Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Mooi effect met die kleuren en het scheur effect.

Het is een beetje matrix style maar dan ruiger.

een 8/10

Offtopic: kom je nog wel eens op own's sa-mp server? sinds die nieuwe mode's zie ik je nooit meer.

gratz

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

pub323825496958618852043ls.png

Als je die signature volledig zelf hebt gemaakt , dan ben je daar een serieus tijdje aan bezig geweest!

Indien ' ja ' , vind ik je signature heel erg geslaagd!

Je geeft al je interesse's weer in zo'n klein plaatje ;)!

78% -

Ik zie net dat je je signature niet zelf hebt gemaakt , jammer maar toch blijft het een goede signature!

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Niet zelf gemaakt maar wel zelf samengesteld.

Zo krijg je toch een unieke signature met de kleine dingen in het leven waar je van houd.

Maar ik zal nu ff jou sig raten:

Ziet er strak uit doordat ie breed en laag is.

Ook het vierkantje met GTA Vice City Stories is er mooi ingewerkt.

Het zij mooie achtergrondkleuren die echt bij de GTA-style passen.

verder is je naam er mooi klein en op een goede plaats ingezet en heb je een mooi dubbele rand.

een 8.7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Het zelfde Zoals je over Koen zij . Dit is gewoon artwork Waar je zelf nog een Leuke draai aan hebt gegeven. En dan vervolgends een hokje met het logo van vcs. Voor dat ga ik je niet Extreem raten .Maar jou sig kreeg wel een leuker resultaat als koen .

Cijfer:8

Link to comment
Delen op andere websites

test8lq.gif

Nou, als je hem zelfgemaakt hebt: Een dikke proficiat vanwege dat balkje tekst (weet ff niet hoe het noemt). Alleen, je zou geen rode achtergrond mogen gebruiken. Zo is de tekst in het balkje minder duidelijk. Probeer eens een andere kleur achtergrond ;) Alleen kan ik niet lezen wat er in dat balkje staat :N

8

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

Een niet al te bijzonder sig. De background en de tekst zijn vrij simpel, maar wat het leuk maakt is de animatie in het balkje. Dit ziet er goed uit, en hier is denk ik ook veel werk in gestopt. Ik houd het op een vrij simpele maar originele sig.

75%

Link to comment
Delen op andere websites

Die sig is gewoon een blauw achtergrondje met VC artwork en wat tekst(die je volgende keer op smooth moet zetten). Die krijgt een 6/10! En die userbar is mooi, vind alleen dat rode plaatje niet zoo combineren met dat blauwe achtergrond. Een 8/10!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een mooi signature :) De effecten om de speler zien er goed uit. En het logo en de randjes aan de linkerkant heb je leuk bedacht! 8/10.

Global.

Edit: @Follow dat lijntje (border) was wit dus eigenlijk viel hij niet op, heb hem nu zwart gemaakt. Beter?

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...