Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Ik zie niet veel in je sig, Rs-modder. De kleuren passen wel bij elkaar vind ik. Misschien kun je de tekst veranderen? Een ander letterype zou hier wel bij passen. Je sig is eigenlijk best leeg, werk met een render enzo. Verder is je sig wel mooi.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Volgens mij heb je een plaatje van dat mannetje gekopieerd en in je sig geplaatst, de achtergrond opgevuld en de tekst erin geplaatst. Misschien zou je wat meer effecten erin kunnen zetten? En je tekst is wat pixelig. Maar hij past wel bij je render. Je zou de modes van de tekst wat kunnen veranderen. 6/10

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie render . Omdat dit het rate de sig boven je topic is rate ik je niet uitgebrijt Maar wel redelijk . Je hebt je render goed geplaats . Daarvoor ben je nog aan de slag gegaan met een leuke tot mooie background . Daarna heb je nog ctrl+a gedaan en dan stroke . Ik vind het niet een super sig maar ik vind hem iedergeval wel mooi . Ik kan er aardig mee leven . Goed gedaan hoor.

8 :)

Link to comment
Delen op andere websites

bestfl3.jpg

Dan rate ik die van jouw ook niet met een groot ratesysteem! :cab:

Maar schrik niet hoor, dat doe ik in dit topic nooit, dus ik benadeel je echt niet. Hij ziet er mooi uit in ieder geval. Mooie contrast, alleen vind ik de rechterkant niet helemaal goed bij de Sig passen. Het hoort er gewoon niet echt bij zeg maar. De muzieknootjes zien er opzich goed uit. De render daarna is ook mooi, een goede contrast zoals ik zal zei, en staat op een leuke plaats in je Sig, alsof hij er zo uit gaat lopen. Misschien had je hem nog een klein beetje in kunnen blenden voor nog wat meer effect, maar zo is 'ie ook wel goed gelukt vind ik!

Eindcijfer: 7.8

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke signature! De achtergrond vind ik iets minder, een beetje kaal. Ik vind hem een 7 waard :*D

Mijn vorige was niet zo goed...Deze misschien wél... We zullen zien.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...