Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

dqsdfiq2.jpg

Komt me bekend vor. Je hebt een stock gebruikt en er gele sneeuwvlokken in gezet. Aan de linker-bovenkant van z'n hoofd is een witte vlek. Links onder en Rechtsbuiten heb je C4D gebruikt, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Je hebt de text 'Clowntje_93' niet met de goede kleuren gedaan vind ik. Nergens in je stock vind je iets geels en dat heb jij zo erbij gezet... ik vind het niet zo'n mooie sig en (ik heb natuurlijk geen copyright, maar...) best wel genepte stock (ik had hem ook namelijk ;) ).

63% - Je hebt er allemaal kleuren ingegooid die er helemaal niet bij passen...

.Antonio :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

dqsdfiq2.jpg

Komt me bekend vor. Je hebt een stock gebruikt en er gele sneeuwvlokken in gezet. Aan de linker-bovenkant van z'n hoofd is een witte vlek. Links onder en Rechtsbuiten heb je C4D gebruikt, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Je hebt de text 'Clowntje_93' niet met de goede kleuren gedaan vind ik. Nergens in je stock vind je iets geels en dat heb jij zo erbij gezet... ik vind het niet zo'n mooie sig en (ik heb natuurlijk geen copyright, maar...) best wel genepte stock (ik had hem ook namelijk ;) ).

63% - Je hebt er allemaal kleuren ingegooid die er helemaal niet bij passen...

.Antonio :bier:

Ik heb hem ook niet gemaakt, dat heeft Mario gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

dqsdfiq2.jpg

Komt me bekend vor. Je hebt een stock gebruikt en er gele sneeuwvlokken in gezet. Aan de linker-bovenkant van z'n hoofd is een witte vlek. Links onder en Rechtsbuiten heb je C4D gebruikt, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Je hebt de text 'Clowntje_93' niet met de goede kleuren gedaan vind ik. Nergens in je stock vind je iets geels en dat heb jij zo erbij gezet... ik vind het niet zo'n mooie sig en (ik heb natuurlijk geen copyright, maar...) best wel genepte stock (ik had hem ook namelijk ;) ).

63% - Je hebt er allemaal kleuren ingegooid die er helemaal niet bij passen...

.Antonio :bier:

Ik heb hem ook niet gemaakt, dat heeft Mario gedaan.

Ik denk dat je dit soort reactie's beter via PB kan doen onmdat ze niks toevoegen aan deze topic en al helemaal niet aan deze :bier: .

Maarzowiezo . Sorry dat ik het zeg maar je kan duidelijk zien dat je niet echt met photoshop bezig bent . Of wie dan ook die sig voor je gemaakt heeft . Mijn advies is daarom ook om er nog iets meer tijd in te stoppen . En wat voorn programma jij ook maakt : Zoek er tutorials voor . Helpt altijd. Verder heb ik de PB ontvangen van een van je members en ik zelf ga ook een sig voor jullie gang maken . Helaas had ik wel wat vertraging maar ik ben nu helemaal klaar voor . Ik begin er vanavond meteen aan .

Verder geef ik je cijfer geen rate . En dat is maar beter ook geloof me :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik vind je je sig opzelf heel mooi, maar daar kom ik straks op terug. Ik vind die 'quotetekst' daar niet erg mooi. Nu over je sig zelf. Je hebt er erg veel werk ingestoken en dat kun je zien. Alleen zijn die zwarte randen (boven- en onderkant) niet mooi :t Ik zie je liever sigs maken van 500x150 (denk ik toch). De maten vind ik persoonlijk niet echt mooi :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...