Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Ziet er leuk uit! Maar de achtergrond herhaalt zich en dat is niet zo mooi, hij's een beetje leeg verder. Een 6.5/10 :)

*EDIT:

Mijn sig is maar effe tijdelijk, had 'm ff snel gemaakt :puh:

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Je tijdelijke sig is anders wel mooi :D. Niet echt veel speciaals en valt ook bijna niet te raten..

In ieder geval heb je dat met die palmbomen mooi gedaan. Ik geef hem maar een 8/10 omdat ik het toch wel wat vind hebben.

*Mijn sig is nu net nieuw en heb er lang werk aan gehad :D. Alleen is hij nog niet echt af :D.

EDIT: sorry Tunix je was iets te laat, of ik was eerder :puh:

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, het maakt niet uit of je sig tijdelijk is, ik vind hem best mooi.

De twee fonts passen goed bij elkaar, en ik vind de "achtergrond" in je letters wel bij Bob Marley passen :). Ik vind de kleur alleen niet zo mooi van de lucht, maar dat is een kwestie van smaak. Het heeft wel wat dat er niet zoveel fratsen aan zitten. Ik zeg een... 7.5/10

Sorry, één seconde te laat. Nou Daddy Pimp, nu heb je 2 rates :).

@White Gold: Nu rate ik jou sig maar. Ik vind het Alfa Romeo logo mooi, zeker met die glans. Je font past wel goed bij je sig. Mooie auto, maar de wielen zijn niet zo goed gerenderd. Je achtergrond is wel mooi gebrusht, maar misschien had je een kleur kunnen gebruiken uit het Alfa Romeo logo. Die glow is ook wel mooi rond je renders en font. Umm... Een 7.3/10 :).

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

halo2sigbeterformaaths9.jpg

Ik vind deze heel mooi. Alleen heb ik zal al gerate. Maar dan even opnieuw :)

Die lichtbron is iets te fel op de achtergrond en het logo mag iets groter en iets opacity lager zetten, niet te veel. En het is precies of je render zit onder water. Een 8'je

Bewerkt: door Mastertuner
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is weer eens moeilijk dat met zo'n userbar. Ik rate hem een 6/10 want echt mooi vind ik hem niet. Te simpel etc.

BTW mijn sig heb ik bijgewerkt. Ik heb het rood laten terugkomen :D. En een kleine border erondomheen.

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

je naam is goed gelukt, mooi gedaan.

de achtergrond vind ik ook mooi, goed gedaan, maar misschien een beetje simpel

de auto vind ik niet bij het geheel staan, en ook niet heel mooi uitgeknipt.

het alfa romeo teken vind ik ook niet goed erin bewerkt.

die kan je misschien wat vager maken ofzo, waardoor het meer lijkt alsof het erin zit en niet zoals het nu lijkt erop is geplakt.

maar al met al vind ik hem toch wel mooi

6/10

ps. mijn naam moet ik er nog inzetten, maar dan zet ik hem in de helicopter!

Bewerkt: door twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Deze van Zelda is mooi gedaan :D Ik heb deze eens gerate in het Graphics Showroom Forum. Maar nu opnieuw. Ik heb je aangeraden om je opacity lager te zetten bij je render (mannetje) en dat heb je dan ook gedaan. Je achtergrond is mooi bewerkt, dus dit kan alleen maar een goed cijfer zijn :) Een 8.5

Link to comment
Delen op andere websites

sonicrsmodderia3.gif

Ik vind je sig erg leeg. Je render is erg...ja hoe moet ik het zegggen :? Niet erg scherp. Je hebt hem er gewoon opgeplakt. Misschien kan je de opacity iets lager zetten. Niet te veel. Een 7

Bewerkt: door Mastertuner
Link to comment
Delen op andere websites

Je sig heeft iets aparts, Mastertuner. Je hebt je renders mooi in je sig geplaatst. Ik vind je tekst alleen wat jammer. Hij is er pixelachtig en het is jammer dat hij ónder alle renders zit. Ik zou je tekst wat kleiner maken en boven al je renders zetten. Misschien kun je ook nog wat meer aan je achtergrond doen?

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...