Rullez Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Ik vind hem best simpel. Maar hij heb toch wat. De klueren zijn er mooi. Ook de figuren zijn leuk. 7.5/10 Reageren
White Gold Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Dank je. Mijn eersrte creatie . Die van jouw is heel erg origineel . Zulke dingen zie je amper daarom een 9/10 . Want alles kan altijd beter Reageren
Bright Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 ik vind hem opzich wel mooi alleen vind ik het lettertype er niet goed bijpassen. maar verder goed 7/10 Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Tja, die heb je zelf gemaakt en is van mijn gang hè. Ik vind het toch een van de mooiste sig's van mijn gang! 7.5/10! Reageren
.Antonio Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Komt me bekend vor. Je hebt een stock gebruikt en er gele sneeuwvlokken in gezet. Aan de linker-bovenkant van z'n hoofd is een witte vlek. Links onder en Rechtsbuiten heb je C4D gebruikt, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Je hebt de text 'Clowntje_93' niet met de goede kleuren gedaan vind ik. Nergens in je stock vind je iets geels en dat heb jij zo erbij gezet... ik vind het niet zo'n mooie sig en (ik heb natuurlijk geen copyright, maar...) best wel genepte stock (ik had hem ook namelijk ). 63% - Je hebt er allemaal kleuren ingegooid die er helemaal niet bij passen... .Antonio Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Het plaatje zelf is wel mooi, maar je ehbt er weinig aan gedaan. Alleen een a op gezet...? Een 7. Reageren
BigM Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 (bewerkt) Dit zijn banners waar ik je een voor een aanvraag heb voor zien door . Vandaar dat ik alleen cijfers geef. de eerste : 7 de tweede : 7 de derde: 7 de vierde:8 Bewerkt: 1 februari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
Bright Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 mooie sig maar vind het wel een beetje rommelig 75% Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Komt me bekend vor. Je hebt een stock gebruikt en er gele sneeuwvlokken in gezet. Aan de linker-bovenkant van z'n hoofd is een witte vlek. Links onder en Rechtsbuiten heb je C4D gebruikt, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Je hebt de text 'Clowntje_93' niet met de goede kleuren gedaan vind ik. Nergens in je stock vind je iets geels en dat heb jij zo erbij gezet... ik vind het niet zo'n mooie sig en (ik heb natuurlijk geen copyright, maar...) best wel genepte stock (ik had hem ook namelijk ). 63% - Je hebt er allemaal kleuren ingegooid die er helemaal niet bij passen... .Antonio Ik heb hem ook niet gemaakt, dat heeft Mario gedaan. Reageren
BigM Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Komt me bekend vor. Je hebt een stock gebruikt en er gele sneeuwvlokken in gezet. Aan de linker-bovenkant van z'n hoofd is een witte vlek. Links onder en Rechtsbuiten heb je C4D gebruikt, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Je hebt de text 'Clowntje_93' niet met de goede kleuren gedaan vind ik. Nergens in je stock vind je iets geels en dat heb jij zo erbij gezet... ik vind het niet zo'n mooie sig en (ik heb natuurlijk geen copyright, maar...) best wel genepte stock (ik had hem ook namelijk ). 63% - Je hebt er allemaal kleuren ingegooid die er helemaal niet bij passen... .Antonio Ik heb hem ook niet gemaakt, dat heeft Mario gedaan. Ik denk dat je dit soort reactie's beter via PB kan doen onmdat ze niks toevoegen aan deze topic en al helemaal niet aan deze . Maarzowiezo . Sorry dat ik het zeg maar je kan duidelijk zien dat je niet echt met photoshop bezig bent . Of wie dan ook die sig voor je gemaakt heeft . Mijn advies is daarom ook om er nog iets meer tijd in te stoppen . En wat voorn programma jij ook maakt : Zoek er tutorials voor . Helpt altijd. Verder heb ik de PB ontvangen van een van je members en ik zelf ga ook een sig voor jullie gang maken . Helaas had ik wel wat vertraging maar ik ben nu helemaal klaar voor . Ik begin er vanavond meteen aan . Verder geef ik je cijfer geen rate . En dat is maar beter ook geloof me Reageren
Mastertuner Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Wel, ik vind je je sig opzelf heel mooi, maar daar kom ik straks op terug. Ik vind die 'quotetekst' daar niet erg mooi. Nu over je sig zelf. Je hebt er erg veel werk ingestoken en dat kun je zien. Alleen zijn die zwarte randen (boven- en onderkant) niet mooi Ik zie je liever sigs maken van 500x150 (denk ik toch). De maten vind ik persoonlijk niet echt mooi Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Hij is wat simpel maar wel op je avatar afgestemd. Volgens mij een lege opgevulde userbar... 7.5/10 Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Goed uitgeknipt! Echt GTA III stijl, maar misschien wat simpel. 8/10 Reageren
Rullez Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Tja wat moet ik zeggen over je userbars. Ze zien er wel erg orgineel uit. Ook past het plaatje wat erin in zit mooi bij de kleuren. 7/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Veel kan ik daar niet over zeggen hé rullez ik ga daar geen punten geven niets slecht bedoeld Greetings Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.