Amfetamientje Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 @cavia opzich simpele Sig maar wel ...tja hoe zeg je dat.... duidelijk ik vind het altijd wel wat hebben. (netzoals dit bv [LINK] ) 7.5/10 maar miss een kleine border zal het goed doen mazzl Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ziet er leuk uit. Geod gemaakt . Alleen jammer dat je dat geweer er niet duidelijk op ziet. Een 7½/10 Een andere sig want deze is nl. een standaardje van The Oceans... Bewerkt: 10 februari 2007 door VWO-er Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Opzich leuke sig, alleen weinig aangedaan. Zwarte background characters erin geplakt en een Gta fontje. Een brush of wat effecten zou niet overbodig geweest zijn... 6/10 Reageren
Lord of War Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Best mooie sig, Global. Je achtergrond en tekst passen wel bij je render. Alleen je render en border vind ik wat minder. Ik zou je tekst wat duidelijker maken en de border kleiner maken. 8/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Veel vind ik hier niet zo aan (sorry daarvoor) het past wel maar is neit mijn genre .Oke nu naar het rate gedeelte .De render passen heel goed bij de achtergrond de lettertype past er bij en wat ik ook goed vind is de Gasta grill ,heel mooi Greetings Syfes Bewerkt: 10 februari 2007 door Syfes Reageren
.Antonio Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Mooie sig Syfes . Goed gedaan met die vectors en bliksemstralen. Volgens mij zin die bliksemstralen helemaal in ofzo . Ik zie al een paar sigs met dat erin. Je render is een beetje saai. Je hebt daar niet zoveel effecten in gedaan... dat is wel jammer... 78% - Je hebt het goed gedaan met je vectors en mooie achtergrond. (sorry voor de korte rate ) Reageren
Rivel Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Erg mooi! 8/10, ik vind het lettertype niet echt mooi! Je render is heel mooi! En dat bruin met dat oranje(in je letters en je ogen) past erg goed! Rivel Bewerkt: 10 februari 2007 door Rivel Reageren
orange123 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Wow dude, Die is echt mooi, strak en bruut een 9/10 greetz orange123 Reageren
Bassiej Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Deze sig vind ik niet heel speciaal ofzo. Gewoon wat tekst met een effect.. 5/10 Reageren
-eend- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ja die vind ik wel mooi.. 8/10 Reageren
ikt Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Hmm heel mooi. Tekst dat je het forum niet meer leuk vind... Een 3/10 omdat dat niet echt een signature is. @ Degene die me gaat raten: AUB een uitgebreide rating en niet ''van het internet?'' of ''ik vind hem lelijk''. Reageren
BigM Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ja die vind ik wel mooi..8/10 Beste. Lees de regels in het begin. Er staat duidelijk dat er alleen gerate mag worden als je een sig hebt. Die heb jij niet. Dus dat je het weet . De volgende mij gelieve niet raten aangezien het meer een aankondeging is als een sig. Maar als je rate zo super is vooruit Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik doe het toch nog even: Het is een mooie sig, vooral het lettertype is lief... je krijgt van mij 7.5/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Mooie achtergrond en opzich een mooi lettertype, maar de kleur van het lettertype zou anders mogen, ik vind het een beetje onleesbaar.......7.8/10 Reageren
ikt Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Mooi zeg, goed gerenderd, mooie border-onderbreking (render komt er bovenuit) enleuk plaatje . Wat minder is vind ik de achtergrond, die vind ik wat te gewoontjes. En een beetje leeg. Een 8.1/10 EN RATE MIJ NU EENS EINDELIJK ZODAT IK WEET WAT IK AAN MIJN SIG MOET VERANDEREN WANT IK HEB NU AL 3 KEER GEPOST ZONDER EEN FATSOENLIJKE RATING TE KRIJGEN... >>> Door RonaldVC: Rustig aan.. Als je uitgebreide rates en beoordelingen wilt hebben van jouw signature kan je beter even een topic in de Showroom aanmaken. In dat topic wordt dan uitsluitend jouw signature gerate.<<< Bewerkt: 11 februari 2007 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.