Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Een grappige userbar, maar ik vind er niet echt niets bijzonders aan. De animatie is leuk gedaan, en vooral bij dat personage vind ik het grappig staan. Bij de tekst vind ik hem te kort, en ik vind de kleuren niet echt leuk. Je kan de frames over het algemeen wat langer maken, en zeker bij de tekst. Verder is het een standaard userbar met scanlines en de gebruikelijke dingen. Als je aan de genoemde puntjes werd zou hij veel leuker zijn, maar nu geef ik hem 70%

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik ben een redelijk grote fan van getunede wagens :puh: Maar deze is niet erg geslaagd :N En nog iets over je lettertype: Ik kan niet lezen wat er staat. Alleen het laatste woord (Rullez) kan ik eruit halen. Sorry maar ondanks het lettertype een 7.75

Link to comment
Delen op andere websites

rscauserbarzb0.gif

Best wel leuk opzich, ik houd persoonlijk meer van ander soor signatures, maar dit is oke. Het is gewoon een standaard banner met een belgische voetbal club. Hij is niet lelijk, best wel leuk gemaakt ;) .

75% - Hij's gewoon net als alle banners.. maar ik vind hem niet heel lelijk ;)

Ps Sorry voor de korte rate ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed uitgeknipt, en mooie effecten. Ik vind die blokjes niet echt bij Gears of War passen en die lijnen ook niet. Het lettertype van het woordje Gears of War is nou wel mooi (Past er wel bij). Verder zou ik je naam in een andere lettertype doen. En die schaduw erachter weglaten.

Een 7.5/10 omdat hij toch mooi en goed in elkaar zit :)

>>> Door .Levi.: Zie begin post. Als je geen signature hebt post je hier ook niet.<<<

@ Levi": ALs je goed kijkt zie je mijn sig staan. Bij mij staat hij er namelijk wel! :@

Kijk maar: http://img77.imageshack.us/img77/3797/generalssigqs4.jpg

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Wel, je brushes op de achtergrond is redelijk goed gedaan. Vrij simpel maar toch. Je render is er goed in verwerkt. Maar dat logo is niet erg geslaagd. En die Visitor font in het geel onder het logo is niet erg scherp. Zet hem op none ;) En die randen op de bovenkant en onderkant vind ik persoonlijk niet erg mooi. Dus je krijgt een 5.5'je

Bewerkt: door Mastertuner
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet een HELE mooie sig.

Je hebt je achtergrond best mooi gebrushed, maar ik rood vind ik totaal niet bij de rest van je signature passen. De achtergrondvind ik (dus) een beetje eentonig...

Over de auto render, ik vind de render totaal niet mooi uitgeknipt bij de wielen en je hebt hem er gewoon opgeplakt met een outer glow erom heen. Zonder effects, dat is een beetje jammer. Dat vind ik dus niet zo goed. Ook had ik zelf de render wat groter er over heen gemaakt, het geeft nu een heel leeg effect.

Dat Alfa Romeo teken heb je er gewoon opgeplakt, is niet heel lelijk ofzo maar ook niet geweldig mooi, ik had die auto wat groter gemaakt en dat teken er gewoon over heen geplakt met een lagere opacity.

Over je text; Je hebt het font van GTA gebruikt en bevel and emboss en outer glow toegevoegd.

67% - omdat je nog een beginner bent, en iedereen moet ergens mee starten, en dit is zeker geen slechte start ;)

Edit hieronder: Thnx, maar die dikke kop hoort gewoon bij de render, het is een Gears of War Char en die zijn gewoon zo :puh:

Bewerkt: door .Antonio
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste indruk: Wow!

Je hebt erg veel werk in je sig gestoken. Die lijntjes zijn ook mooi gedaan. Alleen je render heeft zo'n (sorry) dikke kop. :sst: Misschien kun je hem iets dunner maken. (breedte) Een 8.5!

Link to comment
Delen op andere websites

zeer mooie letters

goede man uitgekozen

en de graphics links van hem vind ik ook zeer goed bedacht. vooral dat het niet overal is, maar alleen links van hem.

voor de rest door het wit met zwart een rustige sig

ook een hele goede sfeer voor de maffia.

zeker een 8/10

Bewerkt: door twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je volgens mij alleen maar letters gedaan. (je naam) Maar je hebt er ook leuke effecten zoals vuur, kleuren gebruikt. En dat het een beetje perspectief heeft (de onderkant van de letters) is ook leuk. Maar ik vind hem een beetje leeg en het lijntje van de border aan de linkerkant is weg.

Een 7.8 ;)

Voor de rater hieronder:

generalssigea3.jpg

(Het is dezelfde afbeelding, maar voor als mijn sig niet werkt. Laat het AUB weten als het niet werkt, dan kan ik die erin zetten)

@caviaIIIII: Zelf gemaakt! ^_^ Eerst het woord Generals uitgeknipt, de effecten erbij doen, bovenkant achtergrond van cover plakken, en 2e heldft achtgrond plakken, doorzichting maken, nog wat dingen en klaar ^_^

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...