RS-modder Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Beetje simpel je hebt alleen je naam getypt en klaar mar wel een mooi letter type een 6.5/10 Reageren
Boris H. Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Mooi effect met die kleuren en het scheur effect. Het is een beetje matrix style maar dan ruiger. een 8/10 Offtopic: kom je nog wel eens op own's sa-mp server? sinds die nieuwe mode's zie ik je nooit meer. gratz Boris H. Reageren
deagle Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Als je die signature volledig zelf hebt gemaakt , dan ben je daar een serieus tijdje aan bezig geweest! Indien ' ja ' , vind ik je signature heel erg geslaagd! Je geeft al je interesse's weer in zo'n klein plaatje ! 78% - Ik zie net dat je je signature niet zelf hebt gemaakt , jammer maar toch blijft het een goede signature! Bewerkt: 20 januari 2007 door Nicsan Reageren
Boris H. Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Niet zelf gemaakt maar wel zelf samengesteld. Zo krijg je toch een unieke signature met de kleine dingen in het leven waar je van houd. Maar ik zal nu ff jou sig raten: Ziet er strak uit doordat ie breed en laag is. Ook het vierkantje met GTA Vice City Stories is er mooi ingewerkt. Het zij mooie achtergrondkleuren die echt bij de GTA-style passen. verder is je naam er mooi klein en op een goede plaats ingezet en heb je een mooi dubbele rand. een 8.7/10 Reageren
Koen729 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Als Userbar was hij wel mooi geweest, maar als sig vind ik hem niet zo. Toch wel knap gemaakt, maker! Reageren
deagle Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Jouw signature is eigenlijk gewoon een plaatje van een artwork met wat tekst op . De tekst is trouwens niet echt goed gelukt ... Maargoed , toch is het een tamelijk goed gelukte signature. 67% - Reageren
BigM Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Het zelfde Zoals je over Koen zij . Dit is gewoon artwork Waar je zelf nog een Leuke draai aan hebt gegeven. En dan vervolgends een hokje met het logo van vcs. Voor dat ga ik je niet Extreem raten .Maar jou sig kreeg wel een leuker resultaat als koen . Cijfer:8 Reageren
EXIT Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 ik vind het persoonlijk niet mooi. je ziet er ook niet veel in. alleen maar bloemen, ik vind het eerlijk gezegt maar een afbeelding waar mee wat gerroert is om het zo te zeggen 6/10 Reageren
Mastertuner Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Nou, als je hem zelfgemaakt hebt: Een dikke proficiat vanwege dat balkje tekst (weet ff niet hoe het noemt). Alleen, je zou geen rode achtergrond mogen gebruiken. Zo is de tekst in het balkje minder duidelijk. Probeer eens een andere kleur achtergrond Alleen kan ik niet lezen wat er in dat balkje staat 8 Bewerkt: 21 januari 2007 door -YokoZumi- Reageren
EXIT Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 ik vind je text niet echt mooi. iedereen kan het maken 2.5/10 Reageren
M4X Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Een niet al te bijzonder sig. De background en de tekst zijn vrij simpel, maar wat het leuk maakt is de animatie in het balkje. Dit ziet er goed uit, en hier is denk ik ook veel werk in gestopt. Ik houd het op een vrij simpele maar originele sig. 75% Reageren
Koen729 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Wel mooi. Niks op aan te merken eigenlijk. 8/10. PS degene onder me, die Userbar heeft YokoZumi gemaakt Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Die sig is gewoon een blauw achtergrondje met VC artwork en wat tekst(die je volgende keer op smooth moet zetten). Die krijgt een 6/10! En die userbar is mooi, vind alleen dat rode plaatje niet zoo combineren met dat blauwe achtergrond. Een 8/10! Reageren
Pitbull Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 prachtige sig! ik heb de combinatie zwart-rood altijd al leuk/mooi gevonden. Alleen een minpuntje: sommige deeltjes van de tekst zijn niet zo goed leesbaar, maar voor de rest 9/10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Ik vind het een mooi signature De effecten om de speler zien er goed uit. En het logo en de randjes aan de linkerkant heb je leuk bedacht! 8/10. Global. Edit: @Follow dat lijntje (border) was wit dus eigenlijk viel hij niet op, heb hem nu zwart gemaakt. Beter? Bewerkt: 21 januari 2007 door Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.