5

tekst Hooliefackemolie past prima bij de sig 10

cijfer Mijn manier van rate is ondertussen bekend . Je krijg thet cijfer van alle gegeven die jij verdient . En je krijgt Die 10 Voor deze top sig die zelfs de sheep's zijn aandacht trok

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig, leuke kleurencombinaties. De background vind ik niet zo goed bij de render passen, wel de goede kleuren, maar hij staat er zegmaar niet echt omheen. De tekst vind ik ook wat minder, een wat kleurrijker font zou leuk geweest zijn. Dat wolkje om de tekst is wel weer leuk.

82%

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Wel, mooie sig alleen:

- Misschien kun je er nog een 1px border om doen

- Je render (Ali G denk ik) is iets te veel uitgerokken (of heeft die zo'n lange kop?)

Anders heb je wel een hele mooie sig. Een .......... 8

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet geweldig, de wortel ziet er niet cartoony uit ten opzichte van alle andere dingen, de text is ook een beetje pixelachtig, je hebt hem waarschijn lijk op 'None' maar zet hem op strong, of smooth.

Origineel is hij wel :D

En mager 5'je

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Anders ben ik van jou natuurlijk niet gewend . Een mooie en knappe signature . je hebt een mooie brush . Leuk uitgepakt met je render die tevens erg mooi is . Je tekst vond ik ook erg mooi . Je bovenste tekst in een erg mooie font en daarna je naam in normaal lettertype . Daar heb ik allemaal helemaal niks op aan te merken . Ik kan eigenlijk ook niet echt iets zeggen .

Omdat dit 'de rate de signature boven je'topic is volgt er niet nog een uitgebrijde cijferlijst maar ik geef je gewoon doodleuk een 9 :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...