Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

bassiejrt4.jpg

Ik vind hem een mooie signature mooi gecombineerd met de achtergrond en die stippen zijn ook mooi in verwerkt! Alleen ik had je naam ergens anders neer gezet daar is het namelijk al druk ik had het daar waar het lege stukje was..

7,8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind hem niet mooi . Ik vind je background volgends mij met behulp van spattern niet mooi staan . Er staan ook allemaal lelijke hoeken in je sig die er niet leuk bij passen . Je hebt overegens wel een leuke render uitgekozen en font .

50 :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind hem niet mooi . Ik vind je background volgends mij met behulp van spattern niet mooi staan . Er staan ook allemaal lelijke hoeken in je sig die er niet leuk bij passen . Je hebt overegens wel een leuke render uitgekozen en font .

50 :bier:

Te veel lege plekken. 7

>>> Door RonaldVC: Op deze manier hoor je niet te raten/beoordelen. Geef wat meer informatie in de vorm van tips of eventuele verbeteringen. Wat vindt je mooi aan de signature, en wat niet. Check de Showroom Regels even voor meer informatie.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: Erg mooie sig . Je hebt hem mooie kleuren gegeven en erg veel aangedaan . Mooie font . Echt heel goed gedaan . En je tutorial ervan was alleen maar beter .

Heel knap gedaan . Ik kan er gewoon niks op aanmerken.

9/10

En je tutorial ook een 9 :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie signature, Sh@dow, ik heb je tutorial ook even bekeken. De lichteffecten vallen me meteen erg op, op sommige plekken is het te licht en op andere plekken te donker. Verder vind ik het font en de plek van de tekst niet echt mooi, je kan het beter een beetje in de hoek of op de draak zetten. Ik vind hem op het eerste gezicht mooi, maar toch vind ik met name de background wat onduidelijk.

73%

Link to comment
Delen op andere websites

Het ijzige effect past wel bij je wagen. Misschien moet je je font rechtsboven veranderen of gewoon weglaten. Het zou ook wel leuk zijn moest je de achterkant van je Porsche inblenden zodat 't lijkt alsof hij uit het niets komt. Verder is je sig best leuk.

7.9/10

Link to comment
Delen op andere websites

eminemipodzo2.png

Orginele signature, hij is heel simpel eigenlijk.. Die Ipod heb je gemaakt van een tutorial (op zymic.com ofzo toch?). Toen heb je gewoon een plaatje ingevoegd en je naam erbij. Wel orgineel. Ook wel grappig.

1 Dingetje valt me op: dat Play tekentje (dat pijltje), staat verkeerd om, je moet het Horizontal 'flippen'...

74% - Omdat er niet echt veel actie ofzo inzit.

Link to comment
Delen op andere websites

heey antonio best mooie signature heb je daar...

ik vind je lettertype best chil en link dat wazige vind ik ook wel vet, rechts bij zijn linker oor vind ik het ietsje te donker, net iets te maar ik vind het wel een 8/10 waart

Bewerkt: door tiesto
Link to comment
Delen op andere websites

:) K heb gehoort dat je net begonnen ben . Nou sorry maar ik kom even wat erover zeggen . Opzicht en redelijke beginners sig . Alleen ik vond je echt gewoon vloekende kleuren hebben . Er zit daardoor geen enkele rust meer in . Verder zeg ik maar niks . 7 :)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...